Bezpłatna wycena!
Pozycjonowania Twojej strony.
Wypełnij formularz
Adboosters biuro

Pozycjonowanie Bydgoszcz z Adboosters.

Jesteśmy młodą agencją SEO, która powstała, ponieważ uważamy, że wiele rzeczy można zrobić lepiej. Pozycjonowanie stron internetowych, to proces, który zmienia się każdego dnia, a my rozwijamy się wraz z nim. Naszym celem nie jest zostać największą agencją SEO w Polsce, nie myślimy o tym, by mieć jak największy zespół i jak największą liczbę klientów – zależy nam na jakości, chcemy być najlepszą firmą SEO w Polsce, z usługą na najwyższym poziomie z najbardziej zadowolonymi klientami. Wasze zadowolenie tworzy przyszłość naszej firmy.

Mamy na koncie wiele skutecznych kampanii SEO zarówno dla sklepów internetowych, jak i stron lokalnych czy ogólnopolskich. Pracujemy/pracowaliśmy w najróżniejszych branżach, od tematów medycznych, przez kosmetyki i odzież, nieruchomości, aż po techniczne i technologiczne jak urządzenia spawalnicze, GSM, wózki widłowe czy usługi obróbki metali.

Podczas spotkania czy konsultacji chętnie przedstawiamy konkretne działania, które wykonaliśmy i rezultaty, które dzięki temu zostały osiągnięte. Zapraszamy do umówienia się na spotkanie online lub w naszym biurze w Bydgoszczy.

Jak to działa?

1. Wypełnij Formularz

Wypełnij formularz kontaktowy, podaj w nim adres swojej strony lub sklepu jeżeli jest już dostępny, a także numer telefonu lub e-mail.

2. Analiza strony

Drugi krok należy do nas. Przeanalizujemy Twoją stronę lub sklep, a następnie skontaktujemy się w celu umówienia rozmowy na temat pozycjonowania.

3. Bezpłatna konsultacja

Odbędziemy bezpłatną konsultację, podczas której dowiesz się, jakie są możliwości oraz jakie działania należy wykonać, by poprawić pozycję strony/sklepu i ruch z bezpłatnych wyników wyszukiwarek.

Pozycjonowanie Bydgoszcz.

Prowadzisz firmę w Bydgoszczy i chcesz dotrzeć do nowych klientów? Twoja witryna internetowa, mimo że jest atrakcyjna wizualnie, nie cieszy się popularnością wśród użytkowników? Inwestycja w nowy serwis okazała się wyłącznie zbędnym wydatkiem, ponieważ nie wpłynęła na zwiększenie zysków firmy? Nic straconego!

Aby za pośrednictwem strony internetowej trafić do nowych odbiorców, niezbędna jest jej skuteczna promocja, bez której bardzo trudno oczekiwać pozytywnych wyników sprzedażowych. Jednym z najbardziej popularnych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów, jest wyszukiwarka Google. Użytkownik, wpisując frazę kluczową, opisującą interesującą go usługę lub produkt, w odpowiedzi otrzymuje listę stron, będących w stanie zaspokoić jego potrzebę. Część serwisów jest widoczna w ramach płatnej kampanii Google Ads, a pozostałe pojawiają się wysoko w tzw. naturalnych wynikach wyszukiwania, dzięki skutecznemu pozycjonowaniu. Co zrobić, aby dołączyć do firm wyświetlających się w czołówce? Jak wypromować stronę i dotrzeć do nowych klientów w Bydgoszczy? Z naszą pomocą to bardzo proste!

Pozycjonowanie stron Bydgoszcz

Napisz do nas.

ul. Fordońska 21, 85-085 Bydgoszcz
Co to jest pozycjonowanie Bydgoszcz

Co to jest pozycjonowanie?​

Pozycjonowanie strony firmowej w wyszukiwarce ma doprowadzić do wyświetlania strony na wysokich pozycjach po wpisaniu przez użytkownika lokalnych fraz – zwrotów związanych z ofertą firmy. 

