Dlaczego na efekty pozycjonowania trzeba poczekać?

  • Michał Maliszewski
  • 10 min. czytania

Nie lubisz czekać? Nic dziwnego. Jeśli prowadzisz biznes w sieci, wiesz, że tu nie można sobie pozwolić na stanie w miejscu. Sukces zależy od podejmowania odważnych i dynamicznych działań. A jednak większość przedsiębiorców – tych dużych i tych małych – bez słowa skargi czeka na efekty pozycjonowania. Dlaczego? Bo ta cierpliwość się opłaca!

Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem współpracy z agencją SEO i chcesz wiedzieć, po jakim czasie zobaczysz pierwsze efekty, w tym artykule znajdziesz odpowiedź. Przeczytasz tu o czynnikach, które mają wpływ na postrzeganie Twojej strony przez algorytmy Google. Dowiesz się też, dlaczego na niektóre rezultaty wystarczy poczekać tydzień, a na inne – pół roku lub nawet dłużej.

Gotowy? W takim razie zapraszam do lektury! Jeżeli nasuną Ci się jakieś pytania, pamiętaj, że zawsze możesz umówić się ze mną na bezpłatną konsultację.

Efekty pozycjonowania, czyli o co w tym wszystkim chodzi

Zanim przejdę do meritum, słowo wyjaśnienia. W Adboosters mówiąc o efektach pozycjonowania, mamy na myśli zarówno poprawę pozycji strony, jak i wzrost konwersji. Interesuje nas przede wszystkim kilka poniższych czynników.

  • Jak poprawia się widoczność Twojej strony?
  • Ile produktów sprzedałeś?
  • Ile usług zrealizowałeś?
  • Ile razy Twój telefon zadzwonił?
  • Ile formularzy z prośbą o kontakt otrzymałeś?

To prawda, że wiele agencji skupia się na szczegółowych diagramach, które pokazują wzrost ogólnej liczby słów kluczowych w TOP 50, TOP 10 lub TOP 3, poprawę pozycji na wybrane wyrażenia albo wzrost liczby wyświetleń i współczynnika CTR. Nie mamy nic przeciwko takim zestawieniom i sami również regularnie je analizujemy, ale wiemy, że poprawa pozycji strony to przede wszystkim środek prowadzący do realizacji celu, czyli konwersji.

Dlatego powtórzę: pisząc o rezultatach pozycjonowania, mam na myśli zarówno poprawę widoczności strony, jak również konwersję.W końcu chodzi o to, ile zarobisz, prawda? Wynika to m.in. ze strategii, jaką przyjmujemy w czasie pracy nad projektem. Warto jednak pamiętać, że na wyniki sprzedażowe oddziaływają również inne czynniki, takie jak np. ceny w Twoim sklepie czy czas reakcji na zapytania od klientów, na co jako agencja SEO nie mamy wpływu.

Ile czasu potrzeba, żeby działania SEO przyniosły efekty?

Żeby gołym okiem dostrzec efekty działań SEO, zwykle trzeba poczekać około kilku miesięcy.

W tym czasie roboty indeksujące Google zdążą zauważyć optymalizację on-site i przeanalizować nowy content. Jest to także czas potrzebny na to, by algorytmy przyjrzały się zachowaniu użytkowników, którzy odwiedzają witrynę. CTR, czas spędzony na stronie, współczynnik odrzuceń i zgodność z intencją wyszukiwania – wszystko to jest przez Google skrupulatnie badane i ma wpływ na widoczność.

Poza tym kilka miesięcy zwykle wystarczy, żeby działania prowadzone w ramach content marketingu dotarły do przedstawicieli grupy docelowej. Chodzi m.in. o artykuły publikowane na popularnych w sieci serwisach.

