Czym jest narzędzie LanguageTool i kiedy może okazać się pomocne?

  • Zuzanna Przybysz
  • 5 min. czytania

Zależy Ci na zachowaniu bezbłędnej pisowni, ale obawiasz się, że jakaś literówka umknie Twojej uwadze? Nie martw się! W sieci dostępne są narzędzia, ułatwiające kreowanie poprawnych tekstów, a jednym z nich jest LanguageTool, któremu poświęcimy dzisiejszy wpis. Poznaj swoje nowe profesjonalne wsparcie w tworzeniu bezbłędnego contentu i jak najszybciej zacznij z niego korzystać! 

Dlaczego poprawna pisownia jest tak ważna?

Tworzenie wartościowych tekstów jest niezwykle istotne, zarówno w celu wypozycjonowania strony internetowej, jak i w ramach budowania pozytywnego wizerunku firmy w sieci. Chcąc zyskać zaufanie robotów wyszukiwarki oraz użytkowników, powinniśmy zwrócić uwagę na to, aby publikowane treści były unikalne i poprawne językowo. Kopiując content z innych serwisów lub popełniając pomyłki w pisowni, tracimy zaufanie w oczach wielu odbiorców, którzy mogą zrazić się do naszej marki i już nigdy do niej nie wrócić. Z tego powodu, przed umieszczeniem tekstu na firmowej stronie lub w social mediach, warto kilkakrotnie zweryfikować jego poprawność i upewnić się, że nie przeoczyliśmy żadnego błędu. Również korespondencja z klientami stanowi ważny kanał komunikacji, w którym warto eliminować wszelkie pomyłki. Tworzone treści można weryfikować ręcznie, np. z wykorzystaniem słownika online. Dużo lepszym rozwiązaniem wydaje się jednak skorzystanie z profesjonalnego i przydatnego narzędzia, które w szybki sposób pomoże wyszukać ewentualne błędy.

Co to jest LanguageTool, ile kosztuje i jak zacząć z niego korzystać? 

LanguageTool znany jest również jako asystent pisania. Jego zadaniem jest sprawdzanie poprawności tworzonych tekstów pod kątem gramatyki, stylu i pisowni. Aby skorzystanie z narzędzia było możliwe, wystarczy wejść na stronę https://languagetool.org/ i w okienku głównym wprowadzić tekst, który ma zostać zweryfikowany. Niemal natychmiast kolorem pomarańczowym i czerwonym zaznaczone zostają wszystkie błędy wymagające poprawy.

Narzędzie umożliwia weryfikację poprawności tekstów pisanych nie tylko w języku polskim, ale również tych tworzonych po angielsku, hiszpańsku, niemiecku, francusku i portugalsku. Dzięki temu cieszy się ogromną popularnością niemal na całym świecie.

Co ciekawe, narzędzie oferuje nie tylko dostęp online, ale jest możliwe do pobrania i wykorzystania w wielu innych formach, m.in. jako:

  1. Dodatek do poczty e-mail:
    • Gmail.
    • Thunderbird.
    • Apple Mail.
  2. Rozszerzenie do przeglądarki
    • Chrome.
    • Microsoft Edge.
    • Mozilla Firefox.
    • Safari.
    • Opera.
  3. Wtyczka pakietu Office: 
    • Google Docs.
    • Microsoft Word.
    • OpenOffice.
    • LibreOffice.

Narzędzie LanguageTool jest dostępne w trzech wariantach cenowych, przy czym każdy pakiet oferuje inne możliwości.

