

Mrozbike to sklep rowerowy, który oferuje rowery, części i akcesoria do rowerów renomowanych marek. Firma prowadzi sprzedaż zarówno w sieci, jak i stacjonarnie w Osielsku, gdzie również oferuje usługi serwisu rowerów. Pomimo dobrej widoczności lokalnej, klientowi zależało na pozyskaniu klientów z całej Polski. Właśnie dlatego Mrozbike zdecydował się na współpracę z naszą agencją SEO, aby zwiększyć swoją widoczność w sieci i przyciągnąć więcej klientów.
Wzrost sprzedaży z wyników organicznych, widoczność na 5550 wyrażeń w TOP 50, 1357 słowa kluczowe w TOP 10 (pierwsza strona w Google) i 282 frazy w TOP 3, a także wzrost ruchu z organicznych wyników Google o 558%.
Wrzesień 2021 r. | Wrzesień 2024 r. |
---|---|
Liczba wyrażeń w TOP 50: 1967 | Liczba wyrażeń w TOP 50: 5550 (wzrost o 182%) |
Liczba wyrażeń w TOP 10: 208 | Liczba wyrażeń w TOP 10: 1357 (wzrost o 552%) |
Liczba wyrażeń w TOP 3: 52 | Liczba wyrażeń w TOP 3: 282 (wzrost o 442%) |
Frazy, które były dla klienta najbardziej istotne, znajdowały się na pozycjach powyżej 50, więc potencjalni klienci nie mieli szansy zobaczyć w Google oferty produktowej klienta.
Naszym wspólnym celem było podniesienie ogólnej widoczności sklepu zarówno jeśli chodzi o rowery jak również o części i akcesoria rowerowe wybranych producentów. Chcieliśmy także zwiększyć widoczność sklepu na rynku lokalnym w Bydgoszczy.
Poniżej prezentujemy frazy, które klient na początku współpracy określił jako najbardziej istotne. Hasła w bezpośredni sposób nawiązują do oferty firmy i są najczęściej wyszukiwane przez potencjalnych klientów w Google:
Słowo kluczowe | Pozycja | Pozycja przed współpracą | Śr. mies. liczba wyszukiwań |
---|---|---|---|
mountain bike | 6 | Poza TOP 50 | 12100 |
kask na rowerek | 9 | Poza TOP 50 | 4400 |
dętka rowerowa | 4 | Poza TOP 50 | 3600 |
hamulce tarczowe | 2 | Poza TOP 50 | 1600 |
rower focus | 3 | Poza TOP 50 | 1900 |
hamulce shimano | 6 | Poza TOP 50 | 880 |
skuwacz do łańcucha | 7 | Poza TOP 50 | 1600 |
rower endurance | 6 | Poza TOP 50 | 590 |
rowery wyczynowe mtb | 1 | Poza TOP 50 | 390 |
łyżka do opon rowerowych | 4 | Poza TOP 50 | 880 |
rower focus mtb | 1 | Poza TOP 50 | 260 |
shimano slx | 9 | Poza TOP 50 | 1600 |
przerzutka acera | 3 | Poza TOP 50 | 260 |
przymiar do łańcucha | 4 | Poza TOP 50 | 880 |
suport do roweru | 5 | Poza TOP 50 | 1300 |
przerzutka deore | 6 | Poza TOP 50 | 480 |
opony tubeless | 6 | Poza TOP 50 | 320 |
rower górski wyczynowy | 3 | Poza TOP 50 | 110 |
pedały platformowe mtb | 4 | Poza TOP 50 | 720 |
mtb bike | 9 | Poza TOP 50 | 720 |
hamulce tarczowe hydrauliczne | 9 | Poza TOP 50 | 390 |
części rowerowe bydgoszcz | 1 | Poza TOP 50 | 140 |
hamulec tarczowy rower | 2 | Poza TOP 50 | 590 |
łyżki do opon rowerowych | 5 | Poza TOP 50 | 880 |
spinka do łańcucha | 9 | Poza TOP 50 | 1600 |
suporty shimano | 5 | Poza TOP 50 | 480 |
smary rowerowe | 6 | 42 | 590 |
hamulce hydrauliczne rower | 6 | Poza TOP 50 | 590 |
rower wyczynowy mtb | 5 | Poza TOP 50 | 390 |
źródło: Senuto
Google Search Console, to narzędzie analityczne, zbierające dane m.in. na temat liczby wyświetleń i kliknięć w sklepie internetowym. Na poniższych wykresach prezentujemy wzrosty, jakie uzyskaliśmy w czasie współpracy.
