Kampanie Google Ads dla Twojej strony i sklepu
Bezpłatna konsultacja i wycena
Google ads!
Kampanie Google Ads
Posiadasz stronę lub sklep internetowy i chcesz w najbliższym czasie pozyskać większy ruch oraz nowych klientów? Chcesz trafić do osób, które poszukują Twoich usług i produktów? Kampanie w wyszukiwarce Google mogą być dla Ciebie dobrym rozwiązaniem!
- Kampanie Google Ads to szansa na lepszą widoczność strony i sklepu.
- Lepsza widoczność to droga do większego ruchu na stronie.
- Większy ruch to szansa na lepszą sprzedaż i więcej zapytań.

Opinie o Adboosters.
Jak to działa?
1. Wypełnij Formularz
Wypełnij formularz kontaktowy, podaj w nim adres swojej strony lub sklepu jeżeli jest już dostępny, a także numer telefonu lub e-mail.
2. Analiza strony
Drugi krok należy do nas. Przeanalizujemy Twoją stronę lub sklep, a następnie skontaktujemy się w celu umówienia rozmowy na temat Google Ads.
3. Bezpłatna konsultacja
Odbędziemy bezpłatną konsultację, podczas której dowiesz się, jakie są możliwości oraz jakie działania należy wykonać, by poprawić widoczność strony/sklepu i zwiększyć ruch.

Google Ads - co to jest?
Każda osoba korzystająca z internetu zetknęła się z tym systemem, pomimo że większość z nich zapewne o tym nie wie. Google Ads to specjalne narzędzie reklamowe stworzone przez firmę Google. Pozwala ono emitować różnego rodzaju reklamy, najczęściej są to linki sponsorowane, które możemy zobaczyć podczas przeglądania internetu, według szacunków reklamy wykorzystujące system Google Ads to 25% wszystkich reklamach, które można zobaczyć w sieci.
Ten system reklamowy został stworzony już w 2000 roku pod nazwą Google AdWords, do zmiany nazwy na Google Ads doszło w lipcu 2018 roku. Wtedy też dodano nowe funkcje i opcje reklam, co uczyniło ten system jeszcze bardziej efektywnym pod kątem kampanii marketingowych. Reklamy Google Ads możemy zobaczyć podczas korzystania z wyszukiwarki Google, a także stron i aplikacji współpracujących w sieci reklamowej Google.
Jak to działa i ile to kosztuje?
Do stworzenia reklamy w Google Ads potrzebne jest tylko konto Google, za jego pośrednictwem można sprawdzić dostępne opcje reklamy. Samo stworzenie reklamy jest darmowe, ponieważ rozliczenie z Google odbywa się na podstawie kliknięć, wyświetleń oraz konwersji użytkowników internetu. Reklamodawca sam wybiera, na podstawie czego chce być rozliczany. Istnieje kilka systemów rozliczeń takich jak:
- CPC(cost per click), co oznacza koszt za kliknięcie reklamy. Jest to prawdopodobnie najpopularniejszy model rozliczenia, twórca reklamy płaci w nim za każde kliknięcie użytkownika.
- eCPC, jest to ulepszony system CPC, w którym decydującą rolę odgrywa algorytm, który decyduje o górnej granicy stawki za kliknięcie
- CPV(cost per view), w tej opcji rozliczenia płaci się za wyświetlenie filmu reklamowego, jeśli użytkownik wyświetli go przez minimum 30 sekund, bądź cały w przypadku, gdy jest on krótszy.
- ROAS(return on ad spend), czyli procentowy zwrot z nakładów na reklamę, jest to inteligentny model ustalania stawek w Google Ads, umożliwia on automatycznie dopasowanie stawki w czasie aukcji. Maksymalny koszt kliknięcia jest optymalizowany w celu uzyskania określonego ROAS.
- CPM(cost per mile), to system, w którym płaci się za tysiąc wyświetleń reklamy, jest to narzędzie polecane szczególnie osobom, które chcą zwiększyć zasięg reklamy.
- CPA(cost per action), co oznacza koszt wykonania akcji. Użytkownik określa maksymalną stawkę, jaką jest w stanie przeznaczyć w celu konwersji. Pozwala zmaksymalizować konwersje, ale jedynie poprzez odpowiednie ich skonfigurowanie oraz śledzenie.
Warto pamiętać, że nieprawidłowo skonfigurowany sposób płatności i cel, może doprowadzić do sytuacji, w której reklamy przestaną być wyświetlane, ze względu na brak możliwości spełnienia warunków, które zostały narzucone.
Google Ads a Pozycjonowanie stron - Jaka jest różnica?
Google Ads, to rozwiązanie prostsze i szybsze, polegające na zdobyciu widoczności w zasadzie od razu, dzięki temu, że za to zapłacimy. A w zasadzie nie za samą widoczność, a kliknięcie – opłata zostaje naliczona za każdym razem, gdy użytkownik kliknie reklamę, link sponsorowany w wynikach wyszukiwarki lub sieci reklamowej Google (która pozwala na bycie widocznym także poza samą wyszukiwarką).
Pozycjonowanie stron internetowych jest bardziej skomplikowane. To proces i zbiór działań, który prowadzi do spełnienia wymogów wyszukiwarki Google, a także zdobycie jej zaufania i pokazania się ze strony eksperta w danej dziedzinie. Osiągniecie dobrej widoczności w organicznych wynikach Google jest trudne do zrobienia z dnia na dzień, często trwa wiele tygodni czy miesięcy, a w najbardziej konkurencyjnych branżach na najtrudniejsze słowa kluczowe nawet lata.