Pozycjonowanie to bardzo złożony proces, na który składa się wiele czynników. Aby osiągnięcie wyników i ich późniejsze utrzymanie było możliwe, niezbędny jest skrupulatnie opracowany i przestrzegany plan działania oraz indywidualne podejście do każdego serwisu. Odpowiedni dobór wyrażeń kluczowych, profesjonalna optymalizacja i przemyślana strategia linkowania to bez wątpienia jedne z najważniejszych elementów wpływających na widoczność strony w wyszukiwarce, choć tak naprawdę składowych oddziałujących na sukces jest znacznie więcej. Co ważne, z uwagi na pracę w środowisku zewnętrznym, niezbędne jest bieżące reagowanie na zaistniałą sytuację i często podejmowanie szybkich, ale przemyślanych kroków, wymuszonych m.in. zmianami algorytmów wyszukiwarki. Długa lista obowiązków dotyczy zarówno promowania ogólnopolskiego, jak i lokalnego np. na Bydgoszcz.Martwi Cię ilość zadań wynikających z chęci samodzielnego wypromowania witryny? Zastanawiasz się jak wypozycjonować stronę i zwiększyć liczbę odwiedzin płynących z wyników organicznych? Widzisz, że konkurencja z Bydgoszczy jest widoczna w Google, a Twój serwis nie pojawia się wysoko i nie chcesz już dłużej czekać? Świetnie się składa, ponieważ dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiemy jak skutecznie wypromować Twoją stronę! Zajmujemy się SEO lokalnym w Bydgoszczy i innych miastach, jak również działaniami ogólnopolskimi.

Dowiedz się, jakie są zalety pozycjonowania i dlaczego warto zaufać właśnie nam!

Z czego składa się pozycjonowanie lokalne?

Analiza i Plan

Proces pozycjonowania rozpoczynamy od ustalenia celów klienta oraz analizy potencjału strony/sklepu, trudności branży i stron konkurentów.

Audyt SEO

Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie szczegółowego audytu SEO, który wskaże obszary wymagające poprawy na stronie internetowej.

Optymalizacja techniczna

Jednym z elementów naszej pracy jest optymalizacja techniczna strony/sklepu, tak aby spełniała wymogi wyszukiwarek - przede wszysktkim Google.

Tworzenie treści

W ramach naszych działań rozwijamy serwis pod kątem treści, które się tam znajdują. Mamy doświadczenie w tworzeniu teksów nawet w trudnych, technicznych branżach.

Link Bulding

Odnośniki prowadzące do strony/sklepu wpływają na renomę i zaufanie w oczach wyszukiwarek. W ramach współpracy dbamy o to, by regularnie pojawiały się wartosciowe linki do serwisu.

Optymalizacja konwersji

Pracujemy nad tym, by ruch na stronie przełożył się na większą liczbę zapytań i telefonów. Doradzamy, a także poprawiamy elementy na stronie niewpływające bezpośrednio na SEO, ale działające na konwersję.

Dlaczego warto pozycjonować stronę?

Zarówno pozycjonowanie lokalne, jak i ogólnopolskie, niesie za sobą szereg korzyści. Klienci bardzo często, wyszukując produktów lub usług, korzystają właśnie z Google. Zakupy przez Internet to niezwykle wygodne rozwiązanie, które w ostatnich latach bardzo zyskało na popularności. Właśnie dlatego znaczna część przedsiębiorców, zawdzięcza wyszukiwarce dominującą część sprzedaży i nie wyobraża sobie rezygnacji z działań SEO.

