

Prowadzisz firmę w Olsztynie i chcesz dotrzeć do nowych klientów? Twoja witryna internetowa, mimo że jest atrakcyjna wizualnie, nie cieszy się popularnością wśród użytkowników? Inwestycja w nowy serwis okazała się wyłącznie zbędnym wydatkiem, ponieważ nie wpłynęła na zwiększenie zysków firmy? Nic straconego!
Aby za pośrednictwem strony internetowej trafić do nowych odbiorców, niezbędna jest jej skuteczna promocja, bez której bardzo trudno oczekiwać pozytywnych wyników sprzedażowych. Jednym z najbardziej popularnych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów, jest wyszukiwarka Google. Użytkownik, wpisując frazę kluczową, opisującą interesującą go usługę lub produkt, w odpowiedzi otrzymuje listę stron, będących w stanie zaspokoić jego potrzebę.
Część serwisów jest widoczna w ramach płatnej kampanii Google Ads, a pozostałe pojawiają się wysoko w tzw. naturalnych wynikach wyszukiwania, dzięki skutecznemu pozycjonowaniu. Co zrobić, aby dołączyć do firm wyświetlających się w czołówce? Jak wypromować stronę i dotrzeć do nowych klientów w Olsztynie? Z naszą pomocą to bardzo proste!
Pozycjonowanie lokalne to bardzo korzystne rozwiązanie dla wielu firm.
Rozumiemy, że każda firma ma unikalne cele i potrzeby. Dlatego też nasze podejście do pozycjonowania jest w pełni spersonalizowane, dopasowane do Twojej specyfiki branży
i oczekiwań.
Praca naszego zespołu opiera się na solidnej analizie danych. Regularnie monitorujemy i oceniamy efekty naszych działań, aby dostosowywać strategie i maksymalizować zwroty Twoich inwestycji.
Stawiamy na transparentność
i uczciwość we wszelkich naszych działaniach. Regularnie informujemy Cię o postępach
w pozycjonowaniu i dokładnie wyjaśniamy każdy krok, który podejmujemy, abyś mógł być
w pełni zaangażowany w proces.
Tworzymy atmosferę pełną życzliwości i wsparcia, zarówno wewnątrz zespołu, jak i w relacji z Tobą. Dzięki temu możesz być pewien, że współpraca z nami będzie nie tylko profesjonalna, ale także przyjemna i efektywna.
To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!
Współpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!
Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!
Pan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.
Współpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.
Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące kampanii pozycjonowania Olsztyn.
Na koszt potrzebny do pozycjonowania lokalnego strony wpływa wiele czynników, w tym m.in. trudność branży, jakość stron konkurencji, aktualny stan witryny itd. Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji wraz z audytem SEO sklepu, po której rozwiejemy wszelkie wątpliwości i określimy zalecane budżety dla konkretnej strony internetowej.
W wielu przypadkach pozycjonowanie strony internetowej lokalnie to stały proces, który się nie kończy – szczególnie w przypadku branż gdzie konkurencja jest duża.
Okres, w którym pojawią się pierwsze efekty, zależy od obecnego stanu strony oraz od trudności fraz, konkurencyjności. Decydując się na pozycjonowanie strony internetowej, warto pamiętać, że to proces i długofalowa inwestycja. W niektórych branżach zadowalające efekty można osiągnąć już po kilku tygodniach, w innych potrzeba wiele miesięcy.
Tak. Czasem niektórzy klienci posiadają własnych copywriterów lub chcą pisać treści samodzielnie według przesłanych przez nas wytycznych, natomiast w większości przypadków treści do stron internetowych naszych klientów są tworzone przez nas.
Nie ma ograniczenia co do liczby słów kluczowych, które można pozycjonować. Warto jednak wykonać dokładną analizę i ustalić priorytetowe kategorie, produkty i związane z nimi słowa kluczowe. Dla każdej frazy trzeba wykonać określoną pracę, im jest ich więcej, tym więcej działań trzeba wykonać. Dlatego decydując się na większą liczbę fraz, warto zaplanować na to odpowiednio większy budżet.
Tak. Rozumiemy, że priorytety w biznesie, oferta itd. mogą się zmieniać. Warto jednak nie zmieniać ich zbyt często. Pozycjonowanie to proces, który zajmuje trochę czasu i zbyt częsta zmiana słów kluczowych może to znacznie zaburzyć i utrudnić osiągniecie oczekiwanych efektów.
