

Prowadzisz firmę w Bydgoszczy i chcesz dotrzeć do nowych klientów? Twoja witryna internetowa, mimo że jest atrakcyjna wizualnie, nie cieszy się popularnością wśród użytkowników? Inwestycja w nowy serwis okazała się wyłącznie zbędnym wydatkiem, ponieważ nie wpłynęła na zwiększenie zysków firmy? Nic straconego!
Aby za pośrednictwem strony internetowej trafić do nowych odbiorców, niezbędna jest jej skuteczna promocja, bez której bardzo trudno oczekiwać pozytywnych wyników sprzedażowych. Jednym z najbardziej popularnych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów, jest wyszukiwarka Google. Użytkownik, wpisując frazę kluczową, opisującą interesującą go usługę lub produkt, w odpowiedzi otrzymuje listę stron, będących w stanie zaspokoić jego potrzebę.
Część serwisów jest widoczna w ramach płatnej kampanii Google Ads, a pozostałe pojawiają się wysoko w tzw. naturalnych wynikach wyszukiwania, dzięki skutecznemu pozycjonowaniu. Co zrobić, aby dołączyć do firm wyświetlających się w czołówce? Jak wypromować stronę i dotrzeć do nowych klientów w Bydgoszczy? Z naszą pomocą to bardzo proste!
Pozycjonowanie lokalne to bardzo korzystne rozwiązanie dla wielu firm.
Rozumiemy, że każda firma ma unikalne cele i potrzeby. Dlatego też nasze podejście do pozycjonowania jest w pełni spersonalizowane, dopasowane do Twojej specyfiki branży
i oczekiwań.
Praca naszego zespołu opiera się na solidnej analizie danych. Regularnie monitorujemy i oceniamy efekty naszych działań, aby dostosowywać strategie i maksymalizować zwroty Twoich inwestycji.
Stawiamy na transparentność
i uczciwość we wszelkich naszych działaniach. Regularnie informujemy Cię o postępach
w pozycjonowaniu i dokładnie wyjaśniamy każdy krok, który podejmujemy, abyś mógł być
w pełni zaangażowany w proces.
Tworzymy atmosferę pełną życzliwości i wsparcia, zarówno wewnątrz zespołu, jak i w relacji z Tobą. Dzięki temu możesz być pewien, że współpraca z nami będzie nie tylko profesjonalna, ale także przyjemna i efektywna.
To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!
Współpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!
Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!
Pan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.
Współpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.
Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące kampanii pozycjonowanie Bydgoszcz.
Na koszt potrzebny do pozycjonowania lokalnego strony wpływa wiele czynników, w tym m.in. trudność branży, jakość stron konkurencji, aktualny stan witryny itd. Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji wraz z audytem SEO sklepu, po której rozwiejemy wszelkie wątpliwości i określimy zalecane budżety dla konkretnej strony internetowej.
W wielu przypadkach pozycjonowanie strony internetowej lokalnie to stały proces, który się nie kończy – szczególnie w przypadku branż gdzie konkurencja jest duża.
Okres, w którym pojawią się pierwsze efekty, zależy od obecnego stanu strony oraz od trudności fraz, konkurencyjności. Decydując się na pozycjonowanie strony internetowej, warto pamiętać, że to proces i długofalowa inwestycja. W niektórych branżach zadowalające efekty można osiągnąć już po kilku tygodniach, w innych potrzeba wiele miesięcy.
Nie ma ograniczenia co do liczby słów kluczowych, które można pozycjonować. Warto jednak wykonać dokładną analizę i ustalić priorytetowe kategorie, produkty i związane z nimi słowa kluczowe. Dla każdej frazy trzeba wykonać określoną pracę, im jest ich więcej, tym więcej działań trzeba wykonać. Dlatego decydując się na większą liczbę fraz, warto zaplanować na to odpowiednio większy budżet.
Tak. Rozumiemy, że priorytety w biznesie, oferta itd. mogą się zmieniać. Warto jednak nie zmieniać ich zbyt często. Pozycjonowanie to proces, który zajmuje trochę czasu i zbyt częsta zmiana słów kluczowych może to znacznie zaburzyć i utrudnić osiągniecie oczekiwanych efektów.
