

Prowadzisz biznes, z którym chciałbyś dotrzeć do klientów z zagranicy? Jeżeli tak, pozycjonowanie zagraniczne to usługa przeznaczona dla Ciebie. Dzięki odpowiednio dobranym wyrażeniom kluczowym, które są związane z Twoimi usługami oraz regionem świadczonych usług, jesteśmy w stanie podbić nowy rynek.
Rozumiemy, że każda firma ma unikalne cele i potrzeby. Do każdego klienta podchodzimy nieszablonowo i indywidualnie. Dopasowujemy działania do specyfiki Twojego biznesu i oczekiwań.
Praca naszego zespołu opiera się na solidnej analizie danych. Regularnie monitorujemy i oceniamy efekty naszych działań, aby dostosowywać strategie i maksymalizować zwroty Twoich inwestycji.
Stawiamy na transparentność i uczciwość we wszelkich naszych działaniach. Regularnie informujemy Cię o postępach w pozycjonowaniu i dokładnie wyjaśniamy każdy krok, który podejmujemy, abyś mógł być w pełni zaangażowany w proces.
Tworzymy atmosferę pełną życzliwości i wsparcia, zarówno wewnątrz zespołu, jak i w relacji z Tobą. Dzięki temu możesz być pewien, że współpraca z nami będzie nie tylko profesjonalna, ale także przyjemna i efektywna.
Pozycjonowanie nie dla każdego jest takie samo. W zależności od tego, jaki biznes prowadzisz, dopasujemy odpowiednie działania do Twoich potrzeb.
Dzięki zaangażowaniu
i partnerskiemu podejściu poczujesz się jakbyś miał swojego człowieka
w naszej agencji.
Wielu klientów współpracuje z nami od początku istnienia firmy i polecają nas dalej.
Przeprowadziliśmy wiele skutecznych kampanii, w których poprawiliśmy wyniki sprzedażowe nawet o kilkaset procent. Sprawdź nasze case study!
Szczerze przedstawiamy możliwości i sytuację przed rozpoczęciem współpracy
i transparentnie raportujemy wszystkie wykonane przez nas czynności podczas trwania umowy.
To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!
Współpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!
Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!
Pan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.
Współpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.
Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące pozycjonowania zagranicznego.
Pozycjonowanie zagraniczne to zbiór działań mających na celu poprawienie widoczności witryny internetowej w organicznych wynikach wyszukiwarek internetowych na rynkach zagranicznych.
Budżet potrzebny do pozycjonowania strony w innych krajach zależy od wielu aspektów i parametrów jak np. trudność branży, w której działa firma; jakość i działań SEO stron konkurencji; aktualny stan i historia promowanej witryny. Budżet potrzebny do skutecznego SEO w innych krajach w większości przypadków jest wyższy niż w Polsce. Aby uzyskać konkretne szczegółowe informację zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji.
W wielu przypadkach pozycjonowanie strony internetowej w innych krajach to stały proces, który się nie kończy – szczególnie w przypadku branż gdzie konkurencja jest duża, a obszar działania i promowania nie jest bardzo ograniczony.
Okres, w którym pojawią się pierwsze efekty, zależy od obecnego stanu strony oraz od trudności fraz, konkurencyjności. Decydując się na pozycjonowanie strony internetowej, warto pamiętać, że to proces i długofalowa inwestycja. W niektórych branżach zadowalające efekty można osiągnąć już po kilku tygodniach, w innych potrzeba wiele miesięcy.
Tak. Czasem niektórzy klienci posiadają własnych copywriterów lub chcą pisać treści samodzielnie według przesłanych przez nas wytycznych, natomiast w większości przypadków treści do stron internetowych naszych klientów są tworzone przez nas.
Nie ma ograniczenia co do liczby słów kluczowych, które można pozycjonować. Warto jednak wykonać dokładną analizę i ustalić priorytetowe kategorie, produkty i związane z nimi słowa kluczowe. Dla każdej frazy trzeba wykonać określoną pracę, im jest ich więcej, tym więcej działań trzeba wykonać. Dlatego decydując się na większą liczbę fraz, warto zaplanować na to odpowiednio większy budżet.
Tak. Rozumiemy, że priorytety w biznesie, oferta itd. mogą się zmieniać. Warto jednak nie zmieniać ich zbyt często. Pozycjonowanie to proces, który zajmuje trochę czasu i zbyt częsta zmiana słów kluczowych może to znacznie zaburzyć i utrudnić osiągniecie oczekiwanych efektów.
Nie. Standardowo podpisujemy z klientami umowę na czas nieokreślony. Konkretne warunki współpracy chętnie przedstawimy podczas spotkania lub bezpłatnej konsultacji.
Po każdym miesiącu zakończonej pracy przesyłamy szczegółowy raport, który zawiera m.in. informacje o ruchu w ostatnim miesiącu, o aktualnej i historycznej widoczności w wyszukiwarce Google, a także listę działań, które wykonaliśmy, linków, które pozyskaliśmy i tekstów, które napisaliśmy.