Do zalet wynikających z pozycjonowania strony należą m.in.:

  1. Poprawa widoczności – zwiększenie liczby słów kluczowych, na które wyświetla się serwis, co przekłada się na dotarcie do szerszego grona potencjalnych klientów.
  2. Wzrost ruchu organicznego – napędzenie odwiedzin użytkowników zainteresowanych oferowanymi produktami lub usługami.
  3. Widoczność brandu – obecność w czołówce wyników wyszukiwania pomaga w budowaniu wśród klientów świadomości marki i jej rozpoznawalności.
  4. Stały rozwój strony – podążanie za trendami i algorytmami oznacza ciągłe ulepszanie serwisu oraz zwiększanie jego objętości np. poprzez regularne pisanie bloga lub poradnika.
  5. Wzrost przychodów – wysokie pozycje na wartościowe słowa kluczowe w połączeniu z intuicyjnym serwisem, korzystnymi cenami i profesjonalną obsługą klienta, mają bezpośredni wpływ na zwiększenie zysków firmy. 

Jeśli nie pozycjonujesz strony, klienci najprawdopodobniej dotrą do Twojej bezpośredniej konkurencji, a nie do Ciebie. Jest to niewątpliwie sytuacja, której każdy przedsiębiorca chciałby uniknąć, dlatego jak najszybciej pomyśl o skutecznej promocji swojej witryny. Obecnie w większości branż strony widoczne w TOP 10 naturalnych wyników wyszukiwania, są intensywnie pozycjonowanie od wielu lat. W przypadku chęci wypromowania zupełnie nowego serwisu poprzeczka jest zawieszona naprawdę wysoko, dlatego warto skorzystać z usług sprawdzonej i doświadczonej agencji.

Dlaczego warto pozycjonować w Bydgoszczy

Pozycjonowanie lokalne - najczęściej zadawane pytania

Na koszt potrzebny do pozycjonowania lokalnego strony wpływa wiele czynników, w tym m.in. trudność branży, jakość stron konkurencji, aktualny stan witryny itd. Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji wraz z audytem SEO sklepu, po której rozwiejemy wszelkie wątpliwości i określimy zalecane budżety dla konkretnej strony internetowej.

W wielu przypadkach pozycjonowanie strony internetowej lokalnie to stały proces, który się nie kończy – szczególnie w przypadku branż gdzie konkurencja jest duża.

Okres, w którym pojawią się pierwsze efekty, zależy od obecnego stanu strony oraz od trudności fraz, konkurencyjności. Decydując się na pozycjonowanie strony internetowej, warto pamiętać, że to proces i długofalowa inwestycja. W niektórych branżach zadowalające efekty można osiągnąć już po kilku tygodniach, w innych potrzeba wiele miesięcy.

Tak. Czasem niektórzy klienci posiadają własnych copywriterów lub chcą pisać treści samodzielnie według przesłanych przez nas wytycznych, natomiast w większości przypadków treści do stron internetowych naszych klientów są tworzone przez nas.

Nie ma ograniczenia co do liczby słów kluczowych, które można pozycjonować. Warto jednak wykonać dokładną analizę i ustalić priorytetowe kategorie, produkty i związane z nimi słowa kluczowe. Dla każdej frazy trzeba wykonać określoną pracę, im jest ich więcej, tym więcej działań trzeba wykonać. Dlatego decydując się na większą liczbę fraz, warto zaplanować na to odpowiednio większy budżet.

Tak. Rozumiemy, że priorytety w biznesie, oferta itd. mogą się zmieniać. Warto jednak nie zmieniać ich zbyt często. Pozycjonowanie to proces, który zajmuje trochę czasu i zbyt częsta zmiana słów kluczowych może to znacznie zaburzyć i utrudnić osiągniecie oczekiwanych efektów.

Nie. Standardowo podpisujemy z klientami umowę na czas nieokreślony. Konkretne warunki współpracy chętnie przedstawimy podczas spotkania lub bezpłatnej konsultacji.

Po każdym miesiącu zakończonej pracy przesyłamy szczegółowy raport, który zawiera m.in. informacje o ruchu w ostatnim miesiącu, o aktualnej i historycznej widoczności w wyszukiwarce Google, a także listę działań, które wykonaliśmy, linków, które pozyskaliśmy i tekstów, które napisaliśmy.

Znajdziesz nas w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 21.

