Bezpłatna wycena!
Pozycjonowania Twojej strony.
Wypełnij formularz

Pozycjonowanie stron z Adboosters.

Jesteśmy młodą agencją SEO, która powstała, ponieważ uważamy, że wiele rzeczy można zrobić lepiej. Pozycjonowanie stron internetowych, to proces, który zmienia się każdego dnia, a my rozwijamy się wraz z nim. Naszym celem nie jest zostać największą agencją SEO w Polsce, nie myślimy o tym, by mieć jak największy zespół i jak największą liczbę klientów – zależy nam na jakości, chcemy być najlepszą firmą SEO w Polsce, z usługą na najwyższym poziomie z najbardziej zadowolonymi klientami. Wasze zadowolenie tworzy przyszłość naszej firmy.

Mamy na koncie wiele skutecznych kampanii SEO zarówno dla sklepów internetowych, jak i stron lokalnych czy ogólnopolskich. Pracujemy/pracowaliśmy w najróżniejszych branżach, od tematów medycznych, przez kosmetyki i odzież, nieruchomości, aż po techniczne i technologiczne jak urządzenia spawalnicze, GSM, wózki widłowe czy usługi obróbki metali.

Podczas spotkania czy konsultacji chętnie przedstawiamy konkretne działania, które wykonaliśmy i rezultaty, które dzięki temu zostały osiągnięte. Zapraszamy do umówienia się na spotkanie online lub w naszym biurze w Bydgoszczy.

Jak to działa?

1. Wypełnij Formularz

Wypełnij formularz kontaktowy, podaj w nim adres swojej strony lub sklepu jeżeli jest już dostępny, a także numer telefonu lub e-mail.

2. Analiza strony

Drugi krok należy do nas. Przeanalizujemy Twoją stronę lub sklep, a następnie skontaktujemy się w celu umówienia rozmowy na temat pozycjonowania.

3. Bezpłatna konsultacja

Odbędziemy bezpłatną konsultację, podczas której dowiesz się, jakie są możliwości oraz jakie działania należy wykonać, by poprawić pozycję strony/sklepu i ruch z bezpłatnych wyników wyszukiwarek.

Pozycjonowanie stron.

Pozycjonowanie stron internetowych to prowadzenie szeregu działań mających na celu zdobycie jak najlepszych pozycji w wyszukiwarkach – przede wszystkim wyszukiwarce Google – na wybrane frazy (słowa kluczowe).

Pozycjonowanie sklepów oraz stron internetowych to nasza wiodąca usługa, w tym nasz zespół się specjalizuje. W ramach naszej pracy dbamy o każdy aspekt, który wpływa na to, czy Google zdecyduje się na wyświetlenie danej witryny internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania i na jakich pozycjach ją ulokuje.

Zdajemy sobie sprawę, że każda firma i strona ma inne potrzeby. Niektóre dopiero stawiają pierwsze kroki w biznesie i potrzebują działań w praktycznie każdym obszarze, inne mają za sobą już wiele lat doświadczeń i potrzeba im konkretnej diagnozy problemów i precyzyjnego planu poprawy. Dlatego najlepiej zacząć od prostej rozmowy na temat tego, czy pozycjonowanie strony jest w Twoim przypadku potrzebne i w jakim zakresie. Zapraszamy do kontaktu i bezpłatnej konsultacji.

Zaufali nam.

Napisz do nas.

ul. Fordońska 21, 85-085 Bydgoszcz

Dlaczego warto pozycjonować stronę?

Pozycjonowanie strony firmowej w wyszukiwarce ma doprowadzić do wyświetlania strony na jak najwyższych pozycjach po wpisaniu przez użytkownika fraz – zwrotów związanych z ofertą firmy. 

Pozycjonowanie strony internetowej to wyjście naprzeciw klientom i użytkownikom, którzy są już świadomi, że takie produkty lub usługi, jakie oferujemy istnieją na rynku i ich szukają. Poprzez SEO strony doprowadzamy do tego, że strona wyświetli się na wybrane frazy wysoko w wynikach wyszukiwarki, przede wszystkim Google, czyli tam, gdzie większość ludzi rozpoczyna poszukiwania produktów i usług.

Z czego składa się pozycjonowanie?

