Pozycjonowanie Joomla!
Posiadasz stronę na Joomla! i chcesz, żeby odwiedzało ją więcej użytkowników? Chcesz zaprezentować swoją ofertę szerszemu gronu potencjalnych klientów? Chcesz trafić do osób, które poszukują Twoich usług i produktów? Pozycjonowanie Joomla! może być odpowiedzią na Twoje potrzeby.
- Pozycjonowanie prowadzi do lepszej widoczności w Google.
- Pozycjonowanie prowadzi do większego ruchu na stronie.
- Pozycjonowanie prowadzi do większej liczby zapytań od klientów.

Jak to działa?
1. Wypełnij Formularz
Wypełnij formularz kontaktowy, podaj w nim adres swojej strony lub sklepu jeżeli jest już dostępny, a także numer telefonu lub e-mail.
2. Analiza strony
Drugi krok należy do nas. Przeanalizujemy Twoją stronę lub sklep, a następnie skontaktujemy się w celu umówienia rozmowy na temat pozycjonowania.
3. Bezpłatna konsultacja
Odbędziemy bezpłatną konsultację, podczas której dowiesz się, jakie są możliwości oraz jakie działania należy wykonać, by poprawić pozycję strony/sklepu i ruch z bezpłatnych wyników wyszukiwarek.

Co to jest Pozycjonowanie Joomla!?
Zacznijmy od tego, czy po prostu jest pozycjonowanie.
Pozycjonowanie stron to działania dążące do spełnienia wymogów, jakie stawia przed stronami wyszukiwarka Google, a także pokazanie naszej strony jako serwis z wiedzą ekspercką w danym zakresie i godną zaufania. Efektem tego będzie dobra widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania w Google.
Pozycjonowanie Joomla! to proces, którego ostateczny cel jest taki sam, jednak droga dotarcia do takiego rezultatu jest dopasowana i zaplanowana z uwzględnieniem mocnych i słabych cech rozwiązania, jakim jest Joomla. Doświadczenie zdobyte na pozycjonowaniu wcześniejszych projektów opartych o tę platformę można często wykorzystać w przyszłości i szybciej rozwiązać pewne powtarzające się problemy.
Co to jest CMS Joomla!?
Joomla! to jeden z najczęściej wykorzystywanych na świecie systemów zarządzania treścią strony internetowej. Joomla! powstał w 2005 r., jest pochodną systemu Mambo. To otwarte, darmowe do pobrania oprogramowanie napisane w języku PHP, wykorzystujące bazę danych MySQL. Do tego oprogramowania można znaleźć darmowe oraz płatne szablony i moduły dodające więcej funkcjonalności. System ten bywa wykorzystywany przez firmy tworzące strony internetowe, choć nie jest tak popularny jak WordPress.
Pozycjonowanie stron Joomla! - dlaczego warto?
Dlaczego warto pozycjonować stronę na Joomla? Pozycjonowanie strony Joomla! to dobry pomysł m.in. z powodów jak:
- Dobra widoczność na frazy związane z biznesem – pojawianie się w wyszukiwarce Google na odpowiednio dobrane słowa kluczowe, to dobry sposób, by znaleźli nas potencjalni klienci, którzy mają już określoną potrzebę i poszukują towarów lub usług z naszej oferty.
- Większy ruch z Google – SEO Joomla, z którego ma wyniknąć wspomniana poprawa widoczności, przełoży się na większy ruch z najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej. Ruch ten jest szczególnie wartościowy, ponieważ docieramy do określonych klientów z grupy docelowej, która sama poszukuje oferty z zakresu naszej działalności.
- Rozpoznawalność marki – dobra widoczność w Google na najważniejsze frazy w branży pomaga w budowaniu świadomości marki i jej rozpoznawalności przez użytkowników.
- Stały rozwój strony – podążanie za trendami i algorytmami oznacza ciągłe ulepszanie serwisu oraz zwiększanie jego objętości np. poprzez content marketing w tym regularne pisanie bloga lub poradnika.
- Wzrost przychodów – wysokie pozycje wyszukiwarce Google na odpowiednie słowa kluczowe (przekładające się na wartościowy ruch) w połączeniu z intuicyjnym serwisem, korzystnymi cenami i profesjonalną obsługą klienta, mają bezpośredni wpływ na zwiększenie zysków firmy.