Google Ads - czy warto?
Czy warto zdecydować się na wyświetlanie reklam przez system Google Ads? Zdecydowanie tak, jest to system dający wielkie możliwości, a do tego pozwalający na dokładne określenie budżetu, który chcemy wydać na swoją reklamę.
System Google Ads pozwala na zwiększenie widoczności i rozpoznawalności naszej firmy, usługi. Dzięki reklamom Google Ads można dotrzeć ze swoją reklamą do określonych grup ludzi. Swoją reklamę można spersonalizować terytorialnie i godzinowo. Elastyczne możliwości rozliczania Google Ads umożliwiają skorzystanie z tych usług nawet małych firm, które wchodzą na rynek i mają dość ograniczony budżet. Dzięki zastosowaniu reklamy Google Ads mają one szanse na natychmiastowe efekty. Wbudowane narzędzia pozwalają łatwo sprawdzić efekty reklamy, a także nią zarządzać.
System ten oferuje wiele możliwości reklamy takich jak np.:
- reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwarki,
- reklamy wideo np. na portalu YouTube,
- reklamy w grach i aplikacjach mobilnych
- reklamy produktowe ze zdjęciami,
- dynamiczne reklamy w wyszukiwarce,
- promocja w różnych serwisach.
Napisz do nas.
Google Ads - najczęściej zadawane pytania
Koszt kampanii Google Ads zależy od liczby kliknięć w reklamę. Sam system Google Ads jest bezpłatny, a koszt, jaki poniesiemy w danym okresie zależy od nas. Im bardziej konkurencyjna branża, tym opłata za jedno kliknięcie reklamy jest zazwyczaj wyższe.
Reklamy w wynikach wyszukiwarki oraz w sieci reklamowej Google mogą zacząć się wyświetlać nawet tego samego dnia, w którym kampania została uruchomiona. Pierwsze efekty powinniśmy widzieć już w ciągu kilku dni od rozpoczęcia działań.
Reklamy w sieci reklamowej Google Ads rozliczane są zazwyczaj za każde klikniecie w reklamę. Koszt jednego kliknięcia zależy od konkurencyjności i popularności danego słowa kluczowego i liczby reklamodawców, którzy konkurują o wyświetlanie swojej strony na dane zapytanie.
Powodów, dla których sami nie widzimy reklam naszej strony w wynikach wyszukiwarki oraz w sieci reklamowej Google może być wiele. Najczęstsze to np.: Sami nie znajdujemy się w grupie docelowej, do której reklama jest kierowana; reklama pojawia się na przemian z innymi reklamodawcami i nie trafiliśmy na naszą; klikaliśmy już wcześniej w reklamę, więc Google ogranicza nam wyświetlanie jej by ograniczyć puste kliknięcia i użytkowników, którzy nie powodują realziacji celu.
Wpisy związane z Google Ads na naszym blogu.

Co to jest UTM? Kompleksowy poradnik!
UTM, znane również jako „Urchin Tracking Module”, to narzędzie, które rewolucjonizuje sposób, w jaki śledzimy efektywność kampanii marketingowych w Internecie. Dzięki nim możemy dokładnie określić, skąd pochodzą nasi odwiedzający, które źródła ruchu przynoszą najlepsze wyniki i jakie treści cieszą się największą popularnością. Jeśli chcesz maksymalnie zoptymalizować swoje działania w sieci

Google Merchant Center – jak z niego korzystać?
Gigant z Mountain View opisuje Merchant Center słowami: „Zdobywaj nowych klientów i bezpłatnie pokazuj swoje produkty w Google”. Brzmi jak przepis na sukces dla sklepu internetowego, prawda? GMC to rzeczywiście bardzo przydatne narzędzie i jeśli rozwijasz skrzydła w e-commerce, koniecznie powinieneś je poznać. W tym artykule znajdziesz kilka najważniejszych informacji

Google Tag Manager – do czego służy i czy warto z niego korzystać?
Google Tag Manager to bezpłatne narzędzie, które pozwoli Ci dokonywać wielkich rzeczy w krótkim czasie! Samodzielna modyfikacja kodów śledzących, szybkie przekazywanie danych do GA i wprowadzanie kodów remarketingowych różnych usługodawców? Z GTM to wszystko staje się znacznie łatwiejsze i… nie wymaga angażowania programisty! Przeczytaj, jak korzystać z tego świetnego narzędzia.
Daj się znaleźć.
deklaruje kupowanie online.
rozpoczyna proces zakupowy od wyszukiwarki internetowej.
wybiera wyszukiwarkę Google.