Nie. Standardowo podpisujemy z klientami umowę na czas nieokreślony. Konkretne warunki współpracy chętnie przedstawimy podczas spotkania lub bezpłatnej konsultacji.
Nie. Standardowo podpisujemy z klientami umowę na czas nieokreślony. Konkretne warunki współpracy chętnie przedstawimy podczas spotkania lub bezpłatnej konsultacji.
Nie ma ograniczenia co do liczby słów kluczowych, które można pozycjonować. Warto jednak wykonać dokładną analizę i ustalić priorytetowe kategorie, produkty i związane z nimi słowa kluczowe. Dla każdej frazy trzeba wykonać określoną pracę, im jest ich więcej, tym więcej działań trzeba wykonać. Dlatego decydując się na większą liczbę fraz, warto zaplanować na to odpowiednio większy budżet.
Pozycjonowanie lokalne ma na celu wypromowanie strony w konkretnym regionie, aby dotrzeć do jak największej liczby lokalnych klientów zainteresowanych oferowanymi przez nas usługami. Jest to doskonałe rozwiązanie dla firm z ograniczonym budżetem marketingowym, a także dla tych, dla których pozycjonowanie stron internetowych na skalę ogólnopolską nie przyniosłoby realnych korzyści. Czy SEO na całą Polskę może być nieopłacalne dla pewnych biznesów? Oczywiście! Przykładów takich branż jest wiele.
Właściciel nawet najbardziej prestiżowego salonu fryzjerskiego w Olsztynie powinien zdecydować się na pozycjonowanie Olsztyn. Podobnie mała, kameralna siłownia, salon kosmetyczny czy kawiarnia z domowymi wypiekami mogą skorzystać wyłącznie na pozycjonowaniu strony dla klientów z najbliższego otoczenia. Docieranie do klientów spoza rynku lokalnego nie przyniesie im korzyści, a jedynie nadszarpnie budżet firmy. W takich przypadkach warto skupić się na lokalnych odbiorcach, bo to oni generują największy ruch.
Jednak pozycjonowanie lokalne może być również korzystne dla większych firm oferujących swoje usługi lub sprzedaż wysyłkową na całą Polskę. Pozycjonowanie stron lokalnie może pomóc tym firmom w przypadku, gdy mają ograniczone fundusze na marketing, ale chcą zdobyć klientów w najbliższym otoczeniu. Dokładna analiza fraz kluczowych, takich jak pozycjonowanie strony dla konkretnych lokalizacji o dużym potencjale, to dobry punkt wyjścia. Warto pamiętać, że wielu klientów nadal woli zobaczyć produkt osobiście, przetestować go, przymierzyć czy porównać jego wygląd w rzeczywistości z tym w sieci.
Jeśli prowadzisz lokalny biznes lub masz ograniczone środki na jego promocję, a chcesz rozpocząć promowanie swojej strony internetowej stopniowo i sprawdzić efekty pozycjonowania stron, pozycjonowanie lokalne jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie!
Sprawdź, dlaczego warto postawić na profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych i zaufaj naszym usługom w wyszukiwarce Google!
Znasz już zasady pozycjonowania lokalnego, ale zastanawiasz się, jakie realne korzyści może ono przynieść Twojej firmie? Oto kilka z nich:
Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google wiąże się także z korzyściami dla Twoich klientów, takimi jak:
Wiele lokalnych firm zaczyna od pozycjonowania stron w Olsztynie, a po zauważeniu wzrostu ruchu na stronie oraz zwiększenia zysków, podejmują decyzję o rozszerzeniu marketingu internetowego na skalę ogólnopolską.
Pozycjonowanie lokalne jest usługą, w której trudno jest jednoznacznie określić budżet potrzebny do wypromowania strony internetowej. Koszt pozycjonowania jest zależny od bardzo wielu czynników.
