Kampanie Google Ads dla Twojej strony i sklepu

Popraw widoczność w Google. Zwiększ ruch na stronie. Zdobądź więcej klientów. Daj się znaleźć. Boost Your ADS!

Bezpłatna konsultacja i wycena

Google ads!

Zwiększ ruch i sprzedaż.

Kampanie Google Ads

Posiadasz stronę lub sklep internetowy i chcesz w najbliższym czasie pozyskać większy ruch oraz nowych klientów? Chcesz trafić do osób, które poszukują Twoich usług i produktów? Kampanie  w wyszukiwarce Google mogą być dla Ciebie dobrym rozwiązaniem!

Opinie o Adboosters.

Magdalena Cieczko
Magdalena Cieczko
2024-01-24
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy! Obsługa oraz wyniki pozycjonowania na bardzo wysokim poziomie! Wszystko przemyślane, raport na koniec każdego miesiąca, konkretna odpowiedź na jakiekolwiek pytania/wątpliwości 🙂 Polecam!
Adrian Serocki
Adrian Serocki
2024-01-22
Profesjonalna firma! Współpracuję już od 2 lat i oddałem im wszystkie moje serwisy. Wykonują wszystko zgodnie z planem i dają nawet więcej od siebie. Znają się na swoich zadaniacha kontakt z pracownikami zawsze na najwyższym poziomie!
Farul
Farul
2024-01-20
Polecam
Bartosz Cebula
Bartosz Cebula
2024-01-12
Współpracuje z Adboosters od ponad dwóch lat polecam współpracę z nimi
Krzysztof Nawrocki
Krzysztof Nawrocki
2023-12-01
Polecam profesionalna i rzetelna firma.
Asia
Asia
2023-12-01
Zadowolenie 100 % 👌 POLECAM! 😉
Mar Go
Mar Go
2023-12-01
Bardzo profesjonalne podejście.
Magdalena Brodecka
Magdalena Brodecka
2023-12-01
Polecam

Jak to działa?

1. Wypełnij Formularz

Wypełnij formularz kontaktowy, podaj w nim adres swojej strony lub sklepu jeżeli jest już dostępny, a także numer telefonu lub e-mail.

2. Analiza strony

Drugi krok należy do nas. Przeanalizujemy Twoją stronę lub sklep, a następnie skontaktujemy się w celu umówienia rozmowy na temat Google Ads.

3. Bezpłatna konsultacja

Odbędziemy bezpłatną konsultację, podczas której dowiesz się, jakie są możliwości oraz jakie działania należy wykonać, by poprawić widoczność strony/sklepu i zwiększyć ruch.

Google

Google Ads - co to jest?

Każda osoba korzystająca z internetu zetknęła się z tym systemem, pomimo że większość z nich zapewne o tym nie wie. Google Ads to specjalne narzędzie reklamowe stworzone przez firmę Google. Pozwala ono emitować różnego rodzaju reklamy, najczęściej są to linki sponsorowane, które możemy zobaczyć podczas przeglądania internetu, według szacunków reklamy wykorzystujące system Google Ads to 25% wszystkich reklamach, które można zobaczyć w sieci.

Ten system reklamowy został stworzony już w 2000 roku pod nazwą Google AdWords, do zmiany nazwy na Google Ads doszło w lipcu 2018 roku. Wtedy też dodano nowe funkcje i opcje reklam, co uczyniło ten system jeszcze bardziej efektywnym pod kątem kampanii marketingowych. Reklamy Google Ads możemy zobaczyć podczas korzystania z wyszukiwarki Google, a także stron i aplikacji  współpracujących w sieci reklamowej Google.

Jak to działa i ile to kosztuje?