Nie. Standardowo podpisujemy z klientami umowę na czas nieokreślony. Konkretne warunki współpracy chętnie przedstawimy podczas spotkania lub bezpłatnej konsultacji.
Po każdym miesiącu zakończonej pracy przesyłamy szczegółowy raport, który zawiera m.in. informacje o ruchu w ostatnim miesiącu, o aktualnej i historycznej widoczności w wyszukiwarce Google, a także listę działań, które wykonaliśmy, linków, które pozyskaliśmy i tekstów, które napisaliśmy.
Znajdziesz nas <strong>w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 21.</strong>
Pozycjonowanie strony firmowej w wyszukiwarce Google ma doprowadzić do wyświetlania strony na wysokich pozycjach po wpisaniu przez użytkownika lokalnych fraz – zwrotów związanych z ofertą firmy.
Pozycjonowanie to bardzo złożony proces, na który składa się wiele czynników. Aby zwiększenie widoczności witryny, osiągnięcie wyników i ich późniejsze utrzymanie było możliwe, niezbędny jest skrupulatnie opracowany i przestrzegany plan działania oraz indywidualne podejście do każdego serwisu. Odpowiedni dobór wyrażeń kluczowych, profesjonalna optymalizacja strony i przemyślana strategia linkowania to bez wątpienia jedne z najważniejszych elementów wpływających na widoczność strony w wyszukiwarce, choć tak naprawdę składowych oddziałujących na sukces jest znacznie więcej. Co ważne, z uwagi na pracę w środowisku zewnętrznym, niezbędne jest bieżące reagowanie na zaistniałą sytuację i często podejmowanie szybkich, ale przemyślanych kroków, wymuszonych m.in. zmianami algorytmów wyszukiwarki. Długa lista obowiązków dotyczy zarówno promowania ogólnopolskiego, jak i lokalnego np. na Bydgoszcz.
Martwi Cię ilość zadań wynikających z chęci samodzielnego wypromowania witryny? Zastanawiasz się jak wypozycjonować stronę internetową i zwiększyć liczbę odwiedzin płynących z wyników organicznych? Widzisz, że konkurencja z Bydgoszczy jest widoczna w Google, a Twój serwis nie pojawia się wysoko i nie chcesz już dłużej czekać? Świetnie się składa, ponieważ dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiemy, jak skutecznie wypromować Twoją stronę! Zajmujemy się SEO lokalnym w Bydgoszczy i innych miastach, jak również działaniami ogólnopolskimi.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiemy, jakie działania podjąć, aby skutecznie wypozycjonować Twój serwis.
Specjalizujemy się zarówno w pozycjonowaniu lokalnym na Bydgoszcz jak i inne miasta oraz w SEO ogólnopolskim. Każde zlecenie jest dla nas równie ważne, a na pierwszym miejscu stawiamy zadowolenie klientów. Najlepszą wizytówką naszej firmy są opinie kontrahentów, z którymi współpracujemy oraz fakt, że polecają Adboosters innym zaprzyjaźnionym przedsiębiorstwom. To właśnie głównie w ten sposób docierają do nas nowi klienci, co ogromnie cieszy i jest motywacją do jeszcze większego zaangażowania.
Jesteśmy młodą agencją SEO SEM, ale z doświadczonymi specjalistami na pokładzie, którzy na pewnym etapie kariery doszli do wniosku, że wiele rzeczy da się zrobić lepiej, w branży SEO można być bardziej elastycznym i transparentnym. Przed rozpoczęciem współpracy ustalamy z klientem indywidualne warunki, czasem wykraczające poza standardowe procesy, a na koniec miesiąca raportujemy każda wykonaną czynność dla klienta.
Jak działamy i dlaczego warto zlecić pozycjonowanie stron w Bydgoszczy specjalistom z Adboosters? Jakie są nasze mocne strony?