Sklep klienta był już widoczny w wyszukiwarce Google na wiele fraz o niskiej wyszukiwalności, więc nie skutkowało to dużym ruchem organicznym. Brak było mu widoczności na wyrażenia kluczowe, które są najczęściej wpisywane przez potencjalnych klientów poszukujących rowerów i akcesoriów rowerowych. Sklep nie był wcześniej pozycjonowany, a sama branża jest na tyle konkurencyjna, że działania SEO wymagały odpowiedniego planu i podejścia.
Wyzwania, przed którymi stanęliśmy, obejmowały:
Aby sprostać tym wyzwaniom, nasza agencja musiała opracować kompleksową strategię SEO, która obejmowała optymalizację treści, budowę wartościowego profilu linkowego oraz poprawę struktury strony. Dzięki zrozumieniu specyfiki branży i potrzeb klienta, byliśmy w stanie wprowadzić zmiany, które stopniowo zwiększały widoczność sklepu w wyszukiwarkach oraz przyciągały wartościowych ruch organiczny do sklepu.
Współpraca z Mrozbike była dla mnie niezwykle satysfakcjonująca i pełna wyzwań, szczególnie na samym początku. Takie trudne przypadki, gdzie liczy się nie tylko odtwórcze wykonanie pracy, ale przede wszystkim kreatywne podejście do tematu dają mi zawsze najwięcej satysfakcji i pokazują, że nieszablonowe rozwiązania zawsze wygrywają w SEO. Jestem dumny z osiągniętych rezultatów, bardzo cieszę się, że klient obdarzył nas zaufaniem i do dziś możemy pracować na sukces jego firmy
Poza standardową optymalizacją sklepu i budowaniem wartościowego profilu linkowego, podjęliśmy szereg działań, które przełożyły się na opisane powyżej wzrosty. Oto spis najważniejszych prac:
Dzięki kompleksowej strategii SEO sklep Mrozbike.pl osiągnął imponujący wzrost widoczności w wyszukiwarce Google. W ciągu trzech lat współpracy widoczność w TOP10 wzrosła o 552% (obecnie sklep ma w TOP10 1357 fraz), a w TOP3 o 442% (obecnie sklep ma w TOP3 282 frazy). Takie rezultaty przełożyły się na znaczący wzrost ruchu organicznego, co bezpośrednio wpłynęło na zwiększenie sprzedaży oraz poprawę ROI.
Nasze działania, takie jak optymalizacja treści, budowa wartościowego profilu linkowego oraz poprawa parametrów Core Web Vitals, pozwoliły Mrozbike dotrzeć do klientów z całej Polski, wykraczając poza lokalny rynek w Osielsku i Bydgoszczy. Zwiększona widoczność na kluczowych frazach, takich jak “mountain bike”, “rower focus” oraz “hamulce tarczowe”, umocniła pozycję sklepu na rynku konkurencyjnym branży rowerowej.
Stałe monitorowanie wyników i adaptacja strategii SEO umożliwiają dalszy rozwój i utrzymanie osiągniętych sukcesów. Nasza współpraca nie tylko przyczyniła się do wzrostu sprzedaży, ale także wzmocniła wizerunek Mrozbike jako lidera w sprzedaży rowerów i akcesoriów.
To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!
Współpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!
Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!
Pan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.
Współpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.
Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.