Wpisy związane z lokalnym pozycjonowaniem na naszym blogu.

Jak zwiększyć ruch na stronie

Jak zwiększyć ruch na stronie?

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej? To pytanie zadaje sobie wielu twórców i przedsiębiorców. Nie tylko tych, którzy dopiero rozpoczęli swoją działalność i startują w zasadzie od zera, a ich marka nie jest znana, ale także ci, którzy w internecie widoczni są od wielu lat, jednak wciąż czują, że może

Czytaj więcej »
Google Analytics 4

Google Analytics 4 – poradnik dla początkujących

Chcąc prowadzić efektywne działania reklamowe w sieci, należy pamiętać o weryfikacji skuteczności podejmowanych kroków. Jednym z najważniejszych narzędzi służących do analizy ruchu na stronie jest popularny Google Analytics, dający wgląd w wiele niezwykle istotnych danych. To właśnie jemu poświęcimy dzisiejszy tekst, wyjaśniając, jak i dlaczego warto z niego korzystać. Co

Czytaj więcej »

Co to jest Wappalyzer i do czego możesz go wykorzystać?

Analiza działań bezpośredniej konkurencji stanowi jeden z najistotniejszych elementów opracowywania skutecznej strategii marketingowej. Na co, więc warto zwrócić uwagę, przyglądając się innym firmom z branży? Do czynników, które należy zweryfikować, zaliczamy m.in. sposoby promocji witryn w sieci, formy komunikacji z klientami oraz słowa kluczowe wykorzystywane w pozycjonowaniu i kampaniach Google

Czytaj więcej »
Dlaczego warto pozycjonować w Bydgoszczy

Na czym polega pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne ma za zadanie wypromować stronę wyłącznie w regionie i pozwolić na dotarcie do klientów z najbliższej okolicy. Takie rozwiązanie najlepiej sprawdza się w przypadku firm z ograniczonym budżetem na działania marketingowe lub tych, dla których pozycjonowanie ogólnopolskie nie jest wskazane. Czy SEO na cały kraj może być dla kogoś bez sensu? Oczywiście przykładów takich branż jest naprawdę mnóstwo!

Pani prowadząca kwiaciarnię na jednym z osiedli w Bydgoszczy powinna zdecydować się wyłącznie na pozycjonowanie na Bydgoszcz. Podobna sytuacja jest w przypadku małej kameralnej pizzerii, salonu fryzjerskiego czy zakładu kosmetycznego. W takich branżach promocja ogólnopolska byłaby wyłącznie niepotrzebną stratą funduszy, które można wykorzystać na wiele innych sposobów. Wiadomo, że do tego typu lokalnych firm dotrą wyłącznie klienci z okolicy i to na nich należy się skupić. Zdarzają się jednak przedsiębiorstwa, które mogłyby świadczyć usługi lub sprzedaż na całą Polskę, ale przez ograniczone fundusze nie są w stanie zainwestować w tak rozległe pozycjonowanie. Nic straconego, w przypadku takich firm również świetnie sprawdza się pozycjonowanie lokalne. W dalszym ciągu wielu klientów to tradycjonaliści, którzy wolą zobaczyć kupowany produkt na żywo i sprawdzić go, przetestować, przymierzyć oraz porównać zdjęcia z rzeczywistością. Podobnie w przypadku usług – preferują osobiste spotkanie się i rozmowę przy kawie, aby ustalić wszystkie szczegóły, jednocześnie unikając ewentualnych nieporozumień. Właśnie z uwagi na takich odbiorców, pozycjonowanie lokalne ma sens, przynosząc naszym klientom z Bydgoszczy i innych miast naprawdę dobre rezultaty. 

Działasz wyłącznie w regionie lub masz ograniczone środki na promocję strony? Chcesz małymi krokami sprawdzić, czy SEO przyniesie planowane rezultaty? Jeśli tak, to pozycjonowanie lokalne jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem!

Jakie korzyści daje pozycjonowanie lokalne na Bydgoszcz?

