• Zuzanna Przybysz
  • 5 min. czytania

Trudno wyobrazić sobie działania marketingowe bez skutecznej kampanii w mediach społecznościowych.  Ta forma reklamy bez wątpienia wymaga sporej dawki cierpliwości i kreatywności, ale często przekłada się na bardzo korzystne efekty wizerunkowe i sprzedażowe. Czy możemy w jakiś sposób ułatwić sobie aktywność firmową w social mediach? Z myślą o usprawnieniu niektórych procesów powstało narzędzie o nazwie Meta Business Suite, któremu dzisiaj przyjrzymy się bliżej.   

Dlaczego warto być aktywnym w mediach społecznościowych?

Social media rozwijają się niezwykle dynamicznie i od lat cieszą się bardzo dużą popularnością. Facebook, Instagram, LinkedIn czy Twitter każdego dnia odwiedzane są przez ogromne rzesze użytkowników, w tym także Twoich potencjalnych klientów. Wydaje Ci się, że branża, którą reprezentujesz, nie nadaje się do reklamy w mediach społecznościowych? Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą odzieży, prowadzisz szkolenia lub świadczysz usługi kosmetyczne – wystarczy, że odpowiednio pokierujesz i stargetujesz kampanię, a dotrze do właściwej grupy docelowej.

Działanie w mediach społecznościowych niesie ze sobą szereg korzyści, należą do nich m.in.:

  • Precyzyjne targetowanie – social media dają możliwość dokładnego kierowania reklam do użytkowników według ściśle określonych kryteriów.
  • Skracanie dystansu i budowanie pozytywnego wizerunku – pozwalają na bezpośredni kontakt z użytkownikami, dzięki czemu firma w ich oczach staje się bardziej przyjazna i wiarygodna.
  • Elastyczność – umożliwiają szybką modyfikację już prowadzonych reklam.
  • Wpływ na wzrost sprzedaży – dobrze przemyślane kampanie, w połączeniu z jakościowymi produktami lub usługami, korzystnymi cenami i wysokim poziomem obsługi, często przekładają się na zwiększenie zysków firmy.
  • Różnorodność – oferują wiele formatów reklamowych, które można dostosować indywidualnie do założonych celów.
  • Szybkie rezultaty – reklama niemal od razu generuje ruch na promowaną stronę, dzięki czemu efekty mogą być widoczne już w pierwszych dniach jej trwania.
  • Mierzalność efektów – zapewniają pełną kontrolę nad prowadzonymi działaniami marketingowymi dzięki dostępowi do szczegółowych statystyk.
  • Niskie koszty i brak budżetu minimalnego – dają możliwość uruchomienia kampanii nawet małym firmom z niewielkimi możliwościami finansowymi.
  • Szerokie zasięgi – z social mediów korzystają miliony osób na całym świecie (w tym także użytkownicy potencjalnie zainteresowani Twoimi produktami lub usługami).

Meta Business Suite

Co to za narzędzie i do czego służy? 

Meta Business Suite to aplikacja mająca za zadanie ułatwić przedsiębiorcom prowadzenie stron firmowych w mediach społecznościowych. Umożliwia zarządzanie w jednym miejscu zarówno Facebookiem i Instagramem, jak i komunikatorami – WhatsApp oraz Messenger. Dzięki temu narzędziu możesz szybciej i sprawniej obsługiwać swoje konta w social mediach, zaoszczędzić czas i zwiększyć swoje szanse na uzyskanie lepszych wyników biznesowych. Korzystając z aplikacji, prawdopodobnie już nigdy nie pominiesz żadnego ważnego powiadomienia czy wiadomości od klienta.  Meta Business Suite możesz używać zarówno na urządzeniu mobilnym, jak i na komputerze.

Jakie funkcje oferuje?

Narzędzie integrując ze sobą Facebooka i Instagrama oraz komunikatory, umożliwia korzystanie z możliwości takich jak:

  • Szybki pogląd aktywności – wgląd w powiadomienia z obu serwisów społecznościowych.
  • Zarządzanie skrzynką odbiorczą – odczytywanie i odpisywanie na wszystkie wiadomości w jednym miejscu. Istnieje możliwość stworzenia automatycznych odpowiedzi, co przyspieszy czas reakcji na kontakt ze strony klienta.
  • Tworzenie reklam – szansa na dotarcie do nowych odbiorców poprzez promowanie postu lub uruchomienie kampanii zarówno na Facebooku, jak i Instagramie.
  • Dostęp do szczegółowych statystyk – czytelne raporty prezentujące dane dotyczące wyświetleń, odwiedzin oraz reakcji użytkowników.
  • Dodawanie postów i relacji – udostępnianie materiałów na obu platformach bez konieczności przełączania kont oraz możliwość zaplanowania dokładnej daty ich publikacji.

Meta Business Suite to ciekawe i wygodne rozwiązanie dla osób, prowadzących strony firmowe w mediach społecznościowych. Jeśli chcesz zaoszczędzić czas poświęcany na dodawanie postów, sprawnie wymieniać korespondencję z klientami, wygodnie tworzyć kampanie reklamowe oraz analizować ich efekty – skorzystaj z tego darmowego narzędzia! Mamy nadzieję, że ułatwi Twoją codzienną pracę i okaże się pomocne. 

Zuzanna Trychoń
Zuzanna Przybysz
Dyrektor działu realizacji w Adboosters. Od prawie 10 lat zajmuje się zarówno obsługą klienta, jak i tworzeniem treści związanych z marketingiem internetowym. Dba o budowanie relacji z partnerami biznesowymi i koordynuje prowadzenie projektów, jednocześnie przekazując wiedzę na temat pozycjonowania. Stoi na czele działu wykonawczego i jako priorytet stawia wysoką jakość realizowanych usług oraz zadowolenie klientów. Nie zapomina przy tym o budowaniu dobrej atmosfery w zespole, bo wie, jak ważną rolę w pracy odgrywa zgrana załoga.

