

Chcąc prowadzić efektywne działania reklamowe w sieci, należy pamiętać o weryfikacji skuteczności podejmowanych kroków. Jednym z najważniejszych narzędzi służących do analizy ruchu na stronie jest popularny Google Analytics, dający wgląd w wiele niezwykle istotnych danych. To właśnie jemu poświęcimy dzisiejszy tekst, wyjaśniając, jak i dlaczego warto z niego korzystać.
Analiza ruchu na stronie internetowej to bardzo istotny element podczas prowadzenia działań marketingowych w sieci. Pozwala na bieżącą modyfikację wdrożonej strategii, a także stanowi jasną informację dotyczącą konieczności wprowadzenia zmian na serwisie.
Chcąc weryfikować ruch i zachowania użytkowników na swojej witrynie, prawdopodobnie zastanawiasz się, jakie narzędzie może Ci w tym pomóc. Odpowiedź jest prosta – Google Analytics! To bardzo popularna usługa od Google, z której możesz korzystać za darmo, bez konieczności płacenia za jednorazowy dostęp czy miesięczną subskrypcję.
Uzyskanie odpowiedzi na istotne pytania biznesowe, jeszcze nigdy nie było tak proste. Ilu użytkowników korzysta z Twojej witryny? Co odbiorcy robią na Twojej stronie? Jakie treści są na niej najpopularniejsze? Jak użytkownicy docierają do Ciebie? Które działania reklamowe przynoszą najlepsze efekty? Na te i wiele innych wątpliwości, odpowie Google Analytics.
Szczegółowe informacje na temat konfiguracji narzędzia są dostępne w poradniku należącym do Supportu Google. Znajdziesz je pod poniższymi linkami:
Narzędzie Google Analytics zawiera również sekwencje, takie jak: eksplorowanie, reklamy oraz konfiguracja, jednak są one skierowane raczej do zaawansowanych użytkowników.
Chcąc weryfikować skuteczność prowadzonych działań marketingowych, w pierwszej kolejności warto prześledzić ruch na stronie oraz zachowania użytkowników. Dzięki Google Analytics 4 jest to bardzo proste i nie zajmuje wiele czasu, ponieważ wszystkie podstawowe informacje znajdziesz już na stronie głównej. Oznacza to, że nawet bez szczegółowej znajomości narzędzia, poradzisz sobie z analizą istotnych danych i będziesz w stanie wyciągnąć wartościowe wnioski, wpływające na rozwój Twojego biznesu. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z obsługą Google Analytics 4, umów się z nami na bezpłatną konsultację!
To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!
Współpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!
Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!
Pan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.
Współpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.
Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.