Uwaga! Obecnie niemal w każdym sektorze działa firma, która walczy o topowe pozycje w Google. Jeśli więc jakaś agencja SEO oferuje Ci wyjątkowe rezultaty w niezwykle krótkim czasie, zastanów się, czy chcesz wierzyć w takie cuda. Długoterminowe podejście do pozycjonowania jest zdecydowanie bardziej racjonalne i… uczciwe.

Możesz się zastanawiać czy wspomniane kilka miesięcy dotyczy też Twojej branży. Czy pierwsze rezultaty mogą pojawić się szybciej? A może trzeba będzie poczekać jeszcze dłużej?

Ahrefs wykres
Po przebadaniu ponad 2 milonów losowych słów kluczowych firma Ahrefs stworzyła wykres, który przestawia średni wiek strony (liczba dni) w Top 10 wyników Google.
Źródło: https://ahrefs.com/blog/how-long-does-it-take-to-rank/
Badania ahrefs
Z badań Ahrefs wynika również, że tylko 5,7% wszystkich badanych stron znalazło się w Top10 wyników wyszukiwania w ciągu 1 roku dla co najmniej 1 słowa kluczowego.
Źródło: https://ahrefs.com/blog/how-long-does-it-take-to-rank/

Niewiele stron w ciągu pierwszego roku działalności trafia na pierwszą stronę Google. Według badań Ahrefs tym, którym się to udaje zajmuje to zazwyczaj między 61 a 128 dni:

Wykres stron
Wykres dotyczy tylko stron, którym udało się dotrzeć do widocznosći na pierwszej stronie w Google w ciągu roku. Przedstawione dane pokazują ile czasu te strony potrzebowały na osiągniecie tego wyniku.
Źródło: https://ahrefs.com/blog/how-long-does-it-take-to-rank/

Żeby zrozumieć zależności rządzące SEO, przeczytaj o czynnikach, które wpływają na efekty pozycjonowania. Podzieliłem je na dwie grupy: 1) te, na które nie masz żadnego wpływu i 2) te, które zależą wyłącznie od Ciebie.

Czynniki, na które nie masz wpływu

Wzrost konwersji bezpośrednio wynika z lepszej widoczności w wynikach organicznych. Jednak czas potrzebny na pojawienie i utrzymanie się w TOP 10 lub TOP 3 na wybrane frazy zależy od rozmaitych okoliczności.

Początkowa kondycja i widoczność strony

Klienci rozpoczynają współpracę z naszą agencją na różnych etapach swojej e-działalności. Niektórzy dopiero budują stronę internetową, a inni – próbują „rozkręcić” witrynę, która ma już jakąś historię. Z tego powodu punktem wyjścia dla działań SEO zawsze jest dokładny audyt techniczny strony.

  • Jeśli witryna jest zoptymalizowana, działa na CMS-ie zgodnym ze współczesnymi standardami i można ją w miarę łatwo rozbudować, efekty pozycjonowania zauważysz szybciej.
  • Jeśli strona jest technologicznie przestarzała, może się okazać, że najlepszą opcją będzie jej gruntowna przebudowa. Poświęcenie odpowiedniej ilości czasu i środków na prace optymalizacyjne nie przyniesie wzrostu widoczności i konwersji z dnia na dzień, ale pozwoli zbudować solidny fundament dla przyszłych działań.

To samo można powiedzieć o początkowej widoczności na określone frazy.

  • Strona, która w ogóle nie jest widoczna w Google (posiada wiele niezindeksowanych URL-i lub brakuje na niej contentu), ale ma dobrą historię, może pojawić się w TOP 20 dość szybko. Wystarczy odpowiednio ją skonfigurować i wypełnić wartościową treścią.
  • Strona, która jest już widoczna na niektóre słowa w TOP 10, może wymagać więcej czasu, żeby przebić silną konkurencję i wejść na te same frazy do TOP 3.

Konkurencyjność wybranych słów kluczowych

Niektóre frazy są bardziej konkurencyjne od innych i osiągnięcie efektu wymaga więcej czasu. Poniżej opiszę przykład.

