Pozycjonowanie WordPress.
Posiadasz stronę na WordPressie i chcesz, żeby odwiedzało ją więcej użytkowników? Chcesz zaprezentować swoją ofertę szerszemu gronu potencjalnych klientów? Chcesz trafić do osób, które poszukują Twoich usług i produktów? Pozycjonowanie WordPress może być odpowiedzią na Twoje potrzeby.
- Pozycjonowanie prowadzi do lepszej widoczności w Google.
- Pozycjonowanie prowadzi do większego ruchu na stronie.
- Pozycjonowanie prowadzi do większej liczby zapytań od klientów.
Jak to działa?
1. Wypełnij Formularz
Wypełnij formularz kontaktowy, podaj w nim adres swojej strony lub sklepu jeżeli jest już dostępny, a także numer telefonu lub e-mail.
2. Analiza strony
Drugi krok należy do nas. Przeanalizujemy Twoją stronę lub sklep, a następnie skontaktujemy się w celu umówienia rozmowy na temat pozycjonowania.
3. Bezpłatna konsultacja
Odbędziemy bezpłatną konsultację, podczas której dowiesz się, jakie są możliwości oraz jakie działania należy wykonać, by poprawić pozycję strony/sklepu i ruch z bezpłatnych wyników wyszukiwarek.
Co to jest Pozycjonowanie WordPress?
Pozycjonowanie WordPress to proces, którego ostateczny cel jest taki sam, natomiast wykonywane działania są zaplanowane i dopasowane do specyfiki systemu CMS WordPress. WordPress jest najpopularniejszym z systemów zarządzania treścią na świecie, co daje wiele możliwości, ale i zagrożeń.
Co to jest WordPress?
WordPress to najpopularniejszy na świecie system zarządzania treścią, który powstał w 2003 r. z myślą głównie o blogach. To otwarte, darmowe do pobrania oprogramowanie napisane w języku PHP, wykorzystujące bazę danych MySQL. System jest intuicyjny i dość łatwy w obsłudze nawet dla osób niezaawansowanych technicznie. W internecie możemy znaleźć wiele płatnych i bezpłatnych szablonów oraz wtyczek do tego CMS. Wiele firm tworzących strony internetowe opiera się na tym systemie. Do strony WordPress można dołączyć również bezpłatny moduł WooCommerce, który pozwala na uruchomienie sklepu internetowego.
Pozycjonowanie strony internetowej na WordPress - dlaczego warto?
Dlaczego warto pozycjonować stronę WordPress?
Do zalet wynikających z pozycjonowania stron na platformie WordPress m.in.:
- Lepsza widoczność – osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania na dobrze dobrane frazy kluczowe, przekłada się na dotarcie do szerszego grona potencjalnych klientów.
- Wzrost ruchu organicznego – dobra widoczność strony WordPress wynikach wyszukiwania Google to prosty sposób pozyskanie wartościowego ruchu. Dzięki pozycjonowaniu strony WordPress trafiamy do klientów, którzy zainteresowani są usługami czy produktami z oferty i sami ich poszukują w wyszukiwarce internetowej. Trafiamy do klienta, który już ma konkretną potrzebę.
- Widoczność brandu – obecność wśród najlepszych wyników organicznych wyszukiwania pomaga w budowaniu świadomości marki i jej rozpoznawalności przez użytkowników.
- Stały rozwój strony – podążanie za trendami i algorytmami oznacza ciągłe ulepszanie serwisu oraz zwiększanie jego objętości np. poprzez content marketing w tym regularne pisanie bloga lub poradnika.
- Wzrost przychodów – wysokie pozycje wyszukiwarce Google na odpowiednie słowa kluczowe (przekładające się na wartościowy ruch) w połączeniu z intuicyjnym serwisem, korzystnymi cenami i profesjonalną obsługą klienta, mają bezpośredni wpływ na zwiększenie zysków firmy.
Pozycjonowanie WordPress z Adboosters.
Jesteśmy młodą agencją SEO, która działa z wiarą w to, że w branży SEO wiele rzeczy można zrobić lepiej. Wyróżnia nas elastyczne podejście nieograniczone przez korporacyjne skomplikowane procesy i limity. Nie gonimy za jak największą liczba klientów, lecz za jakością, która pozwala nam na indywidualne podejście do konkretnego projektu i stały kontakt z klientem.
