

Stworzenie strony internetowej to bardzo ważny krok na drodze dotarcia do nowych klientów. Warto również zwrócić uwagę na skuteczną promocję serwisu w sieci, w czym z pewnością pomoże narzędzie, umożliwiające m.in. monitorowanie widoczności witryny i występujących na niej błędów. Jednym z najbardziej popularnych jest Google Search Console, którego instalacja na dobrze prowadzonej stronie jest już dziś koniecznością. Co to dokładnie jest? Jakie funkcje oferuje? Komu się przyda? Ile kosztuje? Na te i inne pytania odpowiemy w dzisiejszym wpisie.
Google Search Console znane jest również jako GSC i to właśnie z tym trzyliterowym skrótem można spotkać się najczęściej. Zdarza się, że osoby, które działają w branży SEO od wielu lat, z przyzwyczajenia posługują się określeniem Google Webmasters Tools, choć nazwa uległa zmianie w 2015 roku.
GSC to niezwykle popularna usługa stworzona przez Google pomagająca w monitorowaniu stron internetowych. Dzięki dostępnemu pakietowi narzędzi można weryfikować pozycję serwisu w naturalnych wynikach wyszukiwania, doglądać witrynę i na bieżąco reagować na związane z nią problemy.
Instalacja Google Search Console niesie ze sobą szereg korzyści, należą do nich m.in.:
Google Search Console cieszy się największą popularnością wśród osób zajmujących się pozycjonowaniem stron internetowych. Nie oznacza to jednak, że z obsługą narzędzia poradzą sobie wyłącznie specjaliści. Usługa została stworzona tak, aby również mniej doświadczeni użytkownicy mogli swobodnie z niej korzystać. W panelu jest sporo intuicyjnych i przejrzystych funkcji, z którymi nawet laik z łatwością sobie poradzi.
Wydawać by się mogło, że usługa z tak rozbudowanymi funkcjonalnościami powinna kosztować krocie. I tu zaskoczymy Cię pozytywną informacją! Wszystkie funkcje dostępne w GSC są całkowicie bezpłatne.
Dodatnie witryny do GSC również nie jest trudne. Postaramy się opisać ten proces w kilku prostych krokach:
Trudno wyobrazić sobie proces pozycjonowania bez dodania promowanej witryny do Google Search Console. Obecnie jest to w branży jedno z podstawowych i wręcz niezbędnych narzędzi. Jeśli chcesz skorzystać z niego we własnym zakresie, oczywiście również warto. Wszystkie informacje wyświetlane w panelu będą bardzo pomocne w prowadzeniu biznesu, wskażą błędy na stronie i pomogą w opracowaniu strategii dotyczącej działań marketingowych. Masz problem z samodzielną instalacją GSC? Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością Ci pomożemy!
To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!
Współpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!
Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!
Pan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.
Współpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.
Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.