

Posiadasz stronę na WordPress i chcesz, żeby odwiedzało ją więcej użytkowników? Chcesz zaprezentować swoją ofertę szerszemu gronu potencjalnych klientów? Chcesz trafić do osób, które poszukują Twoich usług i produktów? Pozycjonowanie WordPress może być odpowiedzią na Twoje potrzeby.
Rozumiemy, że każda firma ma unikalne cele i potrzeby. Do każdego klienta podchodzimy nieszablonowo i indywidualnie. Dopasowujemy działania do specyfiki Twojego biznesu i oczekiwań.
Praca naszego zespołu opiera się na solidnej analizie danych. Regularnie monitorujemy i oceniamy efekty naszych działań, aby dostosowywać strategie i maksymalizować zwroty Twoich inwestycji.
Stawiamy na transparentność i uczciwość we wszelkich naszych działaniach. Regularnie informujemy Cię o postępach w pozycjonowaniu i dokładnie wyjaśniamy każdy krok, który podejmujemy, abyś mógł być w pełni zaangażowany w proces.
Tworzymy atmosferę pełną życzliwości i wsparcia, zarówno wewnątrz zespołu, jak i w relacji z Tobą. Dzięki temu możesz być pewien, że współpraca z nami będzie nie tylko profesjonalna, ale także przyjemna i efektywna.
Pozycjonowanie nie dla każdego jest takie samo. W zależności od tego, jaki biznes prowadzisz, dopasujemy odpowiednie działania do Twoich potrzeb.
Dzięki zaangażowaniu
i partnerskiemu podejściu poczujesz się jakbyś miał swojego człowieka
w naszej agencji.
Wielu klientów współpracuje z nami od początku istnienia firmy i polecają nas dalej.
Przeprowadziliśmy wiele skutecznych kampanii, w których poprawiliśmy wyniki sprzedażowe nawet o kilkaset procent. Sprawdź nasze case study!
Szczerze przedstawiamy możliwości i sytuację przed rozpoczęciem współpracy
i transparentnie raportujemy wszystkie wykonane przez nas czynności podczas trwania umowy.
To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!
Współpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!
Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!
Pan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.
Współpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.
Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.
Budżet potrzebny do pozycjonowania strony WordPress zależy od wielu aspektów i parametrów jak np. trudność branży, w której działa firma; jakość i działań SEO stron konkurencji; aktualny stan i historia promowanej witryny itd. Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji, po której rozwiejemy wszelkie wątpliwości i określimy zalecane budżety dla konkretnej strony internetowej.
W wielu przypadkach pozycjonowanie strony internetowej to stały proces, który się nie kończy – szczególnie w przypadku branż gdzie konkurencja jest duża, a obszar działania i promowania nie jest bardzo ograniczony.
Okres, w którym pojawią się pierwsze efekty, zależy od obecnego stanu strony oraz od trudności fraz, konkurencyjności. Decydując się na pozycjonowanie strony internetowej, warto pamiętać, że to proces i długofalowa inwestycja. W niektórych branżach zadowalające efekty można osiągnąć już po kilku tygodniach, w innych potrzeba wiele miesięcy.
Nie ma ograniczenia co do liczby słów kluczowych, które można pozycjonować. Warto jednak wykonać dokładną analizę i ustalić priorytetowe kategorie, produkty i związane z nimi słowa kluczowe. Dla każdej frazy trzeba wykonać określoną pracę, im jest ich więcej, tym więcej działań trzeba wykonać. Dlatego decydując się na większą liczbę fraz, warto zaplanować na to odpowiednio większy budżet.
Tak. Rozumiemy, że priorytety w biznesie, oferta itd. mogą się zmieniać. Warto jednak nie zmieniać ich zbyt często. Pozycjonowanie to proces, który zajmuje trochę czasu i zbyt częsta zmiana słów kluczowych może to znacznie zaburzyć i utrudnić osiągniecie oczekiwanych efektów.
Nie. Standardowo podpisujemy z klientami umowę na czas nieokreślony. Konkretne warunki współpracy chętnie przedstawimy podczas spotkania lub bezpłatnej konsultacji.
Po każdym miesiącu zakończonej pracy przesyłamy szczegółowy raport, który zawiera m.in. informacje o ruchu w ostatnim miesiącu, o aktualnej i historycznej widoczności w wyszukiwarce Google, a także listę działań, które wykonaliśmy, linków, które pozyskaliśmy i tekstów, które napisaliśmy.
Zacznijmy od tego, czym jest pozycjonowanie i czym jest WordPress.
Pozycjonowanie to proces, zbiór działań, których efektem jest poprawienie widoczności strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwarki, zazwyczaj tej najbardziej popularnej, czyli Google.
Więcej na ten temat na podstornie – Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie WordPress to proces, którego ostateczny cel jest taki sam, natomiast wykonywane działania są zaplanowane i dopasowane do specyfiki systemu CMS WordPress. WordPress jest najpopularniejszym z systemów zarządzania treścią na świecie, co daje wiele możliwości, ale i zagrożeń.
WordPress to najpopularniejszy na świecie system zarządzania treścią, który powstał w 2003 r. z myślą głównie o blogach. To otwarte, darmowe do pobrania oprogramowanie napisane w języku PHP, wykorzystujące bazę danych MySQL. System jest intuicyjny i dość łatwy w obsłudze nawet dla osób niezaawansowanych technicznie. W internecie możemy znaleźć wiele płatnych i bezpłatnych szablonów oraz wtyczek do tego CMS. Wiele firm tworzących strony internetowe opiera się na tym systemie. Do strony WordPress można dołączyć również bezpłatny moduł WooCommerce, który pozwala na uruchomienie sklepu internetowego.
Dlaczego warto pozycjonować stronę WordPress?
Do zalet wynikających z pozycjonowania stron na platformie WordPress m.in.:
Pozycjonowanie strony WordPress to zbiór wielu działań, które mają na celu dostosować stronę do wymagań wyszukiwarki Google. Czynników, na które najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie zwraca uwagę jest kilkaset, znaczna część z nich jest opisana w oficjalnych publikacjach i instrukcjach, pozostałe to strefa domysłów specjalistów SEO.
Opisaliśmy te czynniki zagadnienia na naszym blogu, mi.n. w artykule: Od czego zależy pozycja w Google?
Cały proces pozycjonowanie bywa skomplikowany i bardzo rozbudowany. W dużym uproszczeniu polega na optymalizacji strony pod kątem SEO w zakresie: szybkości poprawności działania serwisu; poprawnego i sprawnego uruchamiania strony na urządzeniach mobilnych; zadbania o prawidłowe dane strukturalne; zaplanowania odpowiedniej struktury strony; stworzenie mapy strony i przekazanie jej do Google Search Console; zadbanie by tytuł strony i opis strony były poprawne oraz wyposażone w słowa kluczowe; analiza skanowania przez roboty Google, tworzenie wartościowych treści strony, zadbanie o bogate linkowanie wewnętrzne i adresy URL. W przypadku konkretnie CMS WordPress warto zwrócić uwagę na wtyczki WordPress, które mogę pomóc w tym procesie jak np. Yoast SEO, All in one SEO czy Rank Math SEO.
Ważnym elementem pozycjonowania strony WordPress, który dzieje się poza witryną, jest linkowanie zewnętrzne. To działanie polega na pozyskiwaniu lub zamieszczaniu odnośników do naszego portalu na innych stronach internetowych, najlepiej takich, które mają renomę w oczach wyszukiwarki Google.