Analiza i Plan

Proces pozycjonowania rozpoczynamy od ustalenia celów klienta oraz analizy potencjału strony/sklepu, trudności branży i stron konkurentów.

Audyt SEO

Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie szczegółowego audytu SEO, który wskaże obszary wymagające poprawy na stronie internetowej.

Optymalizacja techniczna

Jednym z elementów naszej pracy jest optymalizacja techniczna strony/sklepu, tak aby spełniała wymogi wyszukiwarek - przede wszysktkim Google.

Tworzenie treści

W ramach naszych działań rozwijamy serwis pod kątem treści, które się tam znajdują. Mamy doświadczenie w tworzeniu teksów nawet w trudnych, technicznych branżach.

Link Bulding

Odnośniki prowadzące do strony/sklepu wpływają na renomę i zaufanie w oczach wyszukiwarek. W ramach współpracy dbamy o to, by regularnie pojawiały się wartosciowe linki do serwisu.

Optymalizacja konwersji

Pracujemy nad tym, by ruch na stronie przełożył się na większą liczbę zapytań i telefonów. Doradzamy, a także poprawiamy elementy na stronie niewpływające bezpośrednio na SEO, ale działające na konwersję.

Przykład wyników wyszukiwania w Google

Zrzut ekranu wyników w wyszukiwarce Google z opisem

Ok 93% użytkowników internetu w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google, to powoduje, że wyniki wyszukiwania, to bardzo atrakcyjne miejsce, przynoszące bardzo duży ruch na stronę czy sklep. Warto mieć też świadomość, że już w tym momencie ok. 60% ruchu pochodzi z urządzeń mobilnych. Z roku na rok coraz więcej firm, prowadzi działania mające na celu zdobycie jak najlepszych pozycji w wyszukiwarkach na interesujące ich frazy – i te działania właśnie nazywamy pozycjonowaniem.

Co na to same wyszukiwarki?

Czasem można natrafić na informacje o tym, że pozycjonowanie to działanie wbrew woli Google i działania, których wyszukiwarki nie zalecają – czy naprawdę tak jest?

Tak jak ustaliliśmy: pozycjonowanie, to działania, które mają na celu osiągnięcie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce na daną frazę, słowo kluczowe. Google zachęca nas do tego, by dostosować swoją stronę do jego wymagań, a także podpowiada nam jak to zrobić np. za pomocą wskazówek dla webmasterów zamieszczonych na ich stronie. Dlatego nieprawdą i mitem jest, że Google jest całkowicie przeciwna pozycjonowaniu.

 Oczywiście jest wiele działań, które są stosowane, a kalifornijski potentat ich nie popiera lub nawet się im sprzeciwia, ale generalnie zachęca do tego, by pracować nad swoją stroną, swoimi działaniami marketingowymi i dążyć do tego, by być na wysokich pozycjach. Przechodząc przez kursy od Google związane z podstawami marketingu internetowego lub reklamy swojej firmy, możemy trafić na poradę mówiącą, by zatrudnić specjalistę SEO, który pomoże zoptymalizować stronę lub sklep.

Twórcom algorytmów wyszukiwania zależy przede wszystkim na wzbudzeniu większej kreatywności w sieci wśród jej aktywnych użytkowników. Na ocenę strony internetowej składa się przeszło 200 zróżnicowanych czynników podlegających nieustannej ocenie i indeksacji przez wspomniane algorytmy. Warto zwrócić również uwagę, że pewne rozwiązania w tym zakresie zaadaptowały inne wyszukiwarki pokroju Bing czy Yahoo. Dlatego stosując się do wytycznych Google, można uzyskać pewne korzyści także w wynikach wyszukiwania innych wyszukiwarek internetowych. 

Podstawą i fundamentem pozycjonowania jest efektywne dobranie fraz kluczowych. Dobra strategia SEO nie może się bez nich obejść, a ich odpowiedni wybór realnie przekłada się na wzrost widoczności strony firmowej wśród określonej grupy odbiorców. 