  1. Opcja dla osób początkujących: 
    • Całkowicie bezpłatna.
    • Podstawowe sprawdzanie gramatyki, interpunkcji i stylu.
    • Limit do 10 000 znaków na tekst.
  2. Wariant dla użytkowników indywidualnych
    • Przy płatności za rok z góry miesięczny koszt wynosi 9,99 zł.
    • Limit znaków do 100 000 na tekst.
    • Ulepszone sprawdzanie gramatyki, interpunkcji oraz stylu.
    • Dodatek do Dokumentów Google.
    • Wtyczka do programu Microsoft Word.
    • Przewodnik dotyczący stylu tworzenia treści.
  3. Pakiet dla zespołów: 
    • Przy płatności za rok z góry miesięczny koszt wynosi 18,98 zł.
    • Dostępny dla dwóch użytkowników.
    • Limit znaków do 100 000 na tekst.
    • Ulepszone sprawdzanie gramatyki, interpunkcji oraz stylu.
    • Dodatek do Dokumentów Google.
    • Wtyczka do programu Microsoft Word.
    • Przewodnik dotyczący stylu tworzenia treści.
    • Słownik dla zespołu.
    • Zarządzenie użytkownikami.

Jeśli chcesz, aby Twoja strona wyświetlała się wysoko w naturalnych wynikach wyszukiwania i pozwalała budować pozytywny wizerunek firmy w sieci, zadbaj o stworzenie wartościowych treści. Postaraj się dołożyć wszelkich starań, aby teksty brzmiały profesjonalnie, unikając przy tym niedociągnięć stylistycznych, interpunkcyjnych oraz gramatycznych. Z pewnością dużą pomocą może okazać się narzędzie LanguageTool, które w szybki sposób wskaże popełnione błędy i pozwoli poprawić je przed publikacją wpisu lub wysyłką wiadomości. 

Zuzanna Trychoń
Zuzanna Przybysz
Dyrektor działu realizacji w Adboosters. Od prawie 10 lat zajmuje się zarówno obsługą klienta, jak i tworzeniem treści związanych z marketingiem internetowym. Dba o budowanie relacji z partnerami biznesowymi i koordynuje prowadzenie projektów, jednocześnie przekazując wiedzę na temat pozycjonowania. Stoi na czele działu wykonawczego i jako priorytet stawia wysoką jakość realizowanych usług oraz zadowolenie klientów. Nie zapomina przy tym o budowaniu dobrej atmosfery w zespole, bo wie, jak ważną rolę w pracy odgrywa zgrana załoga.
Zastanawiasz się czy
to rozwiązanie dla
Twojej firmy?
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Szukasz wiedzy?

Przeczytaj artykuły
z naszego bloga
message ikona

Dowiedz się co możemy zrobić dla Twojej strony lub sklepu.
Wypełnij formularz i skorzystaj
z bezpłatnej konsultacji.

Tomasz Nawrocki

Co o nas mówią?

Poznaj opinie
naszych klientów

To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.

Doskonała
gwiazdki
Na podstawie 33 opinii
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!

Sklep Julia logo

Magdalena Cieczko

sklep-julia.pl
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Współpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!

Danuta Organic Concept

Danuta Mierzejewska

Organic Concept
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!

Adrian Serocki Sportpag

Adrian Serocki

Sportpag / Zezoon
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Współpracowałem z Adboosters i jestem zadowolony. Mnóstwo optymalizacji zostało wykonanych na mojej stronie. Pozycje wielu fraz kluczowych poszybowały do top10 a ogólna widoczność serwisu zwiększyła się. Kontakt z firmą bezproblemowy. Raporty zawsze na czas. Współpracowałem wcześniej z dużymi agencjami i nie byłem zadowolony, do adboosters zawsze można podjechać lub zadzwonić i zawsze otrzymałem merytoryczną odpowiedź na moje pytania.
Adrian Zadorecki Kursy Pierwszej pomocy

Adrian Zadorecki

Kursy pierwszej pomocy Adrian Zadorecki
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Polecam współpracę z Adboosters. Wysoki poziom świadczenia usług. Po prawie dwuletniej współpracy z dużą i „znaną” firmą, odetchnęłam z ulgą. Świetny kontakt, dużo własnej inicjatywy. Dobro klienta na pierwszym miejscu. Polecam!
Anna Kmieć Grenbud