Pozycjonowanie Joomla! z Adboosters.
Jesteśmy młodą agencją SEO, która działa z wiarą w to, że w branży SEO wiele rzeczy można zrobić lepiej. Wyróżnia nas elastyczne podejście nieograniczone przez korporacyjne skomplikowane procesy i limity. Nie gonimy za jak największą liczba klientów, lecz za jakością, która pozwala nam na indywidualne podejście do konkretnego projektu i stały kontakt z klientem.
Pozycjonowanie stron internetowych, to proces, który zmienia się każdego dnia, a my rozwijamy się wraz z nim. Naszym celem jest świadczyć usługę najwyższej jakości, wraz z transparentnością naszych działań, a także dobrym kontaktem z klientem. Pomimo iż jesteśmy młodą firmą, to nasz zespół złożony jest z doświadczonych specjalistów, którzy nabierali doświadczenia w znanych firmach z branży. Ostatecznie jesteśmy połączeniem doświadczenia w SEO z nowatorskim podejściem.
Przeprowadziliśmy wiele skutecznych kampanii SEO zarówno dla sklepów internetowych, jak i stron lokalnych czy ogólnopolskich. Prowadziliśmy lub nadal prowadzimy kampanie SEO w najróżniejszych branżach, od tematów medycznych, przez kosmetyki i odzież, nieruchomości, aż po techniczne i technologiczne jak urządzenia spawalnicze, GSM, wózki widłowe czy usługi obróbki metali.
Napisz do nas.
Z czego składa się pozycjonowanie Joomla!?
Analiza i Plan
Proces pozycjonowania rozpoczynamy od ustalenia celów klienta oraz analizy potencjału strony/sklepu, trudności branży, istotna tutaj jest również analiza konkurencji.
Audyt SEO
Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie szczegółowego audytu SEO, który wskaże obszary wymagające poprawy na stronie internetowej.
Optymalizacja techniczna
Jednym z elementów naszej pracy jest optymalizacja techniczna strony/sklepu, tak aby spełniała wymogi wyszukiwarek - przede wszystkim Google.
Tworzenie treści
W ramach naszych działań rozwijamy serwis pod kątem treści, które się tam znajdują. Mamy doświadczenie w tworzeniu tekstów nawet w trudnych, technicznych branżach.
Link Bulding
Odnośniki prowadzące do strony/sklepu wpływają na renomę i zaufanie w oczach wyszukiwarek. W ramach współpracy dbamy o to, by regularnie pojawiały się wartościowe linki do serwisu.
Optymalizacja konwersji
Pracujemy nad tym, by ruch na stronie przełożył się na większą liczbę zapytań i telefonów. Doradzamy, a także poprawiamy elementy na stronie niewpływające bezpośrednio na SEO, ale działające na konwersję.
Pozycjonowanie Joomla! - najczęściej zadawane pytania
Budżet potrzebny do pozycjonowania strony Joomla zależy od wielu aspektów i parametrów jak np. trudność branży, w której działa firma; jakość i działań SEO stron konkurencji; aktualny stan i historia promowanej witryny itd. Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji, po której rozwiejemy wszelkie wątpliwości i określimy zalecane budżety dla konkretnej strony internetowej.
W wielu przypadkach pozycjonowanie strony internetowej to stały proces, który się nie kończy – szczególnie w przypadku branż gdzie konkurencja jest duża, a obszar działania i promowania nie jest bardzo ograniczony.
Okres, w którym pojawią się pierwsze efekty, zależy od obecnego stanu strony oraz od trudności fraz, konkurencyjności. Decydując się na pozycjonowanie strony internetowej, warto pamiętać, że to proces i długofalowa inwestycja. W niektórych branżach zadowalające efekty można osiągnąć już po kilku tygodniach, w innych potrzeba wiele miesięcy.
Nie ma ograniczenia co do liczby słów kluczowych, które można pozycjonować. Warto jednak wykonać dokładną analizę i ustalić priorytetowe kategorie, produkty i związane z nimi słowa kluczowe. Dla każdej frazy trzeba wykonać określoną pracę, im jest ich więcej, tym więcej działań trzeba wykonać. Dlatego decydując się na większą liczbę fraz, warto zaplanować na to odpowiednio większy budżet.
Tak. Rozumiemy, że priorytety w biznesie, oferta itd. mogą się zmieniać. Warto jednak nie zmieniać ich zbyt często. Pozycjonowanie to proces, który zajmuje trochę czasu i zbyt częsta zmiana słów kluczowych może to znacznie zaburzyć i utrudnić osiągniecie oczekiwanych efektów.
Nie. Standardowo podpisujemy z klientami umowę na czas nieokreślony. Konkretne warunki współpracy chętnie przedstawimy podczas spotkania lub bezpłatnej konsultacji.
Wpisy związane z pozycjonowaniem na naszym blogu.