Wybieranie słów kluczowych powinna poprzedzić odpowiednia analiza rynku, zachowania użytkowników, trendów i działań konkurencji

Dobranie odpowiednich słów kluczowych, dających spore szanse na doprowadzenie do kontaktu ze strony klienta i sprzedanie usług lub produktów, na których nam zależy, to dobry początek. Dzięki temu możemy dobrze zaplanować pracę i oszacować liczbę działań koniecznych do wykonania, by osiągnąć dobre efekty. Jeżeli potrzebujesz pomocy już na tym etapie (który jest bardzo istotny), skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z naszym specjalistą.

Pozycjonowanie - Od czego zacząć?

Pozycjonowanie - najczęściej zadawane pytania

Pozycjonowanie stron internetowych to prowadzenie szeregu działań mających na celu zdobycie jak najlepszych pozycji w wyszukiwarkach – przede wszystkim wyszukiwarce Google – na wybrane frazy (słowa kluczowe).

Pierwszym krokiem potrzebnym m.in. do ułożenia efektywnej strategi jest przeprowadzenie Audytu SEO. Oczywiście, aby cały proces mógł ruszyć, należy mieć aktywną, działająca stronę, natomiast przygotowania i układanie planu można rozpocząć wcześniej.

Budżet potrzebny do pozycjonowania danej strony lub sklepu zależy od kilku kwestii m.in. od branży i trudności słów kluczowych, obszaru działania, wielkości strony, dotychczasowych działań i obecnej kondycji serwisu. Kwoty mogą wahać się od kilkuset złoty do kilkudziesięciu tysięcy złotych.

W wielu przypadkach pozycjonowanie strony internetowej to stały proces, który się nie kończy – szczególnie w przypadku branż gdzie konkurencja jest duża.

Okres, w którym pojawią się pierwsze efekty, zależy od obecnego stanu strony oraz od trudności fraz, konkurencyjności. Decydując się na pozycjonowanie strony internetowej, warto pamiętać, że to proces i długofalowa inwestycja. W niektórych branżach zadowalające efekty można osiągnąć już po kilku tygodniach, w innych potrzeba wiele miesięcy.

Tak. Czasem niektórzy klienci posiadają własnych copywriterów lub chcą pisać treści samodzielnie według przesłanych przez nas wytycznych, natomiast w większości przypadków treści do stron internetowych naszych klientów są tworzone przez nas.

Nie ma ograniczenia co do liczby słów kluczowych, które można pozycjonować. Warto jednak wykonać dokładną analizę i ustalić priorytetowe kategorie, produkty i związane z nimi słowa kluczowe. Dla każdej frazy trzeba wykonać określoną pracę, im jest ich więcej, tym więcej działań trzeba wykonać. Dlatego decydując się na większą liczbę fraz, warto zaplanować na to odpowiednio większy budżet.

Tak. Rozumiemy, ze priorytety w biznesie, oferta itd. mogą się zmieniać. Warto jednak nie zmieniać ich zbyt często. Pozycjonowanie to proces, który zajmuje trochę czasu i zbyt częsta zmiana słów kluczowych może to znacznie zaburzyć i utrudnić osiągniecie oczekiwanych efektów.

Nie. Standardowo podpisujemy z klientami umowę na czas nieokreślony. Konkretne warunki współpracy chętnie przedstawimy podczas spotkania lub bezpłatnej konsultacji.

Po każdym miesiącu zakończonej pracy przesyłamy szczegółowy raport, który zawiera m.in. informacje o ruchu w ostatnim miesiącu, o aktualnej i historycznej widoczności w wyszukiwarce Google, a także listę działań, które wykonaliśmy, linków, które pozyskaliśmy i tekstów, które napisaliśmy.

Wpisy związane z pozycjonowaniem na naszym blogu.

Wtyczka NoFollow Darmowe narzędzia marketingowe

W jaki sposób narzędzie NoFollow ułatwia codzienną pracę? 

Budowanie naturalnego i wiarygodnego profilu linkowego stanowi jeden z podstawowych elementów działań związanych z pozycjonowaniem. Jak powinien wyglądać link building i jaką rolę odgrywają w nim linki z atrybutem nofollow? Czy faktycznie nie mają wpływu na widoczność strony? W jaki sposób szybko odnaleźć takie odnośniki przy wykorzystaniu narzędzia NoFollow? Na

Czytaj więcej »
Dlaczego warto stworzyć wizytówkę Google Moja Firma i jak to zrobić?