  • Fraza „laptopy gamingowe” miesięcznie otrzymuje niemal 15 000 zapytań, a średni koszt reklamy CPC to 2,19 zł. To branża, w której topowe pozycje zajmują najwięksi gracze na rynku (Media Expert, RTV Euro AGD, Allegro, X-Kom itd.). Wniosek: rozwijanie sklepu z laptopami dla graczy będzie wymagało od Ciebie współpracy z doświadczoną agencją SEO, sporej cierpliwości i niemałego budżetu.
Według trafności
  • Fraza „klatki kennelowe dla psów” jest znacznie mniej popularna. Każdego miesiąca szuka jej średnio około 90 internautów, a CPC dla tego słowa to 0,93 zł. Wniosek: jeśli Twoja firma produkuje lub sprzedaje takie meble, to współpracując z naszą agencją, szybko zauważysz wzrost ruchu.
Klatki kennelowe

Zmienność algorytmów Google

W przypadku sprzedaży stacjonarnej tworzenie przekazu, który trafi do określonej grupy odbiorców, opiera się na czytelnych zasadach. Agencje marketingowe prowadzą kampanie reklamowe m.in. na podstawie wyników badań nad naszą psychologią. W końcu pewne zachowania od tysięcy lat pozostają niezmienne.

Z Google jest zupełnie inaczej. Żeby dostosować się do preferencji użytkowników, algorytm najpopularniejszej wyszukiwarki świata podlega ciągłym aktualizacjom. W ciągu roku firma wprowadza setki, a nawet tysiące drobnych modyfikacji. A raz na jakiś czas silnik otrzymuje zupełnie nowe funkcjonalności.

Aktualizacja algorytmów
Lista oficjalnych, dużych aktualizacji algorytmów w 2023 roku.
Źródło: https://status.search.google.com/

Co to oznacza dla branży SEO? Rozwiązania, które sprawdzały się pół roku temu, dziś mogą nie dawać zadowalających rezultatów. Konieczność dostosowania się do wymagań Google sprawia, że jeszcze większego znaczenia nabiera doświadczenie specjalistów SEO.

Wypowiedź eksperta

Pozycjonując strony naszych klientów, działamy w środowisku zewnętrznym. Wiemy, że wyszukiwarka nie dopasuje się do naszych oczekiwań – to my musimy dostosować się do wyszukiwarki, która w różnych latach kładła nacisk na odmienne parametry witryny.

Zuzanna Trychoń

Key Account Manager w Adboosters

Dla Google wiek ma znaczenie

Wiek domeny, rzecz jasna. Im starsza domena, tym lepiej oceniają ją algorytmy Google. Oznacza to, że właściciele nowych stron muszą uzbroić się w cierpliwość. Zanim wyszukiwarka im „zaufa” i zacznie prezentować konkretne URL-e w wynikach organicznych, może minąć kilka miesięcy.

Planowany zasięg kampanii reklamowej 

Chociaż to klient decyduje o tym, jaki zasięg kampanii reklamowej wybrać, postanowiłem umieścić ten czynnik właśnie tu, w gronie faktorów niezależnych od nas. Dlaczego? Ponieważ charakter działań marketingowych jest ściśle związany z daną branżą. Poniżej prezentuję przykłady.

  • Salon fryzjerski (jeśli mowa o jednym, dwóch lokalach, a nie dużej sieci) zawsze będzie odpowiadał kryteriom pozycjonowania lokalnego. Efekty będą dostrzegalne szybciej.
  • Sklep internetowy z wyposażeniem siłowni nigdy nie będzie ograniczał się do jednego tylko regionu. Tutaj celem jest pozycjonowanie ogólnopolskie, a może nawet SEO z wykorzystaniem potencjału rynków zagranicznych. Na efekty trzeba będzie poczekać dłużej, ponieważ wraz ze wzrostem skali, rośnie liczba firm, które oferują ten sam produkt.

