
SXO – co to jest?
SXO – jak wygląda przyszłość marketingu internetowego? Prowadzenie jakiegokolwiek rodzaju działalności odbywa się w dzisiejszym świecie w sposób wielowymiarowy. Oznacza to, iż wszelkie podejmowane akcje
SXO – jak wygląda przyszłość marketingu internetowego? Prowadzenie jakiegokolwiek rodzaju działalności odbywa się w dzisiejszym świecie w sposób wielowymiarowy. Oznacza to, iż wszelkie podejmowane akcje
Wielokrotnie korzystaliście z wyszukiwarki Google – prawdopodobnie robicie to kilka razy każdego dnia, a wiele waszych codziennych wyborów wynika z tego, że akurat dziś ktoś
Nie da się ukryć, że dropshipping zmienił wiele w dziedzinie sprzedaży internetowej. To jedno z najnowszych odkryć, które jest szansą na rozwój e-sklepów, które działają w Internecie. Zwłaszcza teraz, gdy na skutek epidemii koronawirusa zakupy internetowe przeżywają swój renesans. Konsumenci docenili atuty, jakie posiadają hurtownie dropshippingowe. Nie da się nie zauważyć, że mają one do zaoferowania większy asortyment produktów, które także często można kupić w niższych cenach. Na co jeszcze pozwala ten model sprzedażowy? Przeczytaj artykuł i dowiesz się, jakie zalety i wady ma dropshipping.
Certyfikat SSL (Secure Sockets Layer) to protokół sieciowy stosowany do zabezpieczenia transferu danych przechodzących pomiędzy przeglądarką użytkownika a odwiedzaną witryną. Certyfikat funkcjonuje od 1999 roku i obecnie uznawany jest za jeden z najważniejszych standardów szyfrowania stron internetowych. Dowiedz się dlaczego powinieneś go wdrożyć.
Każda osoba korzystająca z internetu zetknęła się z tym systemem, pomimo, że większość z nich zapewne o tym nie wie. Google Ads to specjalne narzędzie reklamowe stworzone przez firmę Google. Pozwala ono emitować różnego rodzaju reklamy, najczęściej są to linki sponsorowane, które możemy zobaczyć podczas przeglądania internetu, według szacunków reklamy wykorzystujące system Google Ads to 25% wszystkich reklamach, które można zobaczyć w sieci.
Wydawać by się mogło, że internauci coraz więcej informacji czerpią wyłącznie z social mediów. Czy z tego powodu prowadzenie bloga przestało być opłacalne? Nic bardziej mylnego. Według statystyk artykuły blogowe cieszą się coraz większym uznaniem. I to nie tylko te o tematyce hobbystycznej. Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego i jaki będzie jego realny wpływ na powodzenie biznesu?