Pozycjonowanie stron internetowych, to proces, który zmienia się każdego dnia, a my rozwijamy się wraz z nim. Naszym celem jest świadczyć usługę najwyższej jakości, wraz z transparentnością naszych działań, a także dobrym kontaktem z klientem. Pomimo iż jesteśmy młodą firmą, to nasz zespół złożony jest z doświadczonych specjalistów, którzy nabierali doświadczenia w znanych firmach z branży. Ostatecznie jesteśmy połączeniem doświadczenia w SEO z nowatorskim podejściem.
Przeprowadziliśmy wiele skutecznych kampanii SEO zarówno dla sklepów internetowych, jak i stron lokalnych czy ogólnopolskich. Prowadziliśmy lub nadal prowadzimy kampanie SEO w najróżniejszych branżach, od tematów medycznych, przez kosmetyki i odzież, nieruchomości, aż po techniczne i technologiczne jak urządzenia spawalnicze, GSM, wózki widłowe czy usługi obróbki metali.Skontaktuj się z nami i skorzystaj bezpłatnie z konsultacji oraz wyceny Pozycjonowanie strony WordPress.Napisz do nas.
Z czego składa się pozycjonowanie WordPress?
Analiza i Plan
Proces pozycjonowania rozpoczynamy od ustalenia celów klienta oraz analizy potencjału strony/sklepu, trudności branży, istotna tutaj jest również analiza konkurencji.
Audyt SEO
Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie szczegółowego audytu SEO, który wskaże obszary wymagające poprawy na stronie internetowej.
Optymalizacja techniczna
Jednym z elementów naszej pracy jest optymalizacja techniczna strony/sklepu, tak aby spełniała wymogi wyszukiwarek - przede wszystkim Google.
Tworzenie treści
W ramach naszych działań rozwijamy serwis pod kątem treści, które się tam znajdują. Mamy doświadczenie w tworzeniu tekstów nawet w trudnych, technicznych branżach.
Link Bulding
Odnośniki prowadzące do strony/sklepu wpływają na renomę i zaufanie w oczach wyszukiwarek. W ramach współpracy dbamy o to, by regularnie pojawiały się wartościowe linki do serwisu.
Optymalizacja konwersji
Pracujemy nad tym, by ruch na stronie przełożył się na większą liczbę zapytań i telefonów. Doradzamy, a także poprawiamy elementy na stronie niewpływające bezpośrednio na SEO, ale działające na konwersję.
Pozycjonowanie WordPress - najczęściej zadawane pytania
Budżet potrzebny do pozycjonowania strony WordPress zależy od wielu aspektów i parametrów jak np. trudność branży, w której działa firma; jakość i działań SEO stron konkurencji; aktualny stan i historia promowanej witryny itd. Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji, po której rozwiejemy wszelkie wątpliwości i określimy zalecane budżety dla konkretnej strony internetowej.
W wielu przypadkach pozycjonowanie strony internetowej to stały proces, który się nie kończy – szczególnie w przypadku branż gdzie konkurencja jest duża, a obszar działania i promowania nie jest bardzo ograniczony.
Okres, w którym pojawią się pierwsze efekty, zależy od obecnego stanu strony oraz od trudności fraz, konkurencyjności. Decydując się na pozycjonowanie strony internetowej, warto pamiętać, że to proces i długofalowa inwestycja. W niektórych branżach zadowalające efekty można osiągnąć już po kilku tygodniach, w innych potrzeba wiele miesięcy.
Nie ma ograniczenia co do liczby słów kluczowych, które można pozycjonować. Warto jednak wykonać dokładną analizę i ustalić priorytetowe kategorie, produkty i związane z nimi słowa kluczowe. Dla każdej frazy trzeba wykonać określoną pracę, im jest ich więcej, tym więcej działań trzeba wykonać. Dlatego decydując się na większą liczbę fraz, warto zaplanować na to odpowiednio większy budżet.
