

Istnieje wiele rodzajów agencji marketingowych na rynku. Może być to agencja Google Ads, ale również firma zajmująca się SEO, social media marketingiem czy też brandingiem oraz PR. Jeżeli natomiast zależy Ci na ruchu z wyszukiwarek, ale masz nową domenę i nie chcesz czekać na rezultaty – agencja Google Ads z pewnością udzieli Twojej firmie stosownej pomocy. Nie jest to rozwiązanie alternatywne do SEO, natomiast bardzo pomocne w zakresie maksymalizacji konwersji. Przeczytaj ten artykuł i poznaj szczegóły!
Agencja Google Ads to podmiot wyspecjalizowany w marketingu opartym na płatnych wynikach wyszukiwania (SEM). Zgłaszają się do niej firmy chcące uzyskać przewagę nad konkurencją w wyszukiwarkach bez konieczności pozycjonowania (SEO).
W tym przypadku można zapłacić za kliknięcie od kilkudziesięciu groszy do kilku lub kilkunastu złotych, w zależności od branży. Jeśli zapłacisz więcej, niż konkurencja i uzyskasz wysoki wynik jakości (tzw. quality score), na który wpływa również jakość Twojego landing page’a, pojawisz się na pierwszej lub drugiej stronie płatnych wyników wyszukiwania.
Agencja Google Ads działa na wielu obszarach. Inwestując we współpracę z tego typu podmiotem, możesz oczekiwać pomocy w zakresie, który opiszemy poniżej.
Agencja Google Ads to podmiot, który zajmie się kompleksowo Twoją firmą w zakresie płatnych wyników wyszukiwania od „A” do „Z”. Specjaliści wdrożą kampanię, będą ją regularnie nadzorować, a dodatkowo przeanalizują efekty i wyślą Ci odpowiednie raporty dot. konwersji, ruchu na stronie oraz procentowej liczby kliknięć.
Agencja Google Ads specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji płatnych kampanii reklamowych w sieci Google, skupiając się na ustawieniach, licytacjach i skuteczności reklam. Działania te wymagają analizy słów kluczowych, budżetowania oraz monitorowania zwrotu z inwestycji w reklamę.
Z kolei agencja SEO koncentruje się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, tak aby naturalnie, bez wykorzystania płatnych reklam, uzyskać jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Obejmuje to analizę struktury strony, treści, linków przychodzących oraz czynników technicznych wpływających na pozycjonowanie.
Mimo że obie agencje pracują w obszarze marketingu w wyszukiwarkach, ich cele i metody działania są różne. Wybierając jedno z tych rozwiązań, zastanów się, czy priorytetem jest dla Ciebie natychmiastowa widoczność, czy długoterminowa optymalizacja organiczna (tańsza w dłuższej perspektywie).
Najważniejsze pojęcia, z którymi powinieneś się zapoznać przed rozpoczęciem współpracy z agencją Google Ads:
Współpraca z agencją Google Ads jest wartościowa na przynajmniej kilku płaszczyznach. Poniżej przedstawiamy zalety kooperacji z podmiotami marketingowymi zajmującymi się reklamą SEM.
Pierwsze efekty wynikające z optymalizacji kampanii Google Ads zauważysz już po kilku godzinach od rozpoczęcia promocji, np. w postaci dodatkowego ruchu z wyszukiwarek. Wystarczy tydzień, żeby konwersja w Twojej witrynie drastycznie się zwiększyła. Wiele natomiast zależy od jakości proponowanej oferty oraz cen.
Decydując się na współpracę z profesjonalistami, dostaniesz pełen wgląd w analitykę i wyniki kampanii. Narzędzia Google Ads oferują szczegółowe raporty pozwalające śledzić konwersje, koszt za kliknięcie i wiele innych kluczowych wskaźników. Agencje mają też wiedzę, jak interpretować te dane, pozwalając na dokładne zrozumienie ROI (zwrotu z inwestycji) Twoich kampanii.
Należy również wziąć pod uwagę fakt, iż dobra agencja przygotuje także analitykę w GA4 z pomocą Google Tag Manager i skonfiguruje cele, umożliwiając odpowiednie śledzenie i mierzenie konwersji.