Pozycjonowanie lokalne ma za zadanie wypromować stronę wyłącznie w regionie i pozwolić na dotarcie do klientów z najbliższej okolicy. Takie rozwiązanie najlepiej sprawdza się w przypadku firm z ograniczonym budżetem na działania marketingowe lub tych, dla których pozycjonowanie ogólnopolskie nie jest wskazane. Czy SEO (search engine optimization) na cały kraj może być dla kogoś bez sensu? Oczywiście przykładów takich branż jest naprawdę mnóstwo!
Pani prowadząca kwiaciarnię na jednym z osiedli w Bydgoszczy powinna zdecydować się wyłącznie na pozycjonowanie na Bydgoszcz. Podobna sytuacja jest w przypadku małej kameralnej pizzerii, salonu fryzjerskiego czy zakładu kosmetycznego. W takich branżach promocja ogólnopolska byłaby wyłącznie niepotrzebną stratą funduszy, które można wykorzystać na wiele innych sposobów. Wiadomo, że do tego typu lokalnych firm dotrą wyłącznie klienci z okolicy i to na nich należy się skupić. Zdarzają się jednak przedsiębiorstwa, które mogłyby świadczyć usługi lub sprzedaż na całą Polskę, ale przez ograniczone fundusze nie są w stanie zainwestować w tak rozległe pozycjonowanie. Nic straconego, w przypadku takich firm również świetnie sprawdza się pozycjonowanie lokalne. W dalszym ciągu wielu klientów to tradycjonaliści, którzy wolą zobaczyć kupowany produkt na żywo i sprawdzić go, przetestować, przymierzyć oraz porównać zdjęcia z rzeczywistością. Podobnie w przypadku usług – preferują osobiste spotkanie się i rozmowę przy kawie, aby ustalić wszystkie szczegóły, jednocześnie unikając ewentualnych nieporozumień. Właśnie z uwagi na takich odbiorców, lokalne pozycjonowanie stron internetowych ma sens, przynosząc naszym klientom z Bydgoszczy i innych miast naprawdę dobre rezultaty. Bardzo ważnym aspektem jest także widoczność w mapach Google, nad którą również pracujemy ramach pozycjonowania stron internetowych. Niejednokrotnie potencjalni klienci szukają najbliższych firm właśnie w mapach Google, dlatego tak ważnym jest być dobrze widocznym także tam.
Działasz wyłącznie w regionie lub masz ograniczone środki na promocję strony? Chcesz małymi krokami sprawdzić, czy SEO przyniesie planowane rezultaty? Jeśli tak, to lokalne pozycjonowanie stron internetowych jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem!
Pozycjonowanie lokalne to dla wielu firm bardzo korzystne rozwiązanie. Taki wybór niesie za sobą szereg zalet i należą do nich m.in.:
Nawiązanie relacji z firmą z regionu wiąże się również z bezpośrednimi korzyściami dla klientów i można zaliczyć do nich np.:
Wiele lokalnych przedsiębiorstw, mających możliwość działania na teranie całej Polski, początkowo decyduje się na pozycjonowanie wyłącznie w Bydgoszczy. Widząc wymierne efekty SEO, przekładające się na wzrost odwiedzin strony i zwiększenie zysków firmy, po czasie podejmują decyzję o rozszerzeniu współpracy na rynek ogólnopolski.
Trudno jednoznacznie określić, ile kosztuje pozycjonowanie stron w Bydgoszczy. Cena lokalnego wypromowania serwisu nie jest stała i zależy od wielu czynników.
Na stawkę wpływa m.in. zawartość strony przed nawiązaniem współpracy i to, jak zaawansowanej rozbudowy oraz optymalizacji będzie wymagała. Kolejnym ważnym aspektem jest aktualna widoczność witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania – na ile i jakich słów kluczowych pojawia się wysoko w Google. Niezwykle istotnym parametrem wpływającym na cenę jest również branża reprezentowana przez klienta. W przypadku niszowych dziedzin koszt pozycjonowania jest sporo niższy niż przy bardzo konkurencyjnych działalnościach. Firmy, na których usługi lub produkty jest duży popyt, zazwyczaj mają do wyprzedzenia większą liczbę stron w Google, przez co cena pozycjonowania wzrasta.
