Blog SEO/SEM/UX - o pozycjonowaniu stron i marketingu internetowym.

Najnowsze
Dlaczego pozycjonowanie stron jest działaniem cyklicznym
SEO
Michał Maliszewski

Dlaczego pozycjonowanie stron jest działaniem cyklicznym?

Czy spotkałeś się kiedyś z propozycją jednorazowej optymalizacji strony internetowej? Usługi, która rzekomo miała przynieść doskonałe rezultaty raz na zawsze, a przynajmniej na bardzo długi czas? W tym artykule przeczytasz, dlaczego taką ofertę zazwyczaj należy włożyć między bajki. Nasz zespół postanowił zebrać najważniejsze argumenty przemawiające za tym, że pozycjonowanie to

Przeczytaj
Consent mode
Reklama PPC
Dominik Bigosiński

Consent mode – restrykcje dla reklamodawców produktów Google

Google wprowadza nowe restrykcje dla reklamodawców wykorzystujących ekosystem Google Ads oraz pozostałe produkty Google Marketing Platform. Aby móc personalizować reklamy, musisz respektować zasady w zakresie zgody użytkownika z UE, które ograniczają funkcje pomiarowe i dotyczą witryn, aplikacji oraz przesyłania informacji. W zależności od tego, na co użytkownik wyrazi zgodę, zbierane

Przeczytaj
Link Building
SEO
Cezary Krzemkowski

Link building dla początkujących – podstawy i dobre praktyki

Według statystyk Backlinko serwisy posiadające największą liczbę backlinków zazwyczaj rankują najlepiej. Skutkuje to z kolei dużym ruchem i dodatkowymi klientami, którzy regularnie dokonują istotnych konwersji zakupowych. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się na czym polega cały proces budowania profilu linkowego! Sprawdź, jak zacząć link building krok po kroku! Link building

Przeczytaj
Koszt pozycjonowania
SEO
Piotr Bort

Dlaczego pozycjonowanie tyle kosztuje i czy warto na nim oszczędzać?

Czy przeglądając wyceny otrzymane z różnych agencji SEO, zastanawiałeś się „dlaczego tak drogo”? A może nawet zadałeś to pytanie, wpisując je w treść wiadomości zwrotnej? Cóż, jedno jest pewne – jeśli na co dzień masz do czynienia z branżą SEO, z pewnością niejeden raz próbowałeś taktownie i konstruktywnie wyjaśnić, że

Przeczytaj
SEO
Michał Maliszewski

Dlaczego na efekty pozycjonowania trzeba poczekać?

Nie lubisz czekać? Nic dziwnego. Jeśli prowadzisz biznes w sieci, wiesz, że tu nie można sobie pozwolić na stanie w miejscu. Sukces zależy od podejmowania odważnych i dynamicznych działań. A jednak większość przedsiębiorców – tych dużych i tych małych – bez słowa skargi czeka na efekty pozycjonowania. Dlaczego? Bo ta

Przeczytaj
SEO
Dominik Bigosiński

Co to jest long tail SEO i jak wpływa na konwersje?

Prawie 92% wszystkich wyszukiwań w internecie bazuje na długim ogonie słów kluczowych, czyli long tail SEO. Jest to strategia, którą z pewnością warto wziąć pod uwagę, opracowując plan marketingowy dla swojej firmy. Jeżeli chcesz się dowiedzieć, co to jest long tail SEO i jak wpływa na konwersje, przeczytaj ten artykuł!

Przeczytaj
Agencja Google Ads
Reklama PPC
Dominik Bigosiński

Czym zajmuje się agencja Google Ads?

Istnieje wiele rodzajów agencji marketingowych na rynku. Może być to agencja Google Ads, ale również firma zajmująca się SEO, social media marketingiem czy też brandingiem oraz PR. Jeżeli natomiast zależy Ci na ruchu z wyszukiwarek, ale masz nową domenę i nie chcesz czekać na rezultaty – agencja Google Ads z

Przeczytaj
SEO
Michał Gawlik

Geolokalizacja – jak wpływa na wyniki wyszukiwania i SEO?

Przeglądając internet, korzystamy z różnych urządzeń i aplikacji, ale jedną z ich cech wspólnych jest wykorzystywanie geolokalizacji. Funkcja ta staje się coraz ważniejszym elementem strategii SEO, szczególnie dla firm działających lokalnie. W SKRÓCIE: Geolokalizacja wykorzystywana przez Google uwzględnia lokalizację użytkownika w czasie prezentowania wyników wyszukiwania. Dostosowanie parametrów witryny i contentu

Przeczytaj
Domena
Tworzenie stron internetowych
Dominik Bigosiński

Co to jest domena, z czego się składa i jak ją wybrać? Kompleksowy poradnik!

Pojęcie domeny jest relatywnie skomplikowane pod względem technicznym, obejmując zarówno nazwy domen DNS, jak i odpowiednie rekordy sterujące ruchem sieciowym. Zrozumienie hierarchii domen, znaczenia domen najwyższego poziomu (TLD) oraz mechanizmów odnawiania i przechwytywania jest niezbędne w zakresie pełnego wykorzystania potencjału tej technologii. Jeżeli chcesz wiedzieć, czym jest domena, jak jest

Przeczytaj
Cloaking
SEO
Michał Gawlik

Cloaking – co to jest i dlaczego trzeba go unikać?

Cloaking zalicza się do nieetycznych działań określanych jako Black Hat SEO. Co zrobić, żeby nawet nieświadomie nie stosować wątpliwych metod pozycjonowania stron? Przeczytaj i dowiedz się więcej! Czym jest cloaking i co o nim myśli Google? Definicję cloakingu, czyli maskowania, można znaleźć w poradniku Google dla webmasterów. Czytamy tam:  „Maskowanie

Przeczytaj