

Kampanie PPC to sposób na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów, grupy osób zainteresowanych Twoimi usługami lub produktami. Efekty tego typu reklamy możesz zobaczyć już kilka dni po uruchomieniu kampanii, a koszty zależne są od realnych wejść na Twoją stroną. Nie czekaj, daj możliwość klientom poznać Twoją ofertę.
PPC to skrót od Pay Per Click, czyli płatność za kliknięcie. Oznacza to, że bez względu na to jak wiele razy reklama wyświetli się użytkownikom, płatność naliczona zostanie tylko za tych, którzy klikną reklamę i np. przejdą na stronę, jeśli taki był cel. Brzmi dobrze prawda? Model tego typu reklamy działa np. w sieci reklamowej Google, social mediach (Meta Ads), czy w WP Ads.
Nadal jednak budżet na reklamę można wydać lepiej lub gorzej. Masz dość przepalania wydatków na reklamę bez widocznych rezultatów lub nie wiesz, jak zacząć z kampaniami PPC? Nasze doświadczenie z PPC może Ci pomóc. Tworzymy ukierunkowane kampanie, które docierają do właściwych odbiorców, kierując wykwalifikowany ruch do Twojej witryny i przekształcając te kliknięcia w płacących klientów.
Skoncentruj się na tym, co robisz najlepiej – prowadzeniu firmy. Zajmiemy się złożonością reklamy PPC, optymalizując Twoje kampanie pod kątem maksymalnego zwrotu z inwestycji.
Dzięki zaangażowaniu i partnerskiemu podejściu poczujesz się jakbyś miał swojego człowieka
w naszej agencji.
Wielu klientów współpracuje z nami od początku istnienia firmy i polecają nas dalej.
Przeprowadziliśmy wiele skutecznych kampanii, w dzięki którym poprawiliśmy wyniki sprzedażowe nawet o kilkaset procent. Sprawdź nasze case study!
Szczerze przedstawiamy możliwości i sytuację przed rozpoczęciem współpracy
i transparentnie raportujemy wszystkie wykonane przez nas czynności podczas trwania umowy.
Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące kampanii PPC
Koszt kampanii PPC zależy od liczby kliknięć w reklamę. Sam system Google Ads czy Meta Ads jest bezpłatny, a koszt, jaki poniesiemy w danym okresie zależy od nas. Im bardziej konkurencyjna branża, tym opłata za jedno kliknięcie reklamy jest zazwyczaj wyższe.
Reklamy PPC w Google czy Meta Ads mogą zacząć się wyświetlać nawet tego samego dnia, w którym kampania została uruchomiona. Pierwsze efekty powinniśmy widzieć już w ciągu kilku dni od rozpoczęcia działań.
Powodów, dla których sami nie widzimy reklam naszej strony w Meta Ads, wynikach wyszukiwarki oraz w sieci reklamowej Google może być wiele. Najczęstsze to np.: Sami nie znajdujemy się w grupie docelowej, do której reklama jest kierowana; reklama pojawia się na przemian z innymi reklamodawcami i nie trafiliśmy na naszą; klikaliśmy już wcześniej w reklamę, więc Google ogranicza nam wyświetlanie jej, by ograniczyć puste kliknięcia i użytkowników, którzy nie powodują realizacji celu.
Nie. Standardowo podpisujemy z klientami umowę na czas nieokreślony. Konkretne warunki współpracy chętnie przedstawimy podczas spotkania lub bezpłatnej konsultacji.