Do każdego serwisu podchodzimy indywidualnie, dlatego zawsze przed podpisaniem umowy spotykamy się lub rozmawiamy telefonicznie z klientem, aby przygotować dedykowaną propozycję. Weryfikując stronę, branżę, słowa kluczowe oraz oczekiwania klienta, oferujemy współpracę w budżecie, który umożliwi nam osiągnięcie satysfakcjonujących efektów. Działamy w modelu abonamentowym, który daje naszym kontrahentom pewność stałej ceny i możliwość dokładnego zaplanowania środków niezbędnych na usługę SEO.
W tym temacie może zainteresować Cię artykuł – Dlaczego pozycjonowanie tyle kosztuje i czy warto na nim oszczędzać?
Chcesz poznać dokładną stawkę za pozycjonowanie Twojej strony w Bydgoszczy? Skontaktuj się w nami, a przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę!
Określenie dokładnej daty, w której serwis będzie widoczny w czołówce naturalnych wyników wyszukiwania, jest niemożliwe. Termin osiągnięcia rezultatów jest uzależniony m.in. od początkowej kondycji domeny i serwisu, trudności słów kluczowych, działań bezpośredniej konkurencji, zmian algorytmów, a także czasu reakcji klienta na proponowane modyfikacje oraz teksty. Zazwyczaj efekty w pozycjonowaniu lokalnym na Bydgoszcz i inne miasta, pojawiają się szybciej, niż w przypadku SEO ogólnopolskiego. Chcesz poznać choćby orientacyjne widełki czasowe? Większość klientów, których pozycjonujemy na Bydgoszcz, odczuwa pierwsze efekty między trzecim a szóstym miesiącem współpracy. Warto mieć jednak na uwadze, że to kwestia całkowicie indywidualna i w niektórych branżach rezultaty mogą być widoczne szybciej, a w innych później.
W tym temacie może zainteresować Cię artykuł – Dlaczego na efekty pozycjonowania trzeba poczekać?
Jeśli nie wiesz, jak bardzo konkurencyjny w Google jest fach, w którym się specjalizujesz, skontaktuj się z nami, a dedykowany specjalista Adboosters, szczegółowo przeanalizuje dla Ciebie rynek!
Promowanie serwisu to w dzisiejszych czasach niemal konieczność. Nadal zastanawiasz się, czy warto? Nie czekaj! Konkurencja stale inwestuje w działania marketingowe, docierając do odbiorców, którzy mogliby być Twoimi klientami. Nie wiesz, czy rozpocząć od pozycjonowania lokalnego na rynek bydgoski, a może ogólnopolskiego? Skontaktuj się z nami, a doświadczony specjalista, pomoże Ci w doborze odpowiedniej strategii!
Pozycjonowanie strony internetowej ma na celu zwiększenie ruchu, jednak sam ruch to nie wszystko. Trzeba zachęcić użytkownika do wykonania konkretnych działań, wypełnienia formularza, napisania maila, czy zadzwonienia. W tym pomoże UX.
Co to jest UX? – To tłumacząc dosłownie doświadczenie użytkownika. W temacie stron i sklepów internetowych mamy tu na myśli projektowanie, tworzenie serwisów internetowych nastawionych na dopasowanie do doświadczeń, przyzwyczajeń i oczekiwań użytkowników.
Celem działań pod kątem UX na stronie jest zaprojektowanie pozytywnego doświadczenia dla klienta, które doprowadzi do wykonania określonych czynności. Od pierwszego kontaktu z marką i stroną, do ostatniego czy wrażeń po sprzedażowych. Cele tych działań mogą być różne i szerokie, w tym skłonienie klienta do wypełnienia formularza, wykonania połączenia telefonicznego czy przeczytania artykułu na blogu lub obejrzenia filmu promocyjnego. Natomiast najbardziej podstawowe i oczywiste cele to zwiększenie konwersji na stronie, czyli generowanie większej liczy zapytań/leadów czy sprzedaży ze zdobytego już ruchu oraz skłonienie klienta do powrotu i kolejnych działań.
Warto zainteresować się UX, zagłębić się w ten temat lub skorzystać z pomocy specjalisty, ponieważ to droga do zrealizowania celów, jakie postawimy przed sklepem w tym do zwiększenia sprzedaży i to nawet bez generowania dodatkowego ruchu.