Agencje Google Ads mają doświadczenie w budowaniu świadomości marki w różnych branżach. Wykorzystując różne formaty reklam, np. reklamy wideo czy bannerowe, specjaliści skutecznie dotrą do pożądanej grupy grupy odbiorców. Odpowiednio dobrana strategia w tym zakresie pozwala na stałe zwiększanie rozpoznawalności Twojej marki wśród potencjalnych klientów.
Jednym z głównych atutów Google Ads jest możliwość precyzyjnego targetowania. Wykorzystując kryteria demograficzne, geolokalizację oraz właściwe słowa kluczowe, Twoja reklama trafi dokładnie do tych osób, które są dla Ciebie najważniejsze.
Google Ads pozwala na wyświetlanie reklam w kluczowych momentach, kiedy użytkownicy są najbardziej zainteresowani Twoją ofertą. Za sprawą zaawansowanych algorytmów i narzędzi, Twoje reklamy mogą pojawiać się w czasie, gdy potencjalny klient szuka produktu lub usługi, którą oferujesz. Współpracując z agencją, masz pewność, że Twój budżet zostanie wykorzystany w optymalny sposób.
Koszt współpracy ze specjalistami nie jest zazwyczaj mniejszy niż 700 zł netto za utworzenie i prowadzenie kampanii w zakresie konkretnego budżetu (np. 3 000 zł). Kwoty ulegają maksymalizacji wraz ze zwiększeniem budżetu Google Ads. Ten z kolei zależy od m.in.:
W konsekwencji, jeżeli budżet na kampanię Google Ads wynosi 3 000 zł, musisz do tego dodać np. 800 zł netto za obsługę dla agencji. Konkretne stawki zależą od wyboru konkretnej firmy, dlatego przed obliczeniem budżetu, skontaktuj się z wybraną agencją Google Ads.
Decydując się na współpracę z agencją Google Ads, stawiasz na profesjonalne i skuteczne kampanie reklamowe, które przyniosą duży zwrot z inwestycji. Wiele w tym przypadku zależy od branży oraz promowanych słów kluczowych, natomiast ROI będzie nieunikniony.
Kampanie Google Ads dedykujemy zarówno właścicielom nowych e-commerce, jak i sklepów internetowych lub serwisów B2B działających na rynku od wielu lat. To także doskonałe rozwiązanie dla osób chcących wypromować nowe, jeszcze niewypozycjonowane frazy kluczowe.
Aby uzyskać pomoc w optymalizacji kampanii Google Ads, doborze właściwych fraz kluczowych lub po prostu stworzeniu strategii marketingowej, napisz do nas wiadomość lub zadzwoń.
Jakie są najczęstsze pytania i odpowiedzi na temat współpracy z agencją Google Ads?
Współpracując z agencją, korzystasz z doświadczenia ekspertów, którzy codziennie zajmują się optymalizacją kampanii. Zamiast poświęcać czas na naukę niuansów platformy, możesz polegać na specjalistach wiedzących, w jaki sposób osiągnąć najlepsze rezultaty w niskich kosztach. Ponadto agencje mają dostęp do zaawansowanych narzędzi i zasobów, których indywidualni reklamodawcy nie posiadają.
Koszty współpracy zależą od wielu czynników, np. zakres usług, wielkość kampanii i specyfika branży. Agencje zazwyczaj pobierają stałą opłatę miesięczną lub procentowy udział od wydanych środków na reklamę.
Analiza wyników jest bardzo istotną częścią usług oferowanych przez agencje Google Ads. Eksperci monitorują skuteczność kampanii, dostarczają regularnych raportów i wskazują obszary do optymalizacji, aby maksymalnie zwiększyć ROI.
Pełne efekty współpracy z agencją Google Ads będą widoczne po mniej więcej kilku tygodniach od rozpoczęcia kampanii. Pierwsze rezultaty w postaci dodatkowego ruchu oraz ewentualnych konwersji zauważysz po mniej więcej kilku godzinach od uruchomienia reklamy Google Ads.
Aby agencja mogła efektywnie zarządzać Twoją kampanią, będzie potrzebować dostępu do Twojego konta Google Ads. Jednakże zazwyczaj dostęp ten jest ograniczony tylko do zarządzania kampaniami. Twoje dane finansowe są w tym przypadku bezpieczne.
To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!
Współpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!
Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!
Pan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.
Współpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.
Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.