Czy warto korzystać z Meta Business Suite?
- Zuzanna Przybysz
- 5 min. czytania
Trudno wyobrazić sobie działania marketingowe bez skutecznej kampanii w mediach społecznościowych. Ta forma reklamy bez wątpienia wymaga sporej dawki cierpliwości i kreatywności, ale często przekłada się na bardzo korzystne efekty wizerunkowe i sprzedażowe. Czy możemy w jakiś sposób ułatwić sobie aktywność firmową w social mediach? Z myślą o usprawnieniu niektórych procesów powstało narzędzie o nazwie Meta Business Suite, któremu dzisiaj przyjrzymy się bliżej.
Dlaczego warto być aktywnym w mediach społecznościowych?
Social media rozwijają się niezwykle dynamicznie i od lat cieszą się bardzo dużą popularnością. Facebook, Instagram, LinkedIn czy Twitter każdego dnia odwiedzane są przez ogromne rzesze użytkowników, w tym także Twoich potencjalnych klientów. Wydaje Ci się, że branża, którą reprezentujesz, nie nadaje się do reklamy w mediach społecznościowych? Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą odzieży, prowadzisz szkolenia lub świadczysz usługi kosmetyczne – wystarczy, że odpowiednio pokierujesz i stargetujesz kampanię, a dotrze do właściwej grupy docelowej.
Działanie w mediach społecznościowych niesie ze sobą szereg korzyści, należą do nich m.in.:
- Precyzyjne targetowanie – social media dają możliwość dokładnego kierowania reklam do użytkowników według ściśle określonych kryteriów.
- Skracanie dystansu i budowanie pozytywnego wizerunku – pozwalają na bezpośredni kontakt z użytkownikami, dzięki czemu firma w ich oczach staje się bardziej przyjazna i wiarygodna.
- Elastyczność – umożliwiają szybką modyfikację już prowadzonych reklam.
- Wpływ na wzrost sprzedaży – dobrze przemyślane kampanie, w połączeniu z jakościowymi produktami lub usługami, korzystnymi cenami i wysokim poziomem obsługi, często przekładają się na zwiększenie zysków firmy.
- Różnorodność – oferują wiele formatów reklamowych, które można dostosować indywidualnie do założonych celów.
- Szybkie rezultaty – reklama niemal od razu generuje ruch na promowaną stronę, dzięki czemu efekty mogą być widoczne już w pierwszych dniach jej trwania.
- Mierzalność efektów – zapewniają pełną kontrolę nad prowadzonymi działaniami marketingowymi dzięki dostępowi do szczegółowych statystyk.
- Niskie koszty i brak budżetu minimalnego – dają możliwość uruchomienia kampanii nawet małym firmom z niewielkimi możliwościami finansowymi.
- Szerokie zasięgi – z social mediów korzystają miliony osób na całym świecie (w tym także użytkownicy potencjalnie zainteresowani Twoimi produktami lub usługami).
Meta Business Suite
Co to za narzędzie i do czego służy?
Meta Business Suite to aplikacja mająca za zadanie ułatwić przedsiębiorcom prowadzenie stron firmowych w mediach społecznościowych. Umożliwia zarządzanie w jednym miejscu zarówno Facebookiem i Instagramem, jak i komunikatorami – WhatsApp oraz Messenger. Dzięki temu narzędziu możesz szybciej i sprawniej obsługiwać swoje konta w social mediach, zaoszczędzić czas i zwiększyć swoje szanse na uzyskanie lepszych wyników biznesowych. Korzystając z aplikacji, prawdopodobnie już nigdy nie pominiesz żadnego ważnego powiadomienia czy wiadomości od klienta. Meta Business Suite możesz używać zarówno na urządzeniu mobilnym, jak i na komputerze.
Jakie funkcje oferuje?
Narzędzie integrując ze sobą Facebooka i Instagrama oraz komunikatory, umożliwia korzystanie z możliwości takich jak:
- Szybki pogląd aktywności – wgląd w powiadomienia z obu serwisów społecznościowych.
- Zarządzanie skrzynką odbiorczą – odczytywanie i odpisywanie na wszystkie wiadomości w jednym miejscu. Istnieje możliwość stworzenia automatycznych odpowiedzi, co przyspieszy czas reakcji na kontakt ze strony klienta.
- Tworzenie reklam – szansa na dotarcie do nowych odbiorców poprzez promowanie postu lub uruchomienie kampanii zarówno na Facebooku, jak i Instagramie.
- Dostęp do szczegółowych statystyk – czytelne raporty prezentujące dane dotyczące wyświetleń, odwiedzin oraz reakcji użytkowników.
- Dodawanie postów i relacji – udostępnianie materiałów na obu platformach bez konieczności przełączania kont oraz możliwość zaplanowania dokładnej daty ich publikacji.
Meta Business Suite to ciekawe i wygodne rozwiązanie dla osób, prowadzących strony firmowe w mediach społecznościowych. Jeśli chcesz zaoszczędzić czas poświęcany na dodawanie postów, sprawnie wymieniać korespondencję z klientami, wygodnie tworzyć kampanie reklamowe oraz analizować ich efekty – skorzystaj z tego darmowego narzędzia! Mamy nadzieję, że ułatwi Twoją codzienną pracę i okaże się pomocne.
Szukasz wiedzy?
z naszego bloga
- Konwersja i Lead Generation
- Marketing Internetowy
- SEO
Dlaczego współpraca z niewielką agencją SEO jest bardziej efektywna?
- Bezpieczeństwo w sieci
- E-commerce
- Narzędzia marketingowe
- Reklama PPC
- Tworzenie stron internetowych
CMP Partner Program – porównanie najlepszych rozwiązań [TOP 8]
- E-commerce
- Marketing Internetowy
- SEO
Dlaczego pozycjonowanie stron jest działaniem cyklicznym?
Co o nas mówią?
naszych klientów
To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!
Magdalena Cieczko
sklep-julia.plWspółpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!
Danuta Mierzejewska
Organic ConceptProfesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!
Adrian Serocki
Sportpag / ZezoonAdrian Zadorecki
Kursy pierwszej pomocy Adrian ZadoreckiAnna Kmieć
GrenbudMariusz Klosak
DarmarOffice.plPan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.
Anna Konwińska
Euro PodatkiPrzemysław Graf
Grafy w PodróżyWspółpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.
Wojciech Guła
Serwis GSMCo osiągnęliśmy?
Sklep-julia.pl
Mrozbike
Cortez
DarmarOffice.pl
Twojej strony lub sklepu e-commerce.
Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.