Konkurencja nie śpi

Ostatnim czynnikiem, na który nie masz najmniejszego wpływu, są działania konkurencji.

W niektórych branżach wyścig o pierwsze miejsca nigdy nie się kończy. Z kolei niszowe sektory, szczególnie działalności usługowe, rządzą się zupełnie innymi prawami. Zwykle tam, gdzie pojawia się wąska specjalizacja, konkurencja przerzedza się, a na efekty pozycjonowania czeka się krócej.

Granice budżetu – czynnik, który zależy wyłącznie do Ciebie

Większy budżet to większe możliwości – chyba nikogo nie trzeba o tym przekonywać. Jeśli Twoja firma chce wygrać walkę o klienta, budżet powinien być wprost proporcjonalny do oczekiwań. Pozwoli to na stworzenie zdywersyfikowanego profilu back linków, a także rozbudowę witryny o wartościowe treści.

Współczesne firmy, które traktują Internet jako główne źródło pozyskiwania klientów, traktują wydatki na pozycjonowanie jako inwestycję.

Czy wiesz, że…? Na naszym blogu znajdziesz artykuł o tym, ile kosztuje pozycjonowanie stron. Odpowiadamy tam m.in. na pytanie o to, jaką kwotę uznaje się w branży za absolutne minimum. Dlaczego pozycjonowanie tyle kosztuje i czy warto na nim oszczędzać?

Tak, to prawda, że znacznie szybszy wzrost wejść na stronę uzyskasz, płacąc za Google Ads. Wcale nie twierdzimy, że rezygnacja z Adsów to dobre wyjście, jednak poleganie wyłącznie na płatnych reklamach może się okazać drogą donikąd.

Bez solidnego fundamentu w postaci dobrze zoptymalizowanej strony klienci, a wraz z nimi widoczność witryny, mogą szybko zniknąć – wystarczy, że raz nie zapłacisz faktury za Adsy.

Współpraca z agencją SEO – przykładowa estymacja efektów

Jak może wyglądać oczekiwanie na efekty pozycjonowania? Żeby lepiej to wyjaśnić, posłużę się przykładem. Załóżmy, że zaczynamy pracę dla małego sklepu internetowego, który sprzedaje sprzęt i akcesoria dla wędkarzy.

MiesiąceRealizowane działaniaWpływ na konwersję
1-2
  • Pełny audyt techniczny witryny pod kątem czynników rankingowych oraz analiza konkurencji – innych e-sklepów o podobnym asortymencie.
  • Stworzenie harmonogramu prac on-site, a także implementacja pierwszych zmian na stronie, w tym dostosowanie jej do współczesnych wymagań SEO.
Widoczność witryny i liczba transakcji pozostają bez zmian.
3-4
  • Rozbudowa contentu na podstronach, które zostały wytypowane w czasie audytu.
    Stworzenie interesujących opisów dla poszczególnych produktów.
  • Publikacja pierwszych artykułów reklamowych na serwisach odwiedzanych przez potencjalnych klientów (link building).
Google dopiero rozpoczyna indeksowanie nowych podstron, więc widoczność pozostaje bez zmian. Wyższej jakości content sprawia, że dotychczasowi odwiedzający chętniej dokonują zakupów, jednak nadal są to drobne kwoty.
5-6
  • Rozpoczęcie projektu publikowania na firmowym blogu w formie części poradnikowej dla przyszłych klientów, która będzie widoczna na frazy long-tail.
  • Publikacja artykułów reklamowych w serwisach branżowych, uznawanych przez Google za wiarygodne.
  • Tworzenie równoległych kanałów marketingowych, m.in. profili w social mediach.
Strona zaczyna pojawiać się w wynikach organicznych, więc odwiedza ją coraz więcej osób. Dobre parametry techniczne i ciekawe opisy produktów sprawiają, że widać pierwsze efekty pozycjonowania.
7-12
  • Dalsza rozbudowa treści poradnikowej i optymalizacja linkowania wewnętrznego.
  • Tworzenie zróżnicowanego profilu back linków.
  • Wprowadzanie modyfikacji w ścieżce zakupowej na podstawie doświadczeń dotychczasowych klientów.
Wzrost widoczności na frazy long-tail sprawia, że Google coraz silniej kojarzy domenę z krótszymi frazami sprzedażowymi.Każdego miesiąca można obserwować wzrost konwersji bez konieczności płacenia za dodatkowe Adsy.