Szukasz wiedzy?

Przeczytaj artykuły
z naszego bloga
message ikona

Dowiedz się co możemy zrobić dla Twojej strony lub sklepu.
Wypełnij formularz i skorzystaj
z bezpłatnej konsultacji.

Tomasz Nawrocki

Co o nas mówią?

Poznaj opinie
naszych klientów

To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.

Doskonała
gwiazdki
Na podstawie 33 opinii
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!

Sklep Julia logo

Magdalena Cieczko

sklep-julia.pl
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Współpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!

Danuta Organic Concept

Danuta Mierzejewska

Organic Concept
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!

Adrian Serocki Sportpag

Adrian Serocki

Sportpag / Zezoon
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Współpracowałem z Adboosters i jestem zadowolony. Mnóstwo optymalizacji zostało wykonanych na mojej stronie. Pozycje wielu fraz kluczowych poszybowały do top10 a ogólna widoczność serwisu zwiększyła się. Kontakt z firmą bezproblemowy. Raporty zawsze na czas. Współpracowałem wcześniej z dużymi agencjami i nie byłem zadowolony, do adboosters zawsze można podjechać lub zadzwonić i zawsze otrzymałem merytoryczną odpowiedź na moje pytania.
Adrian Zadorecki Kursy Pierwszej pomocy

Adrian Zadorecki

Kursy pierwszej pomocy Adrian Zadorecki
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Polecam współpracę z Adboosters. Wysoki poziom świadczenia usług. Po prawie dwuletniej współpracy z dużą i „znaną” firmą, odetchnęłam z ulgą. Świetny kontakt, dużo własnej inicjatywy. Dobro klienta na pierwszym miejscu. Polecam!
Anna Kmieć Grenbud

Anna Kmieć

Grenbud
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Działamy z naszym sklepem już od wielu miesięcy i widoczność wzrosła bardzo mocno. Jeszcze 2 lata temu sklepu nie było widać w Google prawie wcale, teraz wyświetla się na wysokich pozycjach na kilkaset fraz, co przełożyło się na ruch i liczbę zamówień. Przy pozycjonowaniu trzeba mieć trochę cierpliwości, ale przy tej współpracy od początku szło to w dobrym kierunku i to był dobrze zainwestowany czas.
logo darmaroffice

Mariusz Klosak

DarmarOffice.pl
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Pan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.

Euro Podatki

Anna Konwińska

Euro Podatki
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka
Sprawnie, szybko i fachowo. Potrzebowaliśmy pomocy w SEO, ponieważ ustawienia trochę się zapętliły. Problem został szybko usunięty i naprawiony i co najważniejsze firma nie kryła się ze swoją wiedzą. Odpowiadali na wszystkie pytania i tłumaczyli, to ważne w naszym przypadku, kiedy stronę prowadzimy sami i tylko w sytuacji alarmowej możemy liczyć na wsparcie. teraz wiele rzeczy wydaje się łatwiejsze. Polecamy,.
Grafy

Przemysław Graf

Grafy w Podróży
5.0GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Współpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.

Wojciech Guła

Serwis GSM
Poprzednie Następne
Firmy, które nam zaufały
Fale Loki Koki Logo
Cortez
lokikoki logo
Miko Coffe
Spidweld
DPV Logistic Logo
maxmedia logo
Mrozbike
Mamakarmi

Co osiągnęliśmy?

Zobacz nasze case study
Poprzednie Następne
Łóżeczko dziecięce

Sklep-julia.pl

Jak działania SEO podniosły sprzedaż o 177% w sklepie internetowym? 
Cel był ambitny – prześcignąć nie tylko bezpośrednich konkurentów klienta, ale również takich gigantów, jak: Allegro, IKEA, Smyk, Ceneo czy OLX. Po wielu miesiącach intensywnych działań udało nam się osiągnąć wysokie i stabilne pozycje na szereg konkurencyjnych i trudnych wyrażeń kluczowych. 
dowiedz się więcej
Rower

Mrozbike

Imponujący wzrost ruchu organicznego o 558% w sklepie rowerowym.
Naszym wspólnym celem było podniesienie ogólnej widoczności sklepu zarówno jeśli chodzi o rowery jak również o części i akcesoria rowerowe wybranych producentów. Chcieliśmy także zwiększyć widoczność sklepu na rynku lokalnym w Bydgoszczy. Sprawdź jak to zrobiliśmy.
dowiedz się więcej
Cortez

Cortez

Wzrost liczby wyrażeń w TOP10 o 4400% - jak to możliwe?
Główne wyzwania, przed którymi stanęliśmy, obejmowały brak widoczności na kluczowe frazy dla potencjalnych franczyzobiorców, silną konkurencję ze strony dużych marek jak Żabka czy Carrefour, słaby profil linkowy oraz ograniczenia prawne w promocji. Jak sobie z tym poradziliśmy?
dowiedz się więcej
Materiały biurowe

DarmarOffice.pl

Droga od prawie zerowej widoczności do tysięcy użytkowników w sklepie internetowym.
Jak na trudność branży i budżet, jakim dysponowaliśmy osiągnęliśmy naprawdę imponujące rezultaty. Znaczna poprawa widoczności sklepu przyniosła wielu nowych użytkowników, których obecność z kolei przełożyła się na wzrost wyników sprzedażowych.
dowiedz się więcej
Poproś o wycenę i dowiedz się jak możemy zwiększyć widoczność
Twojej strony lub sklepu e-commerce.

Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.

    Michał Maliszewski