

Audyt SEO strony internetowej, to usługa polegająca na szczegółowej analizie danego serwisu – strona po stronie. Celem tego procesu jest zlokalizowanie wszystkich aspektów wymagających naprawy lub modernizacji. Efektem tych poszukiwań będą konkretne informacje o działaniach, które należy w serwisie wykonać, by strona spełniała wymogi wyszukiwarek internetowych, przede wszystkim Google.
Dzięki wykonanemu audytowi SEO, czyli szczegółowej analizie technicznej Twojej strony pod kątem wymogów Google oraz jej sprawności, zyskasz szereg danych oraz wytycznych, co należy poprawić. Ich wdrożenie pomoże zoptymalizować serwis, przyspieszyć jego działanie i zyskać w oczach robotów wyszukiwarki Google.
Audyt SEO jest jednym z pierwszych kroków, który warto wykonać przed rozpoczęciem stałej współpracy w zakresie pozycjonowania. Dzięki wykonanej analizie i wyciągnięciu odpowiednich wniosków, jesteśmy w stanie zaplanować i wdrożyć odpowiednie działania, aby Twój serwis stał się lepiej widoczny.
Google analizując i oceniając daną stronę internetową, zwraca uwagę na setki różnych czynników. Podczas audytu SEO trzeba zwrócić uwagę na bardzo dużo aspektów. Oto najważniejsze działania, które wykonujemy.
Jesteśmy młodą agencją SEO SEM, która powstałą z wiarą w to, że w tej branży wiele rzeczy można zrobić lepiej. Pozycjonowanie stron internetowych, to proces, który zmienia się każdego dnia, a my rozwijamy się wraz z nim. Naszym celem jest świadczyć usługę najwyższej jakości, wraz z transparentnością naszych działań, a także dobrym kontaktem z klientem. Nasz zespół złożony jest z osób, które nabierały doświadczenia w innych firmach z branży, gdzie takie podejście często nie było standardem. Uważamy, że warto to zmienić – zależy nam na jakości, chcemy być jedną z najlepszych agencji SEO w Polsce, z usługą na najwyższym poziomie i z najbardziej zadowolonymi klientami. Wasze zadowolenie tworzy przyszłość naszej firmy.
W naszym bagażu doświadczeń posiadamy wiele skutecznych kampanii SEO zarówno dla sklepów internetowych, jak i stron lokalnych czy ogólnopolskich. Prowadziliśmy lub nadal prowadzimy kampanie SEO w najróżniejszych branżach, od tematów medycznych, przez kosmetyki i odzież, nieruchomości, aż po techniczne i technologiczne jak urządzenia spawalnicze, GSM, wózki widłowe czy usługi obróbki metali. Podczas spotkania czy konsultacji chętnie przedstawiamy konkretne działania, które wykonaliśmy i rezultaty, które dzięki temu zostały osiągnięte. Omówimy Twoją stronę internetową i nasz pomysł na nią, omówimy wykonany wstępny audyt witryny. Zapraszamy do umówienia się na spotkanie.
To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!
Współpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!
Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!
Pan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.
Współpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.
Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące Audytu SEO.
Tak, podstawy audyt w formie przedstawienia wyników poprzez wideorozmowę przeprowadzamy całkowicie bezpłatnie.
Przedstawienie wyników audytu podczas bezpłatnej konsultacji jest możliwe zazwyczaj już w ciągu 2-3 dni roboczych.
Długość konsultacji zależy od zaangażowania i liczby pytań klienta. Warto zarezerwować sobie na nią minimum 60 min.
Bezpłatna konsultacja z audytem SEO odbywa się zazwyczaj w formie wideorozmowy. Możliwa jest forma spotkania na żywo, w zależności od lokalizacji firmy klienta.
Tak, podczas analizy wykorzystywanych jest wiele narzędzi, które nie mają dostępu do strony oraz wiedza audytora, który analizuje ogólnodostępną wersję strony. Możliwe jest przeanalizowanie także danych z narzędzi podpiętych pod stronę oraz wnętrza systemu zarządzania, natomiast taki proces jest przeprowadzany w odpowiedni, bezpieczny sposób.
Pozycjonowanie strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google, to działania, których celem jest osiągniecie najwyższych pozycji na określone – wybrane słowa kluczowe.