To przykładowe zestawienie dowodzi, że „nie od razu Rzym zbudowano”. Osiąganie zadowalających wyników w pozycjonowaniu wymaga cierpliwości i przemyślanej strategii.

Wypowiedź Eksperta

Nasi klienci z reguły są świadomi tego, że efekty pozycjonowania zależą od branży, w której działają, i od dostępnego budżetu. Jednak nie zawsze wiedzą, jak rozdysponować środki. Nasza agencja analizuje działania konkurencji i tworzy strategię SEO w taki sposób, żeby optymalnie wykorzystać każdą złotówkę i przyczynić się do szybkiego wzrostu konwersji.

Piotr Bort

Doradca Klienta i Specjalista SEO w Adboosters

Cierpliwość popłaca!

Jak widać, cierpliwość to cecha bardzo potrzebna w biznesie. Chociaż płatne reklamy są sposobem na konwersję „tu i teraz”, nigdy nie powinny stanowić substytutu przemyślanych działań on-site i off-site. Znacznie lepsze rezultaty da pozycjonowanie strony we współpracy z doświadczoną agencją, taką jak nasza. To inwestycja, która z pewnością się opłaca.

Michał Maliszewski
Michał Maliszewski
W Adboosters obejmuje stanowisko Sales Managera. Od ponad 5 lat zajmuje się doradztwem w zakresie doboru odpowiedniej strategii marketingowej zarówno dla sklepów internetowych jak i małych lokalnych biznesów. Swoje doświadczenie zdobywał w największych agencjach SEO w Polsce, dzięki odpowiedniej analizie oraz doborze trafnych rozwiązań pomógł już wielu biznesom rozwinąć działalność w internecie.

Szukasz wiedzy?

Przeczytaj artykuły
z naszego bloga
message ikona

Dowiedz się co możemy zrobić dla Twojej strony lub sklepu.
Wypełnij formularz i skorzystaj
z bezpłatnej konsultacji.

Tomasz Nawrocki

Co o nas mówią?

Poznaj opinie
naszych klientów

To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.

Doskonała
gwiazdki
Na podstawie 33 opinii
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!

Sklep Julia logo

Magdalena Cieczko

sklep-julia.pl
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Współpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!

Danuta Organic Concept

Danuta Mierzejewska

Organic Concept
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!

Adrian Serocki Sportpag

Adrian Serocki

Sportpag / Zezoon
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Współpracowałem z Adboosters i jestem zadowolony. Mnóstwo optymalizacji zostało wykonanych na mojej stronie. Pozycje wielu fraz kluczowych poszybowały do top10 a ogólna widoczność serwisu zwiększyła się. Kontakt z firmą bezproblemowy. Raporty zawsze na czas. Współpracowałem wcześniej z dużymi agencjami i nie byłem zadowolony, do adboosters zawsze można podjechać lub zadzwonić i zawsze otrzymałem merytoryczną odpowiedź na moje pytania.
Adrian Zadorecki Kursy Pierwszej pomocy

Adrian Zadorecki

Kursy pierwszej pomocy Adrian Zadorecki
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Polecam współpracę z Adboosters. Wysoki poziom świadczenia usług. Po prawie dwuletniej współpracy z dużą i „znaną” firmą, odetchnęłam z ulgą. Świetny kontakt, dużo własnej inicjatywy. Dobro klienta na pierwszym miejscu. Polecam!
Anna Kmieć Grenbud