Pozycjonowanie lokalne to dla wielu firm bardzo korzystne rozwiązanie. Taki wybór niesie za sobą szereg zalet i należą do nich m.in.:

  1. Oszczędność budżetu – wypromowanie strony w regionie wiąże się z niższymi kosztami niż w przypadku promocji ogólnopolskiej.
  2. Czas pojawienia się efektów – w większości branż widoczność na frazy lokalne udaje się osiągnąć szybciej niż na wyrażenia ogólnopolskie.
  3. Dotarcie do klientów z regionu – możliwość odbycia osobistego spotkania, ustalenia szczegółów współpracy.
  4. Ułatwienie logistyczne – brak konieczności pakowania i nadawania paczek lub realizowania dalekich dojazdów do kontrahenta.

Nawiązanie relacji z firmą z regionu wiąże się również z bezpośrednimi korzyściami dla klientów i można zaliczyć do nich np.:

  1. Bezpieczeństwo transakcji – szerokie grono osób zdecydowanie pewniej czuje się podczas osobistej transakcji w sklepie stacjonarnym.
  2. Szybkość nabycia – zakupiony produkt jest rękach klienta od razu i nie musi czekać na przesyłkę.
  3. Pewność – możliwość przymierzenia lub obejrzenia przedmiotu, daje większą gwarancję, że sprosta on oczekiwaniom nabywcy, niż w przypadku zamówienia online.

Wiele lokalnych przedsiębiorstw, mających możliwość działania na teranie całej Polski, początkowo decyduje się na pozycjonowanie wyłącznie w Bydgoszczy. Widząc wymierne efekty SEO, przekładające się na wzrost odwiedzin strony i zwiększenie zysków firmy, po czasie podejmują decyzję o rozszerzeniu współpracy na rynek ogólnopolski.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony w Bydgoszczy?

Trudno jednoznacznie określić, ile kosztuje pozycjonowanie w Bydgoszczy. Cena lokalnego wypromowania serwisu nie jest stała i zależy od wielu czynników.

Na stawkę wpływa m.in. zawartość strony przed nawiązaniem współpracy i to, jak zaawansowanej rozbudowy oraz optymalizacji będzie wymagała. Kolejnym ważnym aspektem jest aktualna widoczność witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania – na ile i jakich słów kluczowych pojawia się wysoko w Google. Niezwykle istotnym parametrem wpływającym na cenę jest również branża reprezentowana przez klienta. W przypadku niszowych dziedzin koszt pozycjonowania jest sporo niższy niż przy bardzo konkurencyjnych działalnościach. Firmy, na których usługi lub produkty jest duży popyt, zazwyczaj mają do wyprzedzenia większą liczbę stron w Google, przez co cena pozycjonowania wzrasta. 

Do każdego serwisu podchodzimy indywidualnie, dlatego zawsze przed podpisaniem umowy spotykamy się lub rozmawiamy telefonicznie z klientem, aby przygotować dedykowaną propozycję. Weryfikując stronę, branżę, słowa kluczowe oraz oczekiwania klienta, oferujemy współpracę w budżecie, który umożliwi nam osiągnięcie satysfakcjonujących efektów. Działamy w modelu abonamentowym, który daje naszym kontrahentom pewność stałej ceny i możliwość dokładnego zaplanowania środków niezbędnych na usługę SEO

Chcesz poznać dokładną stawkę za pozycjonowanie Twojej strony w Bydgoszczy? Skontaktuj się w nami, a przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę!