Pozycjonowanie stron internetowych to proces, który wymaga ciągłej pracy i nauki. Strony i sklepy internetowe rozwijają się w bardzo szybkim tempie, a Google ma wobec nich coraz większe wymagania. Wyszukiwarka zwraca uwagę na setki czynników, które w bardzo dużym uproszczeniu wynikają głównie z treści na stronie, jakości portalu oraz renomy i popularności w internecie.
Z uwagi na pracę w środowisku zewnętrznym, bardzo istotne jest bieżące reagowanie na zaistniałą sytuację i często podejmowanie szybkich, ale przemyślanych kroków, wymuszonych m.in przez zmieniane algorytmy wyszukiwarki (praktycznie każdy algorytm Google jest regularnie udoskonalany, niektóre kilka razy w roku.). Długa lista prac do wykonania dotyczy zarówno promowania ogólnopolskiego, jak i lokalnego np. Pozycjonowanie Bydgoszcz
Dowiedz się, jakie są zalety pozycjonowaniem stron i dlaczego warto zaufać właśnie nam!
Tak, korzyści wykonania audytu strony internetowej jest bardzo dużo. Zdobywamy szczegółowe informacje o tym co na naszej stronie nie działa prawidłowo. Wiemy jakie działania wykonują nasi konkurenci i jak to przekłada się na wyniki wyszukiwania w naszej branży. Możemy dokładnie przeanalizować internautów trafiających na naszą stronę, ich zachowanie i na tej podstawie i zbudować profil klienta, którego szukamy. Dzięki audytowi dowiemy się jakich produktów – słów kluczowych – najczęściej szukają nasi potencjalni klienci.
Audyt SEO daje nam ogromną dawkę wiedzy, która wykorzystana w odpowiedni sposób może przynieść nam wymierne efekty w postaci większego ruchu na stronie, lepszej konwersji i przede wszystkim większej sprzedaży. Google część swoich wymagań jasno określa np. we wskazówkach dla Wembamesterów. Jest natomiast bardzo dużo aspektów, o których nas otwarcie nie informuje i taką wiedzę trzeba zdobyć samodzielnie. W związku z tym jeżeli bardzo zależy nam dobrej widoczności oraz na tym by nasza strona działała prawidłowo, powinniśmy skorzystać z pomocy specjalistów.
W internecie można znaleźć wiele stron/programów do samodzielnego i bezpłatnego wykonania audytu SEO swojej strony internetowej. Oczywiście takie narzędzia pozwolą nam zdobyć kilka wartościowych informacji, ale nie są w stanie zastąpić doświadczonego specjalisty w branży SEO czy agencji z kilkunastoletnim doświadczeniem. Osoby, które śledzą to środowisko od lat wiedzą, jak wiele się w nim zmienia, jak dużo energii i czasu trzeba przeznaczyć na to, by być na bieżąco. Wynika to m.in. z tego, ze Google nieustannie dąży do tego, by algorytmy wyszukiwarki działały jeszcze lepiej, aktualizując je sprawiają, że pewne rzeczy na stronie przestają działać i należy zastosować inne rozwiązania. Bezpłatne analizy nie są regularnie aktualizowane, nie podążają za zmianami, a ich wiedza jest ograniczona. Nie ma możliwości, by mogły wyciągnąć tak trafne i dokładne wnioski jak człowiek.
Zachęcamy do korzystania z nich, aby uzupełnić swoją wiedzę, ale warto pamiętać, by nie opierać się tylko na wynikach takiej analizy. Bardzo profesjonalny i obszerny audyt wiąże się często ze sporą inwestycją, jeżeli natomiast pozyskaną w ten sposób wiedzę wykorzystamy w odpowiedni sposób, to są spore szanse na to, że szybko się zwróci. Niektóre firmy w ramach różnych kampanii marketingowych, promocji czy przy próbie pozyskania nowego klienta oferują bezpłatny audyt strony i moim zdaniem warto takie zabiegi wykorzystać.
Oto kilka istotnych sytuacji, w których przeprowadzenie audytu SEO będzie bardzo przydatne.
