Blog SEO/SEM/UX - o pozycjonowaniu stron i marketingu internetowym.

Najnowsze
Słowa kluczowe - Czym kierować się przy ich wyborze?
SEO
Redakcja Adboosters

Pozycjonowanie i Google Ads z wykorzystaniem słów kluczowych. Czym kierować się przy ich wyborze?

Jedną z najważniejszych kwestii przy planowaniu efektywnej kampanii reklamowej jest dobór odpowiednich słów kluczowych. To one definiują ofertę firmy i to dzięki nim internauta trafi na tę, a nie inną stronę internetową. Przyjrzyjmy się rodzajom i sposobom doboru odpowiednich fraz, tak by pozycjonowanie oraz Google Ads przynosiły oczekiwane efekty. Podstawą

Przeczytaj
Core Web Vitals
SEO
Redakcja Adboosters

Core Web Vitals. Czym jest i dlaczego jest tak ważne?

Na powodzenie strony internetowej ma wpływ wiele elementów. To, co wydaje się ważne z punktu widzenia twórcy witryny, nie zawsze musi być tak istotne dla odbiorcy. Poznanie potrzeb potencjalnych klientów ułatwiają wskaźniki określane mianem Core Web Vitals, które stosuje się do oceny strony pod względem jej przyjazności dla użytkownika. Co

Przeczytaj
Black Hat SEO
SEO
Redakcja Adboosters

Black Hat SEO. Pozycjonowanie, które wcale nie jest dobre

Pojawienie się na czołowych pozycjach w Google to marzenie niejednego przedsiębiorcy. Spełnić je można poprzez skuteczne pozycjonowanie strony internetowej firmy, które prowadzone jest przy użyciu różnorodnych działań. Jednak niektóre z nich, określane mianem Black Hat SEO, mogą wiązać się z dużym ryzykiem czy wręcz blokadą strony. W tym artykule dowiesz

Przeczytaj
SXO
UX i UI
Redakcja Adboosters

SXO – co to jest?

SXO – jak wygląda przyszłość marketingu internetowego? Prowadzenie jakiegokolwiek rodzaju działalności odbywa się w dzisiejszym świecie w sposób wielowymiarowy. Oznacza to, iż wszelkie podejmowane akcje mają zazwyczaj miejsce na dwóch, odmiennych od siebie płaszczyznach: rzeczywistej, czyli tej na stałe umiejscowionej w realnym życiu, a także wirtualnej – ściśle połączonej z

Przeczytaj
Od czego zależy pozycja w Google
SEO
Tomasz Nawrocki

Od czego zależy pozycja w Google?

Wielokrotnie korzystaliście z wyszukiwarki Google – prawdopodobnie robicie to kilka razy każdego dnia, a wiele waszych codziennych wyborów wynika z tego, że akurat dziś ktoś był na lepszej pozycji niż jego konkurencja. Dlaczego akurat on był pierwszy? Twoje nowe buty, film, który dzisiaj zobaczysz czy pizza, którą wieczorem zjesz. To

Przeczytaj
Dropshipping
E-Commerce
Redakcja Adboosters

Co to jest dropshipping, jakie są jego wady i zalety?

Nie da się ukryć, że dropshipping zmienił wiele w dziedzinie sprzedaży internetowej. To jedno z najnowszych odkryć, które jest szansą na rozwój e-sklepów, które działają w Internecie. Zwłaszcza teraz, gdy na skutek epidemii koronawirusa zakupy internetowe przeżywają swój renesans. Konsumenci docenili atuty, jakie posiadają hurtownie dropshippingowe. Nie da się nie zauważyć, że mają one do zaoferowania większy asortyment produktów, które także często można kupić w niższych cenach. Na co jeszcze pozwala ten model sprzedażowy? Przeczytaj artykuł i dowiesz się, jakie zalety i wady ma dropshipping.

Przeczytaj
Certyfikat ssl kłódka
Bezpieczeństwo w Sieci
Redakcja Adboosters

Co to jest certyfikat SSL i dlaczego powinieneś go wdrożyć?

Certyfikat SSL (Secure Sockets Layer) to protokół sieciowy stosowany do zabezpieczenia transferu danych przechodzących pomiędzy przeglądarką użytkownika a odwiedzaną witryną. Certyfikat funkcjonuje od 1999 roku i obecnie uznawany jest za jeden z najważniejszych standardów szyfrowania stron internetowych. Dowiedz się dlaczego powinieneś go wdrożyć.

Przeczytaj
Zdjecia pisania na maszynie nowy post na blogu
Marketing Internetowy
Redakcja Adboosters

Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?

Wydawać by się mogło, że internauci coraz więcej informacji czerpią wyłącznie z social mediów. Czy z tego powodu prowadzenie bloga przestało być opłacalne? Nic bardziej mylnego. Według statystyk artykuły blogowe cieszą się coraz większym uznaniem. I to nie tylko te o tematyce hobbystycznej. Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego i jaki będzie jego realny wpływ na powodzenie biznesu?

Przeczytaj