Do stworzenia reklamy w Google Ads potrzebne jest tylko konto Google, za jego pośrednictwem można sprawdzić dostępne opcje reklamy. Samo stworzenie reklamy jest darmowe, ponieważ rozliczenie z Google odbywa się na podstawie kliknięć, wyświetleń oraz konwersji użytkowników internetu. Reklamodawca sam wybiera, na podstawie czego chce być rozliczany. Istnieje kilka systemów rozliczeń takich jak:

  • CPC(cost per click), co oznacza koszt za kliknięcie reklamy. Jest to prawdopodobnie najpopularniejszy model rozliczenia, twórca reklamy płaci w nim za każde kliknięcie użytkownika.
  • eCPC, jest to ulepszony system CPC, w którym decydującą rolę odgrywa algorytm, który decyduje o górnej granicy stawki za kliknięcie
  • CPV(cost per view), w tej opcji rozliczenia płaci się za wyświetlenie filmu reklamowego, jeśli użytkownik wyświetli go przez minimum 30 sekund, bądź cały w przypadku, gdy jest on krótszy.
  • ROAS(return on ad spend), czyli procentowy zwrot z nakładów na reklamę, jest to inteligentny model ustalania stawek w Google Ads, umożliwia on automatycznie dopasowanie stawki w czasie aukcji. Maksymalny koszt kliknięcia jest optymalizowany w celu uzyskania określonego ROAS.
  • CPM(cost per mile), to system, w którym płaci się za tysiąc wyświetleń reklamy, jest to narzędzie polecane szczególnie osobom, które chcą zwiększyć zasięg reklamy.
  • CPA(cost per action), co oznacza koszt wykonania akcji. Użytkownik określa maksymalną stawkę, jaką jest w stanie przeznaczyć w celu konwersji. Pozwala zmaksymalizować konwersje, ale jedynie poprzez odpowiednie ich skonfigurowanie oraz śledzenie.

Warto pamiętać, że nieprawidłowo skonfigurowany sposób płatności i cel, może doprowadzić do sytuacji, w której reklamy przestaną być wyświetlane, ze względu na brak możliwości spełnienia warunków, które zostały narzucone. 

Google Ads a Pozycjonowanie stron - Jaka jest różnica?

SEM (ang. Search Engine Marketing – marketing w wyszukiwarkach) – to zbiór działań prowadzących do tego, by być widocznym w wyszukiwarkach internetowych, a przede wszystkim tej najbardziej popularnej i Google.

Google Ads, to rozwiązanie prostsze i szybsze, polegające na zdobyciu widoczności w zasadzie od razu, dzięki temu, że za to zapłacimy. A w zasadzie nie za samą widoczność, a kliknięcie – opłata zostaje naliczona za każdym razem, gdy użytkownik kliknie reklamę, link sponsorowany w wynikach wyszukiwarki lub sieci reklamowej Google (która pozwala na bycie widocznym także poza samą wyszukiwarką).

Pozycjonowanie stron internetowych jest bardziej skomplikowane. To proces i zbiór działań, który prowadzi do spełnienia wymogów wyszukiwarki Google, a także zdobycie jej zaufania i pokazania się ze strony eksperta w danej dziedzinie. Osiągniecie dobrej widoczności w organicznych wynikach Google jest trudne do zrobienia z dnia na dzień, często trwa wiele tygodni czy miesięcy, a w najbardziej konkurencyjnych branżach na najtrudniejsze słowa kluczowe nawet lata.

Zrzut ekranu wyników w wyszukiwarce Google z opisem
Zrzut ekranu ze wskazaniem obszaru wyświetlania płatnych wyników kampanii Google Ads oraz oraganicznych wyników wyszukiwania.
SEO Strony dlaczego warto

Google Ads - czy warto?

Czy warto zdecydować się na wyświetlanie reklam przez system Google Ads? Zdecydowanie tak, jest to system dający wielkie możliwości, a do tego pozwalający na dokładne określenie budżetu, który chcemy wydać na swoją reklamę. 

System Google Ads pozwala na zwiększenie widoczności i rozpoznawalności naszej firmy, usługi. Dzięki reklamom Google Ads można dotrzeć ze swoją reklamą do określonych grup ludzi. Swoją reklamę można spersonalizować terytorialnie i godzinowo. Elastyczne możliwości rozliczania Google Ads umożliwiają skorzystanie z tych usług nawet małych firm, które wchodzą na rynek i mają dość ograniczony budżet. Dzięki zastosowaniu reklamy Google Ads mają one szanse na natychmiastowe efekty. Wbudowane narzędzia pozwalają łatwo sprawdzić efekty reklamy, a także nią zarządzać. 

