

Prowadzisz firmę w Poznaniu i chcesz dotrzeć do nowych klientów? Twoja witryna internetowa, mimo że jest atrakcyjna wizualnie, nie cieszy się popularnością wśród użytkowników? Inwestycja w nowy serwis okazała się wyłącznie zbędnym wydatkiem, ponieważ nie wpłynęła na zwiększenie zysków firmy? Nic straconego!
Aby za pośrednictwem strony internetowej trafić do nowych odbiorców, niezbędna jest jej skuteczna promocja, bez której bardzo trudno oczekiwać pozytywnych wyników sprzedażowych. Jednym z najbardziej popularnych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów, jest wyszukiwarka Google. Użytkownik, wpisując frazę kluczową, opisującą interesującą go usługę lub produkt, w odpowiedzi otrzymuje listę stron, będących w stanie zaspokoić jego potrzebę.
Część serwisów jest widoczna w ramach płatnej kampanii Google Ads, a pozostałe pojawiają się wysoko w tzw. naturalnych wynikach wyszukiwania, dzięki skutecznemu pozycjonowaniu. Co zrobić, aby dołączyć do firm wyświetlających się w czołówce? Jak wypromować stronę i dotrzeć do nowych klientów w Bydgoszczy? Z naszą pomocą to bardzo proste!
Pozycjonowanie lokalne to bardzo korzystne rozwiązanie dla wielu firm.
Rozumiemy, że każda firma ma unikalne cele i potrzeby. Dlatego też nasze podejście do pozycjonowania jest w pełni spersonalizowane, dopasowane do Twojej specyfiki branży
i oczekiwań.
Praca naszego zespołu opiera się na solidnej analizie danych. Regularnie monitorujemy i oceniamy efekty naszych działań, aby dostosowywać strategie i maksymalizować zwroty Twoich inwestycji.
Stawiamy na transparentność
i uczciwość we wszelkich naszych działaniach. Regularnie informujemy Cię o postępach
w pozycjonowaniu i dokładnie wyjaśniamy każdy krok, który podejmujemy, abyś mógł być
w pełni zaangażowany w proces.
Tworzymy atmosferę pełną życzliwości i wsparcia, zarówno wewnątrz zespołu, jak i w relacji z Tobą. Dzięki temu możesz być pewien, że współpraca z nami będzie nie tylko profesjonalna, ale także przyjemna i efektywna.
To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!
Współpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!
Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!
Pan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.
Współpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.
Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące kampanii pozycjonowanie Poznań.
Na koszt potrzebny do pozycjonowania lokalnego strony wpływa wiele czynników, w tym m.in. trudność branży, jakość stron konkurencji, aktualny stan witryny itd. Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji wraz z audytem SEO sklepu, po której rozwiejemy wszelkie wątpliwości i określimy zalecane budżety dla konkretnej strony internetowej.
W wielu przypadkach pozycjonowanie strony internetowej lokalnie to stały proces, który się nie kończy – szczególnie w przypadku branż gdzie konkurencja jest duża.
Okres, w którym pojawią się pierwsze efekty, zależy od obecnego stanu strony oraz od trudności fraz, konkurencyjności. Decydując się na pozycjonowanie strony internetowej, warto pamiętać, że to proces i długofalowa inwestycja. W niektórych branżach zadowalające efekty można osiągnąć już po kilku tygodniach, w innych potrzeba wiele miesięcy.
Nie ma ograniczenia co do liczby słów kluczowych, które można pozycjonować. Warto jednak wykonać dokładną analizę i ustalić priorytetowe kategorie, produkty i związane z nimi słowa kluczowe. Dla każdej frazy trzeba wykonać określoną pracę, im jest ich więcej, tym więcej działań trzeba wykonać. Dlatego decydując się na większą liczbę fraz, warto zaplanować na to odpowiednio większy budżet.
Tak. Rozumiemy, że priorytety w biznesie, oferta itd. mogą się zmieniać. Warto jednak nie zmieniać ich zbyt często. Pozycjonowanie to proces, który zajmuje trochę czasu i zbyt częsta zmiana słów kluczowych może to znacznie zaburzyć i utrudnić osiągniecie oczekiwanych efektów.
Nie. Standardowo podpisujemy z klientami umowę na czas nieokreślony. Konkretne warunki współpracy chętnie przedstawimy podczas spotkania lub bezpłatnej konsultacji.
Po każdym miesiącu zakończonej pracy przesyłamy szczegółowy raport, który zawiera m.in. informacje o ruchu w ostatnim miesiącu, o aktualnej i historycznej widoczności w wyszukiwarce Google, a także listę działań, które wykonaliśmy, linków, które pozyskaliśmy i tekstów, które napisaliśmy.
Tak. Rozumiemy, ze priorytety w biznesie, oferta itd. mogą się zmieniać. Warto jednak nie zmieniać ich zbyt często. Pozycjonowanie to proces, który zajmuje trochę czasu i zbyt częsta zmiana słów kluczowych może to znacznie zaburzyć i utrudnić osiągniecie oczekiwanych efektów.