Ile kosztuje pozycjonowanie w Bydgoszczy
Jak długo czeka się na efekt SEO Bydgoszcz

Jak długo czeka się na efekty pozycjonowania lokalnego na Bydgoszcz?​

Określenie dokładnej daty, w której serwis będzie widoczny w czołówce naturalnych wyników wyszukiwania, jest niemożliwe. Termin osiągnięcia rezultatów jest uzależniony m.in. od początkowej kondycji domeny i serwisu, trudności słów kluczowych, działań bezpośredniej konkurencji, zmian algorytmów, a także czasu reakcji klienta na proponowane modyfikacje oraz teksty. Zazwyczaj efekty w pozycjonowaniu lokalnym na Bydgoszcz i inne miasta, pojawiają się szybciej, niż w przypadku SEO ogólnopolskiego. Chcesz poznać choćby orientacyjne widełki czasowe? Większość klientów, których pozycjonujemy na Bydgoszcz, odczuwa pierwsze efekty między trzecim a szóstym miesiącem współpracy. Warto mieć jednak na uwadze, że to kwestia całkowicie indywidualna i w niektórych branżach rezultaty mogą być widoczne szybciej, a w innych później. 

Jeśli nie wiesz, jak bardzo konkurencyjny w Google jest fach, w którym się specjalizujesz, skontaktuj się z nami, a dedykowany specjalista Adboosters, szczegółowo przeanalizuje dla Ciebie rynek!

Dlaczego warto pozycjonować stronę w Bydgoszczy z Adboosters? ​

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiemy, jakie działania podjąć, aby skutecznie wypozycjonować Twój serwis

Specjalizujemy się zarówno w pozycjonowaniu lokalnym na Bydgoszcz jak i inne miasta oraz w SEO ogólnopolskim. Każde zlecenie jest dla nas równie ważne, a na pierwszym miejscu stawiamy zadowolenie klientów. Najlepszą wizytówką naszej firmy są opinie kontrahentów, z którymi współpracujemy oraz fakt, że polecają Adboosters innym zaprzyjaźnionym przedsiębiorstwom. To właśnie głównie w ten sposób docierają do nas nowi klienci, co ogromnie cieszy i jest motywacją do jeszcze większego zaangażowania. 

Jesteśmy młodą agencją SEO, ale z doświadczonymi specjalistami na pokładzie, którzy na pewnym etapie kariery doszli do wniosku, że wiele rzeczy da się zrobić lepiej, w branży SEO można być bardziej elastycznym i transparentnym. Przed rozpoczęciem współpracy ustalamy z klientem indywidualne warunki, czasem wykraczające poza standardowe procesy, a na koniec miesiąca raportujemy każda wykonaną czynność dla klienta.

Jak działamy i dlaczego warto zlecić pozycjonowanie w Bydgoszczy specjalistom z Adboosters? Jakie są nasze mocne strony?

Seo z Adboosters
  1. Lokalizacja – biuro firmy mieści się w Bydgoszczy przy ulicy Fordońskiej. Chcesz spotkać się przy kawie i omówić strategię działania? Nie ma problemu, serdecznie zapraszamy! 
  2. Audyt – na etapie wstępnych rozmów przygotowujemy dla Ciebie szczegółową analizę strony, prezentującą jej aktualną widoczność i obrazującą liczbę elementów wymagających poprawy. 
  3. Analiza konkurencji – zarówno w czasie prowadzenia rozmów handlowych, jak i po podpisaniu umowy zajmiemy się szczegółową weryfikacją działań Twoich bezpośrednich konkurentów. 
  4. Dobór słów kluczowych – na podstawie analizy konkurencji oraz tendencji użytkowników wyszukiwarki Google, wyłonimy dla Ciebie optymalną listę wyrażeń, na które będziemy pozycjonować serwis, aby zwiększyć ruch i zyski. 
  5. Płynny kontakt – na każdym etapie rozmów zarówno opiekuni handlowi, jak i specjaliści ds. pozycjonowania pozostają do Twojej dyspozycji, oferując pełne wsparcie i profesjonalne doradztwo. 
  6. Jasne warunki współpracy – krótka i klarowna umowa, to bez wątpienia coś, co nas wyróżnia. Nie chcemy zatrzymać Cię dzięki niekorzystnym dla Ciebie zapisom, uniemożliwiającym odejście. Zależy nam na Twoim zadowoleniu i zrobimy wszystko, aby ta współpraca trwała latami dlatego, że chcesz, a nie musisz.  
  7. Optymalizacja – w ramach umowy wprowadzimy dla Ciebie szereg zmian na stronie, które pozytywnie wpłyną na jej wizerunek oraz widoczność w naturalnych wynikach wyszukiwania. 
  8. Strategia link buildingu – odnośniki, z których korzystamy, pochodzą wyłącznie z odpowiednich źródeł. Dbamy również o to, aby były zamieszczane we właściwy sposób. 
  9. Doświadczeni specjaliści SEO – nasi pozycjonerzy działają w branży od wielu lat, dzięki czemu wiedzą, jakie kroki podjąć, aby skutecznie wypromować Twoją stronę. 
  10. Profesjonalni copywriterzy – wszystkie teksty są całkowicie unikalne, wartościowe i tworzone zgodnie z najnowszymi trendami specjalnie dla Ciebie.  