Dlaczego warto stworzyć wizytówkę Google Moja Firma i jak to zrobić?

Dla szerokiego grona osób Internet jest obecnie podstawowym źródłem informacji. Za jego pośrednictwem poszukują również większości produktów oraz usług. Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy inwestują coraz większe środki w budowę stron internetowych i ich pozycjonowanie, a także szereg innych działań marketingowych. Doskonałym pomysłem na dotarcie do nowych klientów jest również

Czytaj więcej »
Yoast SEO Darmowe narzędzia marketingowe

Czy Yoast SEO to wtyczka przydatna w procesie pozycjonowania?

Niewątpliwie jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią jest WordPress. Znaczna część stron widocznych w sieci opiera się właśnie na tym CMS-ie, dlatego powstało wiele wtyczek, ułatwiających obsługę serwisów, które na nim bazują. Do niezwykle przydatnych pluginów możemy zaliczyć m.in. te wpływające bezpośrednio na pozycjonowanie. Dziś przyjrzymy się bliżej Yoast SEO,

Czytaj więcej »

Pozycjonowanie  strony internetowej to proces, który składa się z wielu elementów. Celem jest dostosowanie portalu do możliwie jak największej liczby wymogów wyszukiwarki oraz parametrów, na które zwraca uwagę Google. 

Cały proces pozycjonowania strony rozpoczyna się od dogłębnej analizy, szczegółowego audytu SEO i analizy stron konkurentów. Ten etap ma doprowadzić do określenia konkretnych zakresów do poprawy  i rozwoju oraz stworzenia strategii pozycjonowania serwisu.

Zakres działań wykonywanych na stronie jest bardzo szeroki – skuteczne pozycjonowanie obejmuje tworzenie wartościowych treści, przez szczegółową optymalizację techniczną sklepu po link building i pracę nad renomą sklepu.

W tym temacie może zainteresować Cię nasz artykuł:  Od czego zależy pozycja w Google?

Pozycjonowanie - Na czym polega?

Nie tylko SEO, pomyśl o UX na Twojej stronie.

Pozycjonowanie strony internetowej ma na celu zwiększenie ruchu, jednak sam ruch to nie wszystko. Trzeba zachęcić użytkownika do wykonania konkretnych działań, wypełnienia formularza, napisania maila, czy zadzwonienia. W tym pomoże UX.

Co to jest UX? – To tłumacząc dosłownie doświadczenie użytkownika. W temacie stron i sklepów internetowych mamy tu na myśli projektowanie, tworzenie serwisów internetowych nastawionych na dopasowanie do doświadczeń, przyzwyczajeń i oczekiwań użytkowników.

Pomimo iż wielką popularność to pojęcie zdobyło stosunkowo niedawno, bo na przestrzeni ostatnich kilku lat, to już w latach 70. XX wieku pojawiły się pierwsze zastosowania związane z UX. Co warto wiedzieć?

Dlaczego warto zainteresować się UX na stronie internetowej?

Celem działań pod kątem UX na stronie jest zaprojektowanie pozytywnego doświadczenia dla klienta, które doprowadzi do wykonania określonych czynności. Od pierwszego kontaktu z marką i stroną, do ostatniego czy wrażeń po sprzedażowych. Cele tych działań mogą być różne i szerokie, w tym skłonienie klienta do wypełnienia formularza, wykonania połączenia telefonicznego czy przeczytania artykułu na blogu lub obejrzenia filmu promocyjnego. Natomiast najbardziej podstawowe i oczywiste cele to zwiększenie konwersji na stronie, czyli generowanie większej liczy zapytań/leadów czy sprzedaży ze zdobytego już ruchu oraz skłonienie klienta do powrotu i kolejnych działań. 

Warto zainteresować się UX, zagłębić się w ten temat lub skorzystać z pomocy specjalisty, ponieważ to droga do zrealizowania celów, jakie postawimy przed sklepem w tym do zwiększenia sprzedaży i to nawet bez generowania dodatkowego ruchu.

Skoro jesteś tak daleko, wiesz już jak SEO działa i do czego ma doprowadzić. Zapewne zostało jeszcze jedno istotne dla Ciebie pytanie. Ile to kosztuje?