Pierwszym aspektem budżetu jest zawartość Twojej strony w momencie nawiązania współpracy – ilość koniecznych optymalizacji technicznych, czy jej przebudowa. Kolejnym ważnym czynnikiem decydującym o kosztach, jest aktualna widoczność witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania – na ile i jakie frazy kluczowe pojawia się wysoko w Google. Branża, w której działasz, jest również bardzo ważna w kwestii ceny usługi – w przypadku niszowych dziedzin koszt pozycjonowania jest sporo niższy niż przy bardzo konkurencyjnych działalnościach. Firmy, na których usługi lub produkty jest duży popyt, zazwyczaj mają do wyprzedzenia większą liczbę stron w Google, przez co cena pozycjonowania wzrasta.
Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, dlatego zawsze przed podpisaniem umowy spotykamy się online lub stacjonarnie z klientem, aby przygotować dedykowaną propozycję. Weryfikując stronę, branżę, słowa kluczowe oraz oczekiwania klienta, a także wykonując analizę konkurencji, oferujemy współpracę w budżecie, który umożliwi nam wspólne osiągnięcie satysfakcjonujących efektów. Działamy w modelu abonamentowym, który daje naszym kontrahentom pewność stałej ceny i możliwość dokładnego zaplanowania środków niezbędnych na usługę SEO.
W tym temacie może zainteresować Cię artykuł – Dlaczego pozycjonowanie tyle kosztuje i czy warto na nim oszczędzać?
Chcesz poznać dokładną stawkę za pozycjonowanie Twojej strony w Olsztynie? Skontaktuj się w nami, a przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę!
Czas potrzebny na uzyskanie wyników w pozycjonowaniu jest trudny do dokładnego określenia, podobnie jak jego koszty. Termin osiągnięcia rezultatów zależy od wielu czynników, takich jak początkowa kondycja strony internetowej, trudność wybranych słów kluczowych, działania konkurencji, zmiany algorytmów oraz tempo wprowadzania sugerowanych modyfikacji przez klienta. Zwykle efekty pozycjonowania stron w Olsztynie i innych lokalizacjach pojawiają się szybciej niż w przypadku SEO ogólnokrajowego.
Chcesz wiedzieć, jakie są orientacyjne ramy czasowe? Większość firm z Olsztyna, które korzystają z naszych usług, zaczyna dostrzegać pierwsze rezultaty między trzecim a szóstym miesiącem współpracy. Warto jednak pamiętać, że czas oczekiwania na efekty pozycjonowania stron internetowych jest kwestią indywidualną – w niektórych branżach efekty mogą być widoczne szybciej, w innych wymagają więcej czasu.
W tym temacie może zainteresować Cię artykuł – Dlaczego na efekty pozycjonowania trzeba poczekać?
Jeżeli nie masz pewności, jak konkurencyjna jest Twoja branża w Google, skontaktuj się z nami! Nasi specjaliści od marketingu internetowego i optymalizacji stron internetowych z przyjemnością przeanalizują Twój rynek i wskażą najlepsze metody pozycjonowania.
Wieloletnie doświadczenie pozwala nam podjąć skuteczne działania pozycjonujące Twoją firmą na rynku lokalnym.
Specjalizujemy się zarówno w pozycjonowaniu lokalnym na Olsztyn jak i inne miasta oraz w SEO ogólnopolskim. Każde zlecenie jest dla nas równie ważne, a na pierwszym miejscu stawiamy zadowolenie klientów. Wiele pozytywnych opinii naszych kontrahentów, z którymi współpracujemy oraz fakt, że polecają Adboosters innym zaprzyjaźnionym przedsiębiorstwom, to nasza najlepsza wizytówka. Ogromnie nas to cieszy i stanowi to motywację do jeszcze większego zaangażowania.
Adboosters to młoda agencja SEO, ale z doświadczonymi specjalistami na pokładzie, którzy na pewnym etapie kariery doszli do wniosku, że wiele rzeczy da się zrobić lepiej, w branży SEO można być bardziej elastycznym i transparentnym. Przed rozpoczęciem współpracy ustalamy z klientem indywidualne warunki, czasem wykraczające poza standardowe procesy, a na koniec miesiąca raportujemy każda wykonaną czynność dla klienta.
Jak działamy i dlaczego warto zlecić pozycjonowanie Olsztyn specjalistom z Adboosters? Jakie są nasze mocne strony?