Pozycjonowanie sklepów internetowych to usługa, która zazwyczaj nie zamyka się do konkretnego miasta i fraz lokalnych w wynikach wyszukiwania, a promowania serwisu i generowania sprzedaży produktów w całym kraju. Zdarza się jednak, że poza sprzedażą internetową prowadzona jest też ta stacjonarna w punktach w mieście np. w Bydgoszczy. Wtedy warto zadbać także o widoczność tych punktów i pozycjonowanie sklepu internetowego uzupełnić poprzez SEO lokalne np. Pozycjonowanie Bydgoszcz.
Użytkownicy internetu deklarują, że gdy rozpoczynają proces zakupowy i poszukują produktów, to zaczynają od wyszukiwarki internetowej. W 2020 r. taka deklaracja padła od 89% użytkowników, a 93% z nich poinformowało, że tą wyszukiwarką jest Google. To zazwyczaj tam w pierwszej kolejności internauci szukają sklepów internetowych, które dostarczą im upragnionych produktów. Usługi pozycjonowania sklepu internetowego to idealne rozwiązanie, by wyjść naprzeciw ludziom, którzy potrzebują produktów, bez konieczności generowania w nich potrzeby. Dobrze dobrane słowa kluczowe, a także dobra widoczność strony wynikająca ze skutecznego pozycjonowania to duża szansa na ściągnięcie do sklepu dobrego ruchu, dającego wysokie konwersje.
Skuteczne świadczenie usługi SEO wynika ze stosowania odpowiednich praktykach i działań. Nikt poza Google nie może zapewnić konkretnej widoczności na określone frazy, ale spełniając odpowiednie wymagania i parametry wskazane przez wyszukiwarkę mamy spore szansę na osiągnięcie dobrych pozycji. Dobrym początkiem jest prawidłowo zaprojektowana strona internetowa, niestety nie jest to standardem. Nie zawsze firmy tworzące strony skupiają się na dostarczeniu odpowiednich parametrów, ważniejsze dla nich są efekty wizualne i projekt graficzny, co też jest zrozumiałe. Wtedy agencja SEO jak nasza ma trochę więcej pracy, by wprowadzić odpowiednią optymalizację strony internetowej, na szczęście w wielu przypadkach jest to możliwe.
Poza samą budową strony i tym czy jest szybka i spełnia określone techniczne parametry, bardzo ważne jest, by zadbać o odpowiednią treść na stronie www. Punktem wyjścia jest dobry opis dla usług, kategorii i produktów, które najbardziej chcemy promować. Warto zadbać o odpowiednią budowę takiego tekstu, długość czy nasycenie fraz kluczowych. Dobrym uzupełnieniem treści w całej witrynie będzie regularnie prowadzenie bloga, zaletą takiego content marketingu jest możliwość poruszenia konkretnych zagadnień i często zadawanych pytań przez potencjalnych klientów, dzięki temu możemy do nich trafić nie tylko bezpośrednio z produktem, a także rozwiązać ich problem proponując przy tym własne rozwiązania.
Ważnym kierunkiem promocji strony internetowej pod kątem SEO jest również pozyskiwanie wartościowych linków. Przez ostatnie naście lat ten proces mocno ewoluował i tak naprawdę zmienia się przez cały czas. Trochę inne praktyki stosuje się w zakresie pozycjonowania lokalnego, a nieco inaczej wygląda to przy promowaniu sklepu na cały kraj. Odnośniki do stron pojawiają się np. w katalogach, na forach internetowych, blogach czy przez publikację artykułów sponsorowanych. Choć Google od jakiegoś czasu deklaruje, że pomija SPAMerskie linki i na karze za nie stron, to nadal jednak warto dbać o to, by nasz proces pozyskiwania wartościowych linków był przemyślan, dobrze zaplanowany i zrównoważony. Jeżeli pojawia się duża liczba bardzo słych odnośników, często wyglądających jak atak zawirusowanych stron, możemy posłużyć się narzędziem Google Search Console, aby zgłosić wyszukiwarce, że zrzekamy i wypieramy się tych linków.