Promowanie serwisu to w dzisiejszych czasach niemal konieczność. Nadal zastanawiasz się, czy warto? Nie czekaj! Konkurencja stale inwestuje w działania marketingowe, docierając do odbiorców, którzy mogliby być Twoimi klientami. Nie wiesz, czy rozpocząć od pozycjonowania lokalnego na rynek bydgoski, a może ogólnopolskiego? Skontaktuj się z nami, a doświadczony specjalista, pomoże Ci w doborze odpowiedniej strategii! 

UX plan

Nie tylko SEO, pomyśl o UX na Twojej stronie.​

Pozycjonowanie strony internetowej ma na celu zwiększenie ruchu, jednak sam ruch to nie wszystko. Trzeba zachęcić użytkownika do wykonania konkretnych działań, wypełnienia formularza, napisania maila, czy zadzwonienia. W tym pomoże UX.

Co to jest UX? – To tłumacząc dosłownie doświadczenie użytkownika. W temacie stron i sklepów internetowych mamy tu na myśli projektowanie, tworzenie serwisów internetowych nastawionych na dopasowanie do doświadczeń, przyzwyczajeń i oczekiwań użytkowników.

Dlaczego warto zainteresować się UX na stronie internetowej?

Celem działań pod kątem UX na stronie jest zaprojektowanie pozytywnego doświadczenia dla klienta, które doprowadzi do wykonania określonych czynności. Od pierwszego kontaktu z marką i stroną, do ostatniego czy wrażeń po sprzedażowych. Cele tych działań mogą być różne i szerokie, w tym skłonienie klienta do wypełnienia formularza, wykonania połączenia telefonicznego czy przeczytania artykułu na blogu lub obejrzenia filmu promocyjnego. Natomiast najbardziej podstawowe i oczywiste cele to zwiększenie konwersji na stronie, czyli generowanie większej liczy zapytań/leadów czy sprzedaży ze zdobytego już ruchu oraz skłonienie klienta do powrotu i kolejnych działań. 

Warto zainteresować się UX, zagłębić się w ten temat lub skorzystać z pomocy specjalisty, ponieważ to droga do zrealizowania celów, jakie postawimy przed sklepem w tym do zwiększenia sprzedaży i to nawet bez generowania dodatkowego ruchu.

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego w Bydgoszczy

Pozycjonowanie sklepów internetowych to usługa, która zazwyczaj nie zamyka się do konkretnego miasta i fraz lokalnych w wynikach wyszukiwania, a promowania serwisu i generowania sprzedaży produktów w całym kraju. Zdarza się jednak, że poza sprzedażą internetową prowadzona jest też ta stacjonarna w punktach w mieście np. w Bydgoszczy. Wtedy warto zadbać także o widoczność tych punktów i pozycjonowanie sklepu internetowego uzupełnić poprzez SEO lokalne np. Pozycjonowanie Bydgoszcz.

Jakie są korzyści z pozycjonowania sklepu internetowego?