Anna Kmieć

Grenbud
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Działamy z naszym sklepem już od wielu miesięcy i widoczność wzrosła bardzo mocno. Jeszcze 2 lata temu sklepu nie było widać w Google prawie wcale, teraz wyświetla się na wysokich pozycjach na kilkaset fraz, co przełożyło się na ruch i liczbę zamówień. Przy pozycjonowaniu trzeba mieć trochę cierpliwości, ale przy tej współpracy od początku szło to w dobrym kierunku i to był dobrze zainwestowany czas.
logo darmaroffice

Mariusz Klosak

DarmarOffice.pl
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Pan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.

Euro Podatki

Anna Konwińska

Euro Podatki
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Sprawnie, szybko i fachowo. Potrzebowaliśmy pomocy w SEO, ponieważ ustawienia trochę się zapętliły. Problem został szybko usunięty i naprawiony i co najważniejsze firma nie kryła się ze swoją wiedzą. Odpowiadali na wszystkie pytania i tłumaczyli, to ważne w naszym przypadku, kiedy stronę prowadzimy sami i tylko w sytuacji alarmowej możemy liczyć na wsparcie. teraz wiele rzeczy wydaje się łatwiejsze. Polecamy,.
Grafy

Przemysław Graf

Grafy w Podróży
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Współpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.

Wojciech Guła

Serwis GSM
Poprzednie Następne
Firmy, które nam zaufały
Fale Loki Koki Logo
Cortez
lokikoki logo
Miko Coffe
Spidweld
DPV Logistic Logo
maxmedia logo
Mrozbike
Mamakarmi

Co osiągnęliśmy?

Zobacz nasze case study
Poprzednie Następne
Łóżeczko dziecięce

Sklep-julia.pl

Jak działania SEO podniosły sprzedaż o 177% w sklepie internetowym? 
Cel był ambitny – prześcignąć nie tylko bezpośrednich konkurentów klienta, ale również takich gigantów, jak: Allegro, IKEA, Smyk, Ceneo czy OLX. Po wielu miesiącach intensywnych działań udało nam się osiągnąć wysokie i stabilne pozycje na szereg konkurencyjnych i trudnych wyrażeń kluczowych. 
dowiedz się więcej
Rower

Mrozbike

Imponujący wzrost ruchu organicznego o 558% w sklepie rowerowym.
Naszym wspólnym celem było podniesienie ogólnej widoczności sklepu zarówno jeśli chodzi o rowery jak również o części i akcesoria rowerowe wybranych producentów. Chcieliśmy także zwiększyć widoczność sklepu na rynku lokalnym w Bydgoszczy. Sprawdź jak to zrobiliśmy.
dowiedz się więcej
Cortez

Cortez

Wzrost liczby wyrażeń w TOP10 o 4400% - jak to możliwe?
Główne wyzwania, przed którymi stanęliśmy, obejmowały brak widoczności na kluczowe frazy dla potencjalnych franczyzobiorców, silną konkurencję ze strony dużych marek jak Żabka czy Carrefour, słaby profil linkowy oraz ograniczenia prawne w promocji. Jak sobie z tym poradziliśmy?
dowiedz się więcej
Materiały biurowe

DarmarOffice.pl

Droga od prawie zerowej widoczności do tysięcy użytkowników w sklepie internetowym.
Jak na trudność branży i budżet, jakim dysponowaliśmy osiągnęliśmy naprawdę imponujące rezultaty. Znaczna poprawa widoczności sklepu przyniosła wielu nowych użytkowników, których obecność z kolei przełożyła się na wzrost wyników sprzedażowych.
dowiedz się więcej
Poproś o wycenę i dowiedz się jak możemy zwiększyć widoczność
Twojej strony lub sklepu e-commerce.

Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.

    Michał Maliszewski