Budżet, jaki należy przeznaczyć na skuteczne pozycjonowanie strony, zależy od wielu aspektów. Znaczenie mają m.in.:

  • Branża, w jakiej działa firma.
  • Oferta – istotna jest liczba produktów/usług, kategorii, które chcemy promować.
  • Jakość stron konkurencyjnych.
  • Aktualny stan optymalizacji.
  • Aktualny stan jakości i liczby treści w serwisie.
  • Aktualny stan odnośników z innych portali prowadzących do strony.
  • Zakładane tempo wzrostu.

Bardzo trudno podać konkretną cenę pozycjonowania, która pozwoli na skuteczne działania, nie widząc strony i nie biorąc pod uwagę wyżej wymienionych aspektów. Czasem można przeprowadzić skuteczną kampanię SEO dla strony nawet od kwoty 500 – 700 zł miesięcznego abonamentu, w innym przypadku potrzebna jest np. kwota 3 000 zł, a dziś nie dziwią już nikogo strony w trudnych branżach, na których pozycjonowanie wydaje się nawet 10 czy 20 tys. złotych miesięcznie.

Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji wraz z audytem SEO strony internetowej, po której rozwiejemy wszelkie wątpliwości i określimy zalecane budżety dla konkretnej strony internetowej. 

Ile to kosztuje? Cena pozycjonowania

Daj się znaleźć.

1 %
Internautów

deklaruje kupowanie online.

1 %
Klientów

rozpoczyna proces zakupowy od wyszukiwarki internetowej.

1 %
Użytytkowników

wybiera wyszukiwarkę Google.

Bezpłatna konsultacja

Więcej o składnikach pozycjonowania stron internetowych.

Upraszczając trochę cały proces i parafrazując delikatnie Grzegorza Mogilewskiego z jednego z odcinków Marketingu w Sieci w TVN, możemy powiedzieć, że jest min. 5 fundamentów, na których przede wszystkim musimy się skupić.

Treść na stronie – Słynne i powtarzane jak mantra “Content is king”. Nie przez przypadek ten temat poruszamy jako pierwszy – jeżeli na stronie nie ma treści, lub nie ma w niej słów kluczowych, na które portal chce się pojawić, to z jakiego powodu wyszukiwarka miałaby wybrać tę stronę? Wszystko zaczyna się od treści. Google od zawsze bardzo dużą uwagę przykuwa do tego, jakie teksty znajdują się na stronie, mam wrażenie, że w ostatnich latach nawet się to jeszcze nasiliło. Widać to choćby po dużych znanych sklepach internetowych, na których jeszcze kilka lat temu było znacznie więcej grafiki i produktów niż treści, a teraz w większości kategorii i produktów mamy bardzo długie teksty. Istotną kwestią, o której należy pamiętać, jest unikalność tego co zamieszczamy na naszej stronie – wszystkie treści powinny być naszego autorstwa lub przez nas zlecone.

W żadnym wypadku nie można kopiować tekstów z innych stron, oczywiście ze względów prawnych także, ale w tym wypadku przede wszystkim ze względu na naszą widoczność. Duplikowane, kopiowanie treści z innych miejsc w żaden sposób nie będą dla Google atrakcyjne i posiadając takie teksty nie będziemy dobrym kandydatem do wysokich pozycji – w oczach wyszukiwarki nie odpowiadamy w interesujący sposób na zapytanie czy problem internauty. Warto pamiętać także o tym, by teksty były dobre nie tylko dla robotów wyszukiwarek, ale przede wszystkim angażowały i podobały się użytkownikom. Z roku na rok Google także lepiej rozumie kontekst i tematykę całego tekstu, więc poza głównymi frazami oczekuje także tych, które są zbliżone w tej tematyce i czasem konieczne, by dany tekst ocenić jako wysokiej jakości, eskpercką treść.