Już podczas planowania wyglądu, struktury nowej strony internetowej warto pamiętać o dopasowaniu jej do wymagań wyszukiwarki. Stratą czasu byłoby tworzenie strony, a następnie uruchomienie jej bez analizy całego planu pod kątem SEO. Taka kolejność działań zmusi nas do powielenia pracy i wydłużenia całego procesu. Gdy znajdziemy błędy optymalizacyjne na stronie i ułożymy strategię ich naprawienia, to następnie przejdziemy do ponownego wpisania treści w miejscach, które niedawno zostały przez nas uzupełnione. Z tego powodu podczas tworzenia swojej strony lepiej skonsultować się ze specjalistą/agencją SEO by już na etapie wprowadzania nowych podstron poprawnie je skonfigurować. Dzięki temu w momencie uruchomienia strony oddamy internautom, a także Google gotowy i wartościowy projekt.
Tutaj powody są podobne do sytuacji gdy tworzymy stronę od zera. Dodatkowym zagrożeniem przebudowy lub migracji strony jest możliwość utraty pozycji, które udało nam się przez lata wypracować. Nieumiejętne przeniesienie treści, produktów, zmiana struktury adresów URL może spowodować drastyczne spadki w wynikach wyszukiwania. Warto by przed uruchomieniem nowej wersji został przeprowadzony audyt SEO, podczas którego przeprowadzający skonfrontuje go z poprzednią wersją.
Każda firma lub osoba, która zaczyna działania ze stroną, powinna ułożyć odpowiedni plan działania z witryną. Aby taką strategię stworzyć, należy znać błędy, problemy występujące na stronie, jej historię, działania konkurencji, specyfikę branży, istotne słowa kluczowe itd. Bez tej wiedzy nie da się wykonać usługi rzetelnie i osiągnąć zamierzonych rezultatów. Warto pamiętać, by zwrócić na to uwagę wybierając firmę, z którą chcemy nawiązać współpracę.
Aby wykorzystać budżet przeznaczony na promocję w danym kanale, należy przeprowadzić dokładną analizę naszej dotychczasowej sprzedaży oraz zachowanie internautów na naszej stronie. Warto wiedzieć jakie osoby trafiają do nas np. z Facebooka, a jakie z Google Adwords. Analizując te dane, możemy znacznie zwiększyć konwersję i nie inwestować w reklamę, która wyświetli się użytkownikom kompletnie niezainteresowanym naszymi produktami/usługami. Przed rozpoczęciem takich kampanii warto skorzystać z kampanii i zdefiniować najlepsze grupy docelowe.
Powody spadków widoczności mogą być różne. Aktualizacja algorytmów, błędy indeksowania, awarie działania strony, problemy z serwerem i dostępnością lub szybkością witryny. Duży spadek ruchu na stronie jest jednym z ważniejszych sygnałów do tego, by przeprowadzić audyt strony internetowej. Jest to jedna z najlepszych do znalezienia sposobu na poprawę sytuacji.
Pozycjonowanie sklepów internetowych lub strony ma na celu zwiększenie ruchu, jednak sam ruch to nie wszystko. Trzeba zachęcić potencjalnych klientów do wykonania konkretnych działań, wypełnienia formularza, napisania maila, czy zadzwonienia. W tym pomoże UX.
W uproszczeniu to doświadczenie użytkownika. W temacie stron i sklepów internetowych mamy tu na myśli projektowanie, tworzenie serwisów internetowych nastawionych na dopasowanie do doświadczeń, przyzwyczajeń i oczekiwań użytkowników.
Celem działań pod kątem UX na stronie jest zaprojektowanie pozytywnego doświadczenia dla klienta, które doprowadzi do wykonania określonych czynności. Od pierwszego kontaktu z marką i stroną, do ostatniego czy wrażeń posprzedażowych. Cele tych działań mogą być różne i szerokie, w tym skłonienie klienta do wypełnienia formularza, wykonania połączenia telefonicznego czy przeczytania artykułu na blogu lub obejrzenia filmu promocyjnego. Natomiast najbardziej podstawowe i oczywiste cele to zwiększenie konwersji na stronie, czyli generowanie większej liczy zapytań/leadów czy sprzedaży ze zdobytego już ruchu oraz skłonienie klienta do powrotu i kolejnych działań.
Warto zainteresować się UX, zagłębić się w ten temat lub skorzystać z pomocy specjalisty, ponieważ to droga do zrealizowania celów, jakie postawimy przed sklepem w tym do zwiększenia sprzedaży i to nawet bez generowania dodatkowego ruchu.