Protokół FTP – jak wykorzystać jego możliwości?
Pierwsze użycie protokołu FTP miało miejsce w roku 1971. Czy to oznacza, że ten system jest już przestarzały? Okazuje się, że FTP ma się dobrze, a miliony webmasterów korzystają z niego na co dzień! Przeczytaj, jak działa ten protokół i kiedy warto go wykorzystywać. Co to jest FTP i w

Co to jest UTM? Kompleksowy poradnik!
UTM, znane również jako „Urchin Tracking Module”, to narzędzie, które rewolucjonizuje sposób, w jaki śledzimy efektywność kampanii marketingowych w Internecie. Dzięki nim możemy dokładnie określić, skąd pochodzą nasi odwiedzający, które źródła ruchu przynoszą najlepsze wyniki i jakie treści cieszą się największą popularnością. Jeśli chcesz maksymalnie zoptymalizować swoje działania w sieci

Co to jest robots.txt? Przewodnik po tym niezbędnym pliku SEO
Kiedy zaczynamy swoją przygodę z SEO, napotykamy na wiele terminów i praktyk, które mogą początkowo wydawać się zawiłe. Jednym z takich elementów, który często jest niedoceniany, ale ma ogromne znaczenie dla widoczności strony w wyszukiwarkach, jest plik robots.txt. W tym artykule postaramy się przybliżyć, co to jest plik robots.txt, jakie

Pozycjonowanie strony na Joomla, na czym polega?
Pozycjonowanie strony Joomla to strategia i plan wielu działań, które razem mają na celu dostosować stronę do wymagań wyszukiwarki Google. Aspektów, na które ta wyszukiwarka zwraca uwagę jest kilkaset, duża część z nich jest opisana w oficjalnych materiałach i instrukcjach, pozostałe to strefa domysłów specjalistów SEO.
Opisaliśmy te czynniki zagadnienia na naszym blogu, mi.n. w artykule: Od czego zależy pozycja w Google?
Cały proces pozycjonowania bywa skomplikowany i jest bardzo rozbudowany. W dużym uproszczeniu polega na optymalizacji strony pod kątem SEO. Należy zwrócić uwagę np. na takie rzeczy jak: przyjazne adresy url; responsywność strony; poprawne dane strukturalne; dobrze dobrane meta tagi jak title i description; poprawnie użyte frazy kluczowe; szybkość wczytywania i działania strony joomla, obecność mapy strony i przekazanie jej do Google, dostępność skanowania i indeksowania przez roboty i wiele innych. Część prac z tego zakresu można wykonać w panelu strony, część poprzez edycje kodu, a do niektórych nadadzą się przydatne wtyczki.
Ważnym elementem pozycjonowania strony Joomla, który dzieje się poza witryną, jest linkowanie zewnętrzne. To działanie polega na pozyskiwaniu lub zamieszczaniu odnośników do naszego portalu na innych stronach internetowych, najlepiej takich, które mają renomę w oczach wyszukiwarki Google.
Daj się znaleźć.
deklaruje kupowanie online.
rozpoczyna proces zakupowy od wyszukiwarki internetowej.
wybiera wyszukiwarkę Google.