

Odpowiednia komunikacja z klientami stanowi jeden z kluczowych aspektów wpływających na prawidłowy rozwój biznesu. Zastanawiasz się jak w swojej firmie usprawnić ten proces bez konieczności zatrudniania nowych pracowników? Martwisz się, czy to w ogóle możliwe? Dowiedz się więcej na temat aplikacji Smartsupp i sprawdź, w jakim stopniu pozwoli Ci zaoszczędzić czas.
Niezależnie od branży, w jakiej działasz, płynna komunikacja z klientami stanowi podstawę relacji biznesowych. Niemal na każdym etapie współpracy, dialog jest bardzo przydatny, a czasami wręcz niezastąpiony – zarówno w czasie ustalania szczegółów dotyczących zakupu lub kontraktu, jak i w kwestii modyfikacji strategii działania czy rozwiązywania ewentualnych problemów.
Bezpośrednia i transparentna komunikacja z klientami pozwala na zbudowane wiarygodności firmy oraz prowadzonych przez nią działań. Co zrobić, aby obie strony czuły się w rozmowie pewnie i bezpiecznie? Jak postępować, żeby komunikacja przebiegła sprawnie i bezproblemowo? Poniżej znajdziesz kilka najistotniejszych wskazówek.
Zdajesz sobie sprawę, że krótki czas odpowiedzi na wiadomość od klienta stanowi bardzo ważną kwestię, ale nie wiesz, jak zadbać o tę szybką komunikację? Natłok codziennych spraw nie pozwala Ci na bieżące analizowanie wiadomości płynących z różnych źródeł i wolisz mieć wgląd we wszystkie zapytania w jednym miejscu? Żaden problem! Z pomocą nadchodzi aplikacja Smartsupp, która zostanie Twoim wirtualnym asystentem. Aby zainstalować program, wystarczy wejść na oficjalną stronę Smartsupp i zarejestrować się, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami zaprezentowanymi na ekranie.
Narzędzie jest dostępne w opcji darmowej (FREE), a także w dwóch wersjach płatnych: STANDARD (za 60 zł miesięcznie) oraz PRO (za 330 zł miesięcznie). Szczegółowy zakres funkcjonalności uzależniony jest od wybranego pakietu. Poniżej znajdziesz informacje dotyczące opcji dostępnych w poszczególnych wariantach.
Program w wersji STANDARD i PRO, dzięki dostępowi do chatbota pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu. Klienci zadający najbardziej popularne pytania, od razu uzyskają na nie odpowiedź, przy czym Ty nie musisz odrywać się od codziennych obowiązków. Takie rozwiązanie pozwoli przyspieszyć dokonywanie zakupów wśród osób odwiedzających Twoją stronę oraz może wpłynąć pozytywnie na całościowy wynik sprzedażowy.
Sprawna komunikacja z klientami stanowi niezwykle ważną kwestię w prowadzeniu biznesu i nigdy nie należy o niej zapominać. Nawet w natłoku codziennych spraw i obowiązków, można znaleźć rozwiązania, optymalizujące ten proces. Jedną z dostępnych opcji, która ma za zadanie ułatwić kontakt z klientem, jest popularna aplikacja Smartsupp. Jej instalacja wpłynie na pozytywny wizerunek strony w oczach użytkowników, ponieważ z łatwością będą mogli zadać swoje pytania i szybko uzyskać na nie odpowiedź. Co więcej, dzięki czatbotom zaoszczędzisz swój czas, który z pewnością przyda się na inne biznesowe działania.
To, co o nas mówią to najlepsza
rekomendacja naszej pracy.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!
Współpracę z Adboosters rozpoczęłam z polecenia znajomego. Pan Tomasz z którym miałam przyjemność rozmawiać okazał się bardzo profesjonalny, a przy tym otwarty i sympatyczny. Zajął się problemem z indeksacją, a do tego po przeprowadzonym audycie doradził i poprawił inne obszary. Bardzo na plus!
Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniach kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!
Pan Tomek to dobry fachowiec z dużym doświadczeniem w swojej branży. Dla mnie bardzo ważne było to, że sprawy o których nie miałam pojęcia zostały mi wytłumaczone zrozumiałym językiem. Indywidualne podejście do każdego klienta, rzetelność i zaangażowanie to największe atuty firmy Adboosters.
Współpracę z Panem Tomaszem uważam za bardzo udaną. Wiem za co płacę, otrzymuje miesięczne raporty z wykonanych czynności. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, wytyczne wzięte pod uwagę i zrealizowane krok po kroku z należytą starannością. Na uwagę zasługuję również bardzo dobry kontakt.
Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami, podczas której wskażemy możliwości rozwoju związane z pozycjonowaniem i promowaniem Twojego sklepu lub strony.