Promowanie serwisu to w dzisiejszych czasach niemal konieczność. Nadal zastanawiasz się, czy warto? Nie czekaj! Konkurencja stale inwestuje w działania marketingowe, docierając do odbiorców, którzy mogliby być Twoimi klientami. Nie wiesz, czy rozpocząć od pozycjonowania lokalnego na rynek olsztyński, a może ogólnopolskiego? Skontaktuj się z nami, a doświadczony specjalista, pomoże Ci w doborze odpowiedniej strategii!
Pozycjonowanie sklepów internetowych lub strony ma na celu zwiększenie ruchu, jednak sam ruch to nie wszystko. Trzeba zachęcić potencjalnych klientów do wykonania konkretnych działań, wypełnienia formularza, napisania maila, czy zadzwonienia. W tym pomoże UX.
Co to jest UX? – W uproszczeniu to doświadczenie użytkownika. W temacie stron i sklepów internetowych mamy tu na myśli projektowanie, tworzenie serwisów internetowych nastawionych na dopasowanie do doświadczeń, przyzwyczajeń i oczekiwań użytkowników.
Celem działań pod kątem UX na stronie jest zaprojektowanie pozytywnego doświadczenia dla klienta, które doprowadzi do wykonania określonych czynności. Od pierwszego kontaktu z marką i stroną, do ostatniego czy wrażeń posprzedażowych. Cele tych działań mogą być różne i szerokie, w tym skłonienie klienta do wypełnienia formularza, wykonania połączenia telefonicznego czy przeczytania artykułu na blogu lub obejrzenia filmu promocyjnego. Natomiast najbardziej podstawowe i oczywiste cele to zwiększenie konwersji na stronie, czyli generowanie większej liczy zapytań/leadów czy sprzedaży ze zdobytego już ruchu oraz skłonienie klienta do powrotu i kolejnych działań.
Warto zainteresować się UX, zagłębić się w ten temat lub skorzystać z pomocy specjalisty, ponieważ to droga do zrealizowania celów, jakie postawimy przed sklepem w tym do zwiększenia sprzedaży i to nawet bez generowania dodatkowego ruchu.
Pozycjonowanie sklepów internetowych to usługa, która zazwyczaj skupia działania promujące serwis i generowanie sprzedaży produktów w całym kraju. Niejednokrotnie zdarza się jednak, że sprzedaż prowadzona jest także stacjonarnie, z reguły w miejscowości, w której znajduje się siedziba firmy. Dlatego warto zadbać także o widoczność takiego stacjonarnego punktu i pozycjonowanie sklepu internetowego uzupełnić pozycjonowaniem lokalnym np. Pozycjonowanie Olsztyn.
Aby usługa SEO świadczona była na najwyższym poziomie, konieczne jest całościowe podejście do tematu. Dobrym początkiem jest prawidłowo zaprojektowana strona internetowa, niestety nie jest to standardem – nie zawsze firmy tworzące strony skupiają się na dostarczeniu odpowiednich parametrów, ważniejsze dla nich są efekty wizualne i projekt graficzny, co jest oczywiście zrozumiałe. Wtedy agencja SEO jak nasza ma trochę więcej pracy, by wprowadzić odpowiednią optymalizację strony internetowej, na szczęście w wielu przypadkach jest to możliwe. Prawidłowo zaprojektowana strona internetowa, odpowiednio szybko działająca, przejrzysta i dostępna dla użytkowników to bardzo dobry punkt wyjścia.
Treść na stronie jest równie ważna jak aspekty techniczne witryny. Warto zadbać o to, aby treści były jak najwyższej jakości – unikalne, profesjonalne i proste w odbiorze dla potencjalnego klienta. Warto zadbać także o odpowiednią budowę takiego tekstu, długość oraz nasycenie fraz kluczowych. Dobrym pomysłem na uzupełnienie treści w witrynie jest także regularnie prowadzenie bloga – zaletą takiego działania jest możliwość poruszenia konkretnych zagadnień i odpowiedź na często zadawane pytania przez potencjalnych klientów.
Pozyskiwanie wartościowych linków odnoszących do Twojej witryny, to kolejny z kroków, który podejmiemy po nawiązaniu współpracy. Na odpowiedni link building składają się linki pojawiające się w takich miejscach jak wartościowe katalogi, fora internetowe, blogi, ale także artykuły sponsorowane na cenionych portalach. Linkowanie różni się w zależności od tego, czy strona promowana jest lokalnie, czy krajowo, jednak to, co nie ulega zmianie, to jego wysoka jakość.