Blog SEO/SEM/UX - o pozycjonowaniu stron i marketingu internetowym.

Najnowsze
Narzędzia marketingowe
Zuzanna Trychoń

Czy dzięki Google Lighthouse można przygotować rzetelny audyt SEO?

Zastanawiasz się, czy Twoja strona internetowa jest odpowiednio zoptymalizowana i okaże się atrakcyjna dla użytkowników oraz robotów wyszukiwarki Google? Nie wiesz jakie błędy mogą stanąć na przeszkodzie w dotarciu serwisu do topowych pozycji w wynikach organicznych? Szukasz programu, który w prosty sposób przeanalizuje zawartość witryny i pomoże w wyciągnięciu wartościowych

Przeczytaj
Marketing Internetowy
Zuzanna Trychoń

Marketing internetowy – najskuteczniejsze kanały dotarcia do nowych klientów

W obecnych czasach trudno wyobrazić sobie prężnie funkcjonujący biznes bez skutecznej reklamy w sieci. Znaczna większość klientów poszukuje produktów i usług właśnie za pośrednictwem Internetu, dlatego warto wyciągnąć do nich rękę. W jakie kanały promocji należy zainwestować, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców? Czym wyróżniają się najpopularniejsze formy reklamy? Na

Przeczytaj
Smartsupp blog
Narzędzia marketingowe
Zuzanna Trychoń

Co to jest Smartsupp i czy warto z niego korzystać?

Odpowiednia komunikacja z klientami stanowi jeden z kluczowych aspektów wpływających na prawidłowy rozwój biznesu. Zastanawiasz się jak w swojej firmie usprawnić ten proces bez konieczności zatrudniania nowych pracowników? Martwisz się, czy to w ogóle możliwe? Dowiedz się więcej na temat aplikacji Smartsupp i sprawdź, w jakim stopniu pozwoli Ci zaoszczędzić

Przeczytaj
Canva Darmowe narzędzia marketingowe
Narzędzia marketingowe
Zuzanna Trychoń

Co to jest Canva, jak działa i ile kosztuje?

Czy do stworzenia interesujących i skutecznych grafik niezbędna jest pomoc profesjonalisty, specjalizującego się w tej dziedzinie? Absolutnie nie!  Na rynku dostępne są programy, dzięki którym samodzielnie wykonasz fantastyczny projekt graficzny, dosłownie w kilka minut. Jednym z najbardziej popularnych narzędzi jest Canva, która nie bez powodu cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród

Przeczytaj
Wtyczka NoFollow Darmowe narzędzia marketingowe
Narzędzia marketingowe
Zuzanna Trychoń

W jaki sposób narzędzie NoFollow ułatwia codzienną pracę? 

Budowanie naturalnego i wiarygodnego profilu linkowego stanowi jeden z podstawowych elementów działań związanych z pozycjonowaniem. Jak powinien wyglądać link building i jaką rolę odgrywają w nim linki z atrybutem nofollow? Czy faktycznie nie mają wpływu na widoczność strony? W jaki sposób szybko odnaleźć takie odnośniki przy wykorzystaniu narzędzia NoFollow? Na

Przeczytaj
Dlaczego warto stworzyć wizytówkę Google Moja Firma i jak to zrobić?
SEO
Zuzanna Trychoń

Dlaczego warto stworzyć wizytówkę Google Moja Firma i jak to zrobić?

Dla szerokiego grona osób Internet jest obecnie podstawowym źródłem informacji. Za jego pośrednictwem poszukują również większości produktów oraz usług. Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy inwestują coraz większe środki w budowę stron internetowych i ich pozycjonowanie, a także szereg innych działań marketingowych. Doskonałym pomysłem na dotarcie do nowych klientów jest również

Przeczytaj
Yoast SEO Darmowe narzędzia marketingowe
Narzędzia marketingowe
Zuzanna Trychoń

Czy Yoast SEO to wtyczka przydatna w procesie pozycjonowania?

Niewątpliwie jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią jest WordPress. Znaczna część stron widocznych w sieci opiera się właśnie na tym CMS-ie, dlatego powstało wiele wtyczek, ułatwiających obsługę serwisów, które na nim bazują. Do niezwykle przydatnych pluginów możemy zaliczyć m.in. te wpływające bezpośrednio na pozycjonowanie. Dziś przyjrzymy się bliżej Yoast SEO,

Przeczytaj
Google Pagespeed Insights Darmowe narzędzia marketingowe
Narzędzia marketingowe
Zuzanna Trychoń

Google Pagespeed Insights – co to za narzędzie i do czego służy?

Zastanawiasz się, czy czas ładowania strony internetowej ma znaczenie? Nasza odpowiedź jest prosta – ma! To niezwykle istotna kwestia, o której należy pamiętać, aby mieć szansę na wypracowanie wysokich pozycji w wyszukiwarce i osiągnięcie satysfakcjonującego poziomu sprzedaży. Z pomocą w tej sprawie nadchodzi narzędzie Google Pagespeed Insights, któremu dzisiaj przyjrzymy

Przeczytaj
Opinie w Internecie. Dlaczego warto dbać o pozytywny wizerunek firmy w sieci?
Marketing Internetowy
Zuzanna Trychoń

Opinie w Internecie. Dlaczego warto dbać o pozytywny wizerunek firmy w sieci?

Obecnie trudno wyobrazić sobie prowadzenie przedsiębiorstwa bez działań reklamowych w sieci, ponieważ ogromna część klientów poszukuje potrzebnych produktów i usług właśnie za pośrednictwem Internetu. Wyszukiwarkę wykorzystują również jako kanał dotarcia do opinii na temat firmy i niejednokrotnie właśnie od rekomendacji innych użytkowników, podejmują ostateczną decyzję o współpracy. Dowiedz się jak

Przeczytaj
Google Trends Darmowe narzędzia marketingowe
Marketing Internetowy
Zuzanna Trychoń

Czym jest Google Trends i jak z niego korzystać?

Aby prowadzić skuteczne działania marketingowe w Internecie, potrzebujemy dostępu do informacji na temat trendów panujących wśród użytkowników. Takie dane umożliwiają prowadzenie efektywnych kampanii, dostosowanych do potrzeb internautów m.in. w danym sezonie czy regionie.  Jednym z najbardziej popularnych narzędzi, dzięki któremu możemy analizować takie statystyki, jest Google Trends. Dowiedz się, w

Przeczytaj