Jakość strony – Duże znaczenie ma to, w jaki sposób jest skonstruowana strona – jak szybko się otwiera i działa, czy jest dobrze zoptymalizowana (Swoją stronę można przetestować za pomocą Page Speed Insight od Google oraz śledzić dane w Google Search Console – oczywiscie znajdziemy tam tylko część istotnych danych). Optymalizację przeprowadzamy na kilka sposobów. Przede wszystkim należy zadbać o sprawny, przejrzysty kod źródłowy strony. Ogromną rolę odgrywa także jakość serwera, na którym postawiono witrynę – chodzi głównie o jak najkrótszy czas reakcji na żądanie ze strony użytkownika. Nie warto również przesadzać z ilością grafik i ich rozmiarami, a także innymi wizualnymi ulepszeniami wydłużającymi czas wczytywania strony. Sposób nawigacji po kategoriach i przeglądanie zawartości witryny powinno być przygotowana z myślą o jak najłatwiejszym użytkowaniu. Na plus może zadziałać zastosowanie danych strukturalnych (Rich Snippets), które ułatwiają Google zrozumienie i przekazanie użytkownikom danych na stronie

SEO – to prawdopodobnie najczęściej pojawiające się słowo w temacie pozycjonowania. To skrót w języku angielskim – search engine optimization – po polsku optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. Jest to proces, który polega na jak najlepszym dopasowaniu strony do wymagań wyszukiwarki – ustawienie odpowiednich meta tagów (title, description, nagłówków Hx, atrybutów ALT itp.), wewnętrznego linkowania, ułożenie drzewka kategorii, przyjaznych adresów URL itd.

Mobilność strony i sposób indeksowania treści – coraz więcej internautów korzysta z mobilnej wersji wyszukiwarki Google i zasobów Sieci. Smartfony skutecznie wypierają komputery, a projektanci wyszukiwarek internetowych dostrzegli ten trend jako pierwsi. Jeśli strona internetowa posiada należycie zoptymalizowaną stronę z myślą o urządzeniach mobilnych, możemy liczyć na wyższe pozycji w wynikach wyszukiwania. Warto także wskazać dokładnie algorytmom wyszukiwarki, która treść powinna podlegać indeksowaniu, a jakie kategorie należy wyłączyć z tego procesu. W tym momencie znacznie częściej strony (przede wszystkim nowe) są skanowane przez boty mobilne niż desktopowe, a wyniki w wyszukiwarce Google mogą różnić się w zależności od tego, na jakim urządzeniu wpisujemy daną frazę. 

Renoma naszej strony, zaufanie do niej, linkowanie – Kiedy docieramy do momentu, gdy treści na naszej stronie są wartościowe, a sama witryna działa sprawnie, jest przejrzysta i zoptymalizowana, to Google zwraca uwagę na to, czy internauci nas lubią, co o nas mówią. Wyszukiwarki oceniają, jak dużo linków prowadzi do naszej strony, skąd one wychodzą – czy z godnych zaufania i dobrych witryn, czy wręcz przeciwnie. W utopijnej wizji życia społecznego w internecie wg Google byłyby to tylko naturalne odnośniki do stron i łatwo byłoby ocenić, kto kogo poleca i dlaczego. Tak oczywiście nie jest. Wiedząc jak ważny jest to aspekt w selekcjonowaniu wyników w wyszukiwarce, wiele firm linkuje swoje witryny, w związku z tym samemu nie prowadząc takich działań, bardzo trudno jest być widocznym na wysokich pozycjach.

Kilka lat temu wystarczyło stworzyć kilka stron i zamieścić na nich kilka tysięcy linków do swojej strony, by zwiększyć pozycję, Google oczywiście zorientowało się, że takie działania są prowadzone i rozpoczęła wojnę z pozycjonerami stosującymi te metody – np. nakładając kary na dane strony, po których w ogóle nie były widoczne. Teraz bardziej niż na karach wyszukiwarki skupiają się na dopracowaniu swoich algorytmów, by jeszcze lepiej ocenić jakość odnośników prowadzących do danej witryny, a to doprowadziło do tego, że linkowanie jest znacznie trudniejsze niż dawniej, nie wystarczy być widocznym w katalogach, a trzeba przygotować znacznie lepszą i bardziej rozwiniętą strategię działania. Znaczenie ma to, na jakiej stronie znajduje się link oraz w jakiej części; w jaki sposób został tam zamieszczony oraz co znajduję się wokół niego, ostatecznie istotne jest także to jak wiele takich odnośników jest.