Użytkownicy internetu deklarują, że gdy rozpoczynają proces zakupowy i poszukują produktów, to zaczynają od wyszukiwarki internetowej. W 2020 r. taka deklaracja padła od 89% użytkowników, a 93% z nich poinformowało, że tą wyszukiwarką jest Google. To zazwyczaj tam w pierwszej kolejności internauci szukają sklepów internetowych, które dostarczą im upragnionych produktów. Usługi pozycjonowania sklepu internetowego to idealne rozwiązanie, by wyjść naprzeciw ludziom, którzy potrzebują produktów, bez konieczności generowania w nich potrzeby. Dobrze dobrane słowa kluczowe, a także dobra widoczność strony wynikająca ze skutecznego pozycjonowania to duża szansa na ściągnięcie do sklepu dobrego ruchu, dającego wysokie konwersje.

Skuteczne pozycjonowanie stron Bydgoszcz – dobre praktyki.

Skuteczne świadczenie usługi SEO wynika ze stosowania odpowiednich praktykach i działań. Nikt poza Google nie może zapewnić konkretnej widoczności na określone frazy, ale spełniając odpowiednie wymagania i parametry wskazane przez wyszukiwarkę mamy spore szansę na osiągnięcie dobrych pozycji. Dobrym początkiem jest prawidłowo zaprojektowana strona internetowa, niestety nie jest to standardem. Nie zawsze firmy tworzące strony skupiają się na dostarczeniu odpowiednich parametrów, ważniejsze dla nich są efekty wizualne i projekt graficzny, co też jest zrozumiałe. Wtedy agencja SEO jak nasza ma trochę więcej pracy, by wprowadzić odpowiednią optymalizację strony internetowej, na szczęście w wielu przypadkach jest to możliwe.

Pozycjonowanie stron internetowych Bydgoszcz – co należy zrobić? Content marketing.

Poza samą budową strony i tym czy jest szybka i spełnia określone techniczne parametry, bardzo ważne jest, by zadbać o odpowiednią treść na stronie www. Punktem wyjścia jest dobry opis dla usług, kategorii i produktów, które najbardziej chcemy promować. Warto zadbać o odpowiednią budowę takiego tekstu, długość czy nasycenie fraz kluczowych. Dobrym uzupełnieniem treści w całej witrynie będzie regularnie prowadzenie bloga, zaletą takiego content marketingu jest możliwość poruszenia konkretnych zagadnień i często zadawanych pytań przez potencjalnych klientów, dzięki temu możemy do nich trafić nie tylko bezpośrednio z produktem, a także rozwiązać ich problem proponując przy tym własne rozwiązania.

Pozycjonowanie stron www – Kolejny krok Link Building.

Ważnym kierunkiem promocji strony internetowej pod kątem SEO jest również pozyskiwanie wartościowych linków. Przez ostatnie naście lat ten proces mocno ewoluował i tak naprawdę zmienia się przez cały czas. Trochę inne praktyki stosuje się w zakresie pozycjonowania lokalnego, a nieco inaczej wygląda to przy promowaniu sklepu na cały kraj. Odnośniki do stron pojawiają się np. w katalogach, na forach internetowych, blogach czy przez publikację artykułów sponsorowanych. Choć Google od jakiegoś czasu deklaruje, że pomija SPAMerskie linki i na karze za nie stron, to nadal jednak warto dbać o to, by nasz proces pozyskiwania wartościowych linków był przemyślan, dobrze zaplanowany i zrównoważony. Jeżeli pojawia się duża liczba bardzo słych odnośników, często wyglądających jak atak zawirusowanych stron, możemy posłużyć się narzędziem Google Search Console, aby zgłosić wyszukiwarce, że zrzekamy i wypieramy się tych linków.

Daj się znaleźć.

1 %
Internautów

deklaruje kupowanie online.

1 %
Klientów

rozpoczyna proces zakupowy od wyszukiwarki internetowej.

1 %
Użytytkowników

wybiera wyszukiwarkę Google.

Bezpłatna konsultacja