Pozycjonowanie zagraniczne to usługa skierowana do firm, które chcą zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarkach internetowych (przede wszystkim w Google) na rynkach zagranicznych. Dzięki pozycjonowaniu zagranicznemu Twoja strona internetowa będzie lepiej widoczna dla użytkowników z innych krajów, co może przełożyć się na większe zainteresowanie Twoimi produktami lub usługami oraz na większe zyski.
Pozycjonowanie zagraniczne jest ważne np. dla firm, które działają w branżach o dużej konkurencji, ponieważ pozwala im na zwiększenie swojej widoczności wśród potencjalnych klientów. Jest jednak to również dobre rozwiązanie dla firm, które chcą rozszerzyć swoje działania na rynki zagraniczne i poszukują nowych możliwości biznesowych.
Pozycjonowanie stron internetowych, zwane również SEO (ang. Search Engine Optimization) to działania mające na celu poprawienie pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych, takich jak Google. Pozycjonowanie stron polega na stosowaniu różnych technik i działań, takich jak optymalizacja treści i kodu strony, budowanie linków zewnętrznych, optymalizacja meta danych i inne, które mogą pomóc w poprawieniu pozycji strony w wynikach organicznych. Warto pamiętać, że pozycjonowanie to proces długotrwały i wymagający ciągłej pracy i aktualizacji, ponieważ wyszukiwarki stale uaktualniają swoje algorytmy i wymagania wobec stron internetowych.
Pozycjonowanie zagraniczne to działania mające na celu poprawienie pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych takich jak Google, Bing czy Yahoo na rynkach zagranicznych. Celem pozycjonowania zagranicznego jest zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania w krajach innych niż kraj, w którym strona działa oraz jest zarejestrowana i hostowana.
Pozycjonowanie zagraniczne, podobnie jak krajowe, polega na wdrażaniu różnych technik i działań, do których należy między innymi: optymalizacja treści i kodu strony; budowanie linków zewnętrznych i inne czynności, które na celu mają poprawienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek działających na rynkach zagranicznych. Warto pamiętać, że pozycjonowanie zagraniczne wiąże się z koniecznością dostosowania strony do wymagań wyszukiwarek, które nie zawsze są 1 do 1 identyczne jak w Polsce, oraz do preferencji użytkowników z danego kraju. Cały proces obejmuje takie zagadnienia jak np.: tłumaczenie treści na język danego kraju lub tworzenie zupełnie nowego contentu, dostosowanie waluty i cen do lokalnych standardów oraz uwzględnienie lokalnych trendów i zachowań użytkowników.
Istnieje wiele powodów, dla których warto pozycjonować swoją stronę za granicą. Oto kilka przykładów:
Pozycjonowanie międzynarodowe pozwala na dotarcie do szerszej grupy odbiorców i zwiększenie zasięgu firmy. Może to być ważne dla przedsiębiorstw działających w branżach międzynarodowych lub posiadających klientów zagranicznych, a także tych, które chciałyby takich pozyskać.
Pozycjonowanie zagraniczne pozwala na rozwinięcie przedsiębiorstwa poprzez poszerzenie rynku zbytu, dotarcie do nowych grup odbiorców, a także zdobycie nowych klientów z innych krajów.
Pozycjonowanie zagraniczne może przyczynić się do wzrostu sprzedaży na rynkach zagranicznych poprzez zwiększenie ruchu organicznego na stronie oraz poprawienie widoczności marki w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie na zagranicznym rynku może pomóc w zwiększeniu rozpoznawalności marki w krajach zagranicznych poprzez zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie zagraniczne pozwala na zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania dla użytkowników z innych krajów. Dobra widoczność może przyciągnąć nowych użytkowników z innych krajów, co przekłada się na wzrost ruchu na stronie.
Dla firm działających na rynkach międzynarodowych zagraniczne działania SEO mogą być niezbędne, ponieważ pozwalają na lepsze zrozumienie potrzeb i preferencji klientów z różnych krajów oraz na dostosowanie strony do ich wymagań.
Wybór odpowiednich słów kluczowych do pozycjonowania za granicą jest bardzo ważny. Od tego, czy wybierzemy je dobrze, może zależeć powodzenie całego procesu. Dobra widoczność w wyszukiwarce na źle dobrane frazy/zwroty może doprowadzić do sytuacji, w której uda nam się pozyskać duży ruch, który będzie bezwartościowy i nie da żadnych biznesowych korzyści.