Tak. Rozumiemy, że priorytety w biznesie, oferta itd. mogą się zmieniać. Warto jednak nie zmieniać ich zbyt często. Pozycjonowanie to proces, który zajmuje trochę czasu i zbyt częsta zmiana słów kluczowych może to znacznie zaburzyć i utrudnić osiągniecie oczekiwanych efektów.
Nie. Standardowo podpisujemy z klientami umowę na czas nieokreślony. Konkretne warunki współpracy chętnie przedstawimy podczas spotkania lub bezpłatnej konsultacji.
Wpisy związane z pozycjonowaniem na naszym blogu.
CMP Partner Program – porównanie najlepszych rozwiązań [TOP 8]
Zastanawiasz się, jaki CMP Partner Program będzie dobry w Twoim przypadku? Stworzyliśmy kompleksowe porównanie najlepszych rozwiązań i wyciągnęliśmy średnią ocen na podstawie łatwości wdrożenia, bogactwa funkcji, prostoty integracji, wsparcia językowego oraz obsługi klienta. Jesteś ciekawy wyników? Przeczytaj ten artykuł! Partnerzy CMP – który program jest najlepszy? Kluczowe informacje! Jaki CMP
Dlaczego pozycjonowanie stron jest działaniem cyklicznym?
Czy spotkałeś się kiedyś z propozycją jednorazowej optymalizacji strony internetowej? Usługi, która rzekomo miała przynieść doskonałe rezultaty raz na zawsze, a przynajmniej na bardzo długi czas? W tym artykule przeczytasz, dlaczego taką ofertę zazwyczaj należy włożyć między bajki. Nasz zespół postanowił zebrać najważniejsze argumenty przemawiające za tym, że pozycjonowanie to
Consent mode – restrykcje dla reklamodawców produktów Google
Google wprowadza nowe restrykcje dla reklamodawców wykorzystujących ekosystem Google Ads oraz pozostałe produkty Google Marketing Platform. Aby móc personalizować reklamy, musisz respektować zasady w zakresie zgody użytkownika z UE, które ograniczają funkcje pomiarowe i dotyczą witryn, aplikacji oraz przesyłania informacji. W zależności od tego, na co użytkownik wyrazi zgodę, zbierane
Pozycjonowanie na platformie WordPress, na czym polega?
Pozycjonowanie strony WordPress to zbiór wielu działań, które mają na celu dostosować stronę do wymagań wyszukiwarki Google. Czynników, na które najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie zwraca uwagę jest kilkaset, znaczna część z nich jest opisana w oficjalnych publikacjach i instrukcjach, pozostałe to strefa domysłów specjalistów SEO.
Opisaliśmy te czynniki zagadnienia na naszym blogu, mi.n. w artykule: Od czego zależy pozycja w Google?
Cały proces pozycjonowanie bywa skomplikowany i bardzo rozbudowany. W dużym uproszczeniu polega na optymalizacji strony pod kątem SEO w zakresie: szybkości poprawności działania serwisu; poprawnego i sprawnego uruchamiania strony na urządzeniach mobilnych; zadbania o prawidłowe dane strukturalne; zaplanowania odpowiedniej struktury strony; stworzenie mapy strony i przekazanie jej do Google Search Console; zadbanie by tytuł strony i opis strony były poprawne oraz wyposażone w słowa kluczowe; analiza skanowania przez roboty Google, tworzenie wartościowych treści strony, zadbanie o bogate linkowanie wewnętrzne i adresy URL. W przypadku konkretnie CMS WordPress warto zwrócić uwagę na wtyczki WordPress, które mogę pomóc w tym procesie jak np. Yoast SEO, All in one SEO czy Rank Math SEO.
Ważnym elementem pozycjonowania strony WordPress, który dzieje się poza witryną, jest linkowanie zewnętrzne. To działanie polega na pozyskiwaniu lub zamieszczaniu odnośników do naszego portalu na innych stronach internetowych, najlepiej takich, które mają renomę w oczach wyszukiwarki Google.
Daj się znaleźć.
deklaruje kupowanie online.
rozpoczyna proces zakupowy od wyszukiwarki internetowej.
wybiera wyszukiwarkę Google.