System ten oferuje wiele możliwości reklamy takich jak np.:

  • reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwarki,
  • reklamy wideo np. na portalu YouTube,
  • reklamy w grach i aplikacjach mobilnych
  • reklamy produktowe ze zdjęciami,
  • dynamiczne reklamy w wyszukiwarce,
  • promocja w różnych serwisach.

Napisz do nas.

ul. Fordońska 21, 85-085 Bydgoszcz

Google Ads - najczęściej zadawane pytania

Koszt kampanii Google Ads zależy od liczby kliknięć w reklamę. Sam system Google Ads jest bezpłatny, a koszt, jaki poniesiemy w danym okresie zależy od nas. Im bardziej konkurencyjna branża, tym opłata za jedno kliknięcie reklamy jest zazwyczaj wyższe.

Reklamy w wynikach wyszukiwarki oraz w sieci reklamowej Google mogą zacząć się wyświetlać nawet tego samego dnia, w którym kampania została uruchomiona. Pierwsze efekty powinniśmy widzieć już w ciągu kilku dni od rozpoczęcia działań.

Reklamy w sieci reklamowej Google Ads rozliczane są zazwyczaj za każde klikniecie w reklamę. Koszt jednego kliknięcia zależy od konkurencyjności i popularności danego słowa kluczowego i liczby reklamodawców, którzy konkurują o wyświetlanie swojej strony na dane zapytanie.

Powodów, dla których sami nie widzimy reklam naszej strony w wynikach wyszukiwarki oraz w sieci reklamowej Google może być wiele. Najczęstsze to np.: Sami nie znajdujemy się w grupie docelowej, do której reklama jest kierowana; reklama pojawia się na przemian z innymi reklamodawcami i nie trafiliśmy na naszą; klikaliśmy już wcześniej w reklamę, więc Google ogranicza nam wyświetlanie jej by ograniczyć puste kliknięcia i użytkowników, którzy nie powodują realziacji celu.

Wpisy związane z Google Ads na naszym blogu.

Consent mode

Consent mode – restrykcje dla reklamodawców produktów Google

Google wprowadza nowe restrykcje dla reklamodawców wykorzystujących ekosystem Google Ads oraz pozostałe produkty Google Marketing Platform. Aby móc personalizować reklamy, musisz respektować zasady w zakresie zgody użytkownika z UE, które ograniczają funkcje pomiarowe i dotyczą witryn, aplikacji oraz przesyłania informacji. W zależności od tego, na co użytkownik wyrazi zgodę, zbierane

Czytaj więcej »
Agencja Google Ads

Czym zajmuje się agencja Google Ads?

Istnieje wiele rodzajów agencji marketingowych na rynku. Może być to agencja Google Ads, ale również firma zajmująca się SEO, social media marketingiem czy też brandingiem oraz PR. Jeżeli natomiast zależy Ci na ruchu z wyszukiwarek, ale masz nową domenę i nie chcesz czekać na rezultaty – agencja Google Ads z

Czytaj więcej »
Co to UTM

Co to jest UTM? Kompleksowy poradnik!

UTM, znane również jako „Urchin Tracking Module”, to narzędzie, które rewolucjonizuje sposób, w jaki śledzimy efektywność kampanii marketingowych w Internecie. Dzięki nim możemy dokładnie określić, skąd pochodzą nasi odwiedzający, które źródła ruchu przynoszą najlepsze wyniki i jakie treści cieszą się największą popularnością. Jeśli chcesz maksymalnie zoptymalizować swoje działania w sieci

Czytaj więcej »

Daj się znaleźć.

1 %
Internautów

deklaruje kupowanie online.

1 %
Klientów

rozpoczyna proces zakupowy od wyszukiwarki internetowej.

1 %
Użytytkowników

wybiera wyszukiwarkę Google.

Bezpłatna konsultacja