Aby wybrać odpowiednie frazy kluczowe do pozycjonowania na zagranicznych rynkach, należy m.in.:
Analiza konkurencji na rynkach zagranicznych jest ważnym elementem procesu pozycjonowania strony internetowej za granicą. Dzięki tej analizie możliwe jest zrozumienie, jakie firmy działają na danym rynku, jakie słowa kluczowe są przez nie wykorzystywane i jakie techniki SEO stosują. Analiza ta pozwala również na zidentyfikowanie słabych stron konkurencji oraz znalezienie sposobów na wyróżnienie się na tle innych firm. Aby przeprowadzić skuteczną analizę konkurencji na rynkach zagranicznych, warto wziąć pod uwagę np. następujące elementy:
Optymalizacja treści i meta danych jest ważnym elementem przy pozycjonowaniu zagranicznym. Dzięki odpowiedniemu dostosowaniu tych elementów do wymagań wyszukiwarek za granicą, oraz preferencji użytkowników z danego kraju, możliwe jest zwiększenie widoczności strony w wynikach Google i przyciągnięcie większej liczby ruchu organicznego. Aby skutecznie zoptymalizować treści i meta dane dla rynków zagranicznych, należy wziąć pod uwagę następujące elementy:
Linki zewnętrzne są ważnym elementem procesu pozycjonowania strony internetowej za granicą, ponieważ wyszukiwarki internetowe traktują je jako ważny sygnał jakości i autorytetu strony. Warto prowadzić Link Building w taki sposób, by linki zewnętrzne pochodziły z różnych źródeł, ze stron i portali o różnym profilu, a także, żeby wyglądały naturalnie.
Przykładowe dobre praktyki przydatne dla pozycjonowania stron za granicą to:
Pozycjonowanie lokalne to działanie mające na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania dla użytkowników z określonego obszaru geograficznego. W przypadku pozycjonowania lokalnego ważne jest, aby strona zawierała informacje o lokalizacji firmy oraz była optymalizowana pod kątem słów kluczowych związanych z tą lokalizacją.
Pozycjonowanie lokalne działa na rynkach zagranicznych w podobny sposób jak w Polsce. Ważne jest, aby strona została przetłumaczona na język danego kraju oraz zawierała odpowiednie informacje o lokalizacji firmy i słowa kluczowe związane z tą lokalizacją. Istotne jest także pozyskiwanie odnośników związanych z danym regionem np. z lokalnych katalogów przedsiębiorstw, portali, serwisów i blogów.
Aby skutecznie promować swoją firmę na rynkach zagranicznych za pomocą pozycjonowania lokalnego, należy zadbać o następujące elementy:
Jest kilka sposobów, by sprawdzić pozycje swojej strony na określone słowa kluczowe w zagranicznych wyszukiwarkach internetowych. Oto kilka z nich:
Jeśli chcesz zacząć pozycjonować swoją stronę internetową w wyszukiwarce Google za granicą, istnieje kilka kluczowych kroków, które powinieneś wziąć pod uwagę:
Tak, pozycjonowanie sklepów internetowych i stron za granicą może być przeprowadzane z Polski. W rzeczywistości, wiele firm zajmujących się pozycjonowaniem działa z Polski i oferuje usługi pozycjonowania stron internetowych dla klientów z różnych krajów.
Zagraniczne pozycjonowanie może być prowadzone zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Pozycjonowanie to proces, który polega na optymalizacji strony internetowej i jej treści, aby uzyskać wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe. Może ono być prowadzone zarówno dla stron internetowych zlokalizowanych w Polsce, jak i dla stron zlokalizowanych za granicą. Ważne jest jednak, aby zagraniczne pozycjonowanie było prowadzone przez osoby lub firmy, które znają specyfikę rynku, na którym ma być prowadzone pozycjonowanie, oraz znają język i kulturę kraju, w którym ma być prowadzone pozycjonowanie.
Pozycjonowanie stron internetowych za granicą wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia, ponieważ, pomimo że w wielu aspektach jest podobne do pozycjonowania w kraju, to jest kilka dodatkowych rzeczy, na które należy zwrócić uwagę. Oto kilka kluczowych elementów, które powinny być uwzględnione w skutecznej strategii pozycjonowania za granicą:
Trudno jednoznacznie zadeklarować, ile czasu potrwa zagraniczne pozycjonowanie strony lub sklepu. Wpływa na to wiele czynników, m.in. takich jak:
Na ogół pozycjonowanie za granicą może trwać od kilku miesięcy do nawet kilku lat, w zależności od powyższych czynników. Ważne jest, aby cierpliwie i systematycznie działać, aby osiągnąć trwałe i satysfakcjonujące rezultaty.
W tym temacie może zainteresować Cię nasz artykuł – Dlaczego na efekty pozycjonowania trzeba poczekać?
Cena zagranicznego pozycjonowania stron internetowych może być bardzo zróżnicowana i zależeć od wielu czynników, takich jak:
Ceny zagranicznego pozycjonowania mogą wahać się od kilku do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie w przypadku dużych projektów lub bardzo konkurencyjnych rynków. Ważne jest, aby dokładnie zrozumieć, co obejmuje oferta i jaki zakres prac gwarantuje. Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji na temat działań marketingowym, na której będziemy mogli dokładnie wycenić potrzebne prace.
Informacje o kosztach pozycjonowanie znajdziesz także w artykule – Dlaczego pozycjonowanie tyle kosztuje i czy warto na nim oszczędzać?