

Posiadasz stronę na Joomla! i chcesz, żeby odwiedzało ją więcej użytkowników? Chcesz zaprezentować swoją ofertę szerszemu gronu potencjalnych klientów? Chcesz trafić do osób, które poszukują Twoich usług i produktów? Pozycjonowanie Joomla! może być odpowiedzią na Twoje potrzeby.
Rozumiemy, że każda firma ma unikalne cele i potrzeby. Do każdego klienta podchodzimy nieszablonowo i indywidualnie. Dopasowujemy działania do specyfiki Twojego biznesu i oczekiwań.
Praca naszego zespołu opiera się na solidnej analizie danych. Regularnie monitorujemy i oceniamy efekty naszych działań, aby dostosowywać strategie i maksymalizować zwroty Twoich inwestycji.
Stawiamy na transparentność i uczciwość we wszelkich naszych działaniach. Regularnie informujemy Cię o postępach w pozycjonowaniu i dokładnie wyjaśniamy każdy krok, który podejmujemy, abyś mógł być w pełni zaangażowany w proces.
Tworzymy atmosferę pełną życzliwości i wsparcia, zarówno wewnątrz zespołu, jak i w relacji z Tobą. Dzięki temu możesz być pewien, że współpraca z nami będzie nie tylko profesjonalna, ale także przyjemna i efektywna.
Pozycjonowanie nie dla każdego jest takie samo. W zależności od tego, jaki biznes prowadzisz, dopasujemy odpowiednie działania do Twoich potrzeb.
Dzięki zaangażowaniu
i partnerskiemu podejściu poczujesz się jakbyś miał swojego człowieka
w naszej agencji.
Wielu klientów współpracuje z nami od początku istnienia firmy i polecają nas dalej.
Przeprowadziliśmy wiele skutecznych kampanii, w których poprawiliśmy wyniki sprzedażowe nawet o kilkaset procent. Sprawdź nasze case study!
Szczerze przedstawiamy możliwości i sytuację przed rozpoczęciem współpracy
i transparentnie raportujemy wszystkie wykonane przez nas czynności podczas trwania umowy.
To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!
Współpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!
Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!
Pan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.
Współpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.
Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.
Budżet potrzebny do pozycjonowania strony Joomla zależy od wielu aspektów i parametrów jak np. trudność branży, w której działa firma; jakość i działań SEO stron konkurencji; aktualny stan i historia promowanej witryny itd. Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji, po której rozwiejemy wszelkie wątpliwości i określimy zalecane budżety dla konkretnej strony internetowej.
W wielu przypadkach pozycjonowanie strony internetowej to stały proces, który się nie kończy – szczególnie w przypadku branż gdzie konkurencja jest duża, a obszar działania i promowania nie jest bardzo ograniczony.
Okres, w którym pojawią się pierwsze efekty, zależy od obecnego stanu strony oraz od trudności fraz, konkurencyjności. Decydując się na pozycjonowanie strony internetowej, warto pamiętać, że to proces i długofalowa inwestycja. W niektórych branżach zadowalające efekty można osiągnąć już po kilku tygodniach, w innych potrzeba wiele miesięcy.
Nie ma ograniczenia co do liczby słów kluczowych, które można pozycjonować. Warto jednak wykonać dokładną analizę i ustalić priorytetowe kategorie, produkty i związane z nimi słowa kluczowe. Dla każdej frazy trzeba wykonać określoną pracę, im jest ich więcej, tym więcej działań trzeba wykonać. Dlatego decydując się na większą liczbę fraz, warto zaplanować na to odpowiednio większy budżet.
Tak. Rozumiemy, że priorytety w biznesie, oferta itd. mogą się zmieniać. Warto jednak nie zmieniać ich zbyt często. Pozycjonowanie to proces, który zajmuje trochę czasu i zbyt częsta zmiana słów kluczowych może to znacznie zaburzyć i utrudnić osiągniecie oczekiwanych efektów.
Nie. Standardowo podpisujemy z klientami umowę na czas nieokreślony. Konkretne warunki współpracy chętnie przedstawimy podczas spotkania lub bezpłatnej konsultacji.
Po każdym miesiącu zakończonej pracy przesyłamy szczegółowy raport, który zawiera m.in. informacje o ruchu w ostatnim miesiącu, o aktualnej i historycznej widoczności w wyszukiwarce Google, a także listę działań, które wykonaliśmy, linków, które pozyskaliśmy i tekstów, które napisaliśmy.
Joomla! to jeden z najczęściej wykorzystywanych na świecie systemów zarządzania treścią strony internetowej. Joomla! powstał w 2005 r., jest pochodną systemu Mambo. To otwarte, darmowe do pobrania oprogramowanie napisane w języku PHP, wykorzystujące bazę danych MySQL. Do tego oprogramowania można znaleźć darmowe oraz płatne szablony i moduły dodające więcej funkcjonalności. System ten bywa wykorzystywany przez firmy tworzące strony internetowe, choć nie jest tak popularny jak WordPress.
Dlaczego warto pozycjonować stronę na Joomla?
Pozycjonowanie strony Joomla! to dobry pomysł m.in. z powodów jak:
Pozycjonowanie strony Joomla to strategia i plan wielu działań, które razem mają na celu dostosować stronę do wymagań wyszukiwarki Google. Aspektów, na które ta wyszukiwarka zwraca uwagę jest kilkaset, duża część z nich jest opisana w oficjalnych materiałach i instrukcjach, pozostałe to strefa domysłów specjalistów SEO.
Opisaliśmy te czynniki zagadnienia na naszym blogu, mi.n. w artykule: Od czego zależy pozycja w Google?
Cały proces pozycjonowania bywa skomplikowany i jest bardzo rozbudowany. W dużym uproszczeniu polega na optymalizacji strony pod kątem SEO. Należy zwrócić uwagę np. na takie rzeczy jak: przyjazne adresy URL; responsywność strony; poprawne dane strukturalne; dobrze dobrane meta tagi jak title i description; poprawnie użyte frazy kluczowe; szybkość wczytywania i działania strony Joomla, obecność mapy strony i przekazanie jej do Google, dostępność skanowania i indeksowania przez roboty i wiele innych. Część prac z tego zakresu można wykonać w panelu strony, część poprzez edycje kodu, a do niektórych nadadzą się przydatne wtyczki.
Ważnym elementem pozycjonowania strony Joomla, który dzieje się poza witryną, jest linkowanie zewnętrzne. To działanie polega na pozyskiwaniu lub zamieszczaniu odnośników do naszego portalu na innych stronach internetowych, najlepiej takich, które mają renomę w oczach wyszukiwarki Google.