Anna Kmieć

Grenbud
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Działamy z naszym sklepem już od wielu miesięcy i widoczność wzrosła bardzo mocno. Jeszcze 2 lata temu sklepu nie było widać w Google prawie wcale, teraz wyświetla się na wysokich pozycjach na kilkaset fraz, co przełożyło się na ruch i liczbę zamówień. Przy pozycjonowaniu trzeba mieć trochę cierpliwości, ale przy tej współpracy od początku szło to w dobrym kierunku i to był dobrze zainwestowany czas.
logo darmaroffice

Mariusz Klosak

DarmarOffice.pl
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Pan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.

Euro Podatki

Anna Konwińska

Euro Podatki
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Sprawnie, szybko i fachowo. Potrzebowaliśmy pomocy w SEO, ponieważ ustawienia trochę się zapętliły. Problem został szybko usunięty i naprawiony i co najważniejsze firma nie kryła się ze swoją wiedzą. Odpowiadali na wszystkie pytania i tłumaczyli, to ważne w naszym przypadku, kiedy stronę prowadzimy sami i tylko w sytuacji alarmowej możemy liczyć na wsparcie. teraz wiele rzeczy wydaje się łatwiejsze. Polecamy,.
Grafy

Przemysław Graf

Grafy w Podróży
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Współpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.

Wojciech Guła

Serwis GSM
Poprzednie Następne
Firmy, które nam zaufały
Fale Loki Koki Logo
Cortez
lokikoki logo
Miko Coffe
Spidweld
DPV Logistic Logo
maxmedia logo
Mrozbike
Mamakarmi

Co osiągnęliśmy?

Zobacz nasze case study
Poprzednie Następne
Łóżeczko dziecięce

Sklep-julia.pl

Jak działania SEO podniosły sprzedaż o 177% w sklepie internetowym? 
Cel był ambitny – prześcignąć nie tylko bezpośrednich konkurentów klienta, ale również takich gigantów, jak: Allegro, IKEA, Smyk, Ceneo czy OLX. Po wielu miesiącach intensywnych działań udało nam się osiągnąć wysokie i stabilne pozycje na szereg konkurencyjnych i trudnych wyrażeń kluczowych. 
dowiedz się więcej
Rower

Mrozbike

Imponujący wzrost ruchu organicznego o 558% w sklepie rowerowym.
Naszym wspólnym celem było podniesienie ogólnej widoczności sklepu zarówno jeśli chodzi o rowery jak również o części i akcesoria rowerowe wybranych producentów. Chcieliśmy także zwiększyć widoczność sklepu na rynku lokalnym w Bydgoszczy. Sprawdź jak to zrobiliśmy.
dowiedz się więcej
Cortez

Cortez

Wzrost liczby wyrażeń w TOP10 o 4400% - jak to możliwe?
Główne wyzwania, przed którymi stanęliśmy, obejmowały brak widoczności na kluczowe frazy dla potencjalnych franczyzobiorców, silną konkurencję ze strony dużych marek jak Żabka czy Carrefour, słaby profil linkowy oraz ograniczenia prawne w promocji. Jak sobie z tym poradziliśmy?
dowiedz się więcej
Materiały biurowe

DarmarOffice.pl

Droga od prawie zerowej widoczności do tysięcy użytkowników w sklepie internetowym.
Jak na trudność branży i budżet, jakim dysponowaliśmy osiągnęliśmy naprawdę imponujące rezultaty. Znaczna poprawa widoczności sklepu przyniosła wielu nowych użytkowników, których obecność z kolei przełożyła się na wzrost wyników sprzedażowych.
dowiedz się więcej
Poproś o wycenę i dowiedz się jak możemy zwiększyć widoczność
Twojej strony lub sklepu e-